Mijn lieve Sterre

Discussie in 'Vlindertjes van 17 - 24 weken' gestart door Hilde008, 2 apr 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mauw

    Mauw Fanatiek lid

    4 sep 2012
    1.626
    0
    0
    Amsterdam
    Veel sterkte en kracht toegewenst. Dikke knuffel.....
     
  2. appel13

    appel13 Lid

    25 dec 2012
    44
    0
    0
    NULL
    Gorinchem
    Heel veel sterkte en idd soms valt het allemaal niet mee om de dag door te komen. Doe rustig aan en neem je tijd om alles een plekje te geven.
     
  3. Pauper

    Pauper Lid

    4 mei 2013
    6
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wat heftig om mee te maken zeg. Wat een verdriet.
    Sterkte.
     
  4. Vertrouwen

    Vertrouwen Niet meer actief

    Gefeliciteerd met je dochter! Neem je tijd en heel veel sterkte! Het is een lange weg om te gaan.
     
  5. Hilde008

    Hilde008 Lid

    2 apr 2013
    9
    0
    0
    Dag allemaal,

    Eindelijk kunnen we het ziekenhuis traject afsluiten!!!

    We zullen nooit weten waarom ze is overleden. Er zijn geen chromosoomafwijkingen gevonden en uit de obductie is ook niks gekomen.

    Aan de ene kant voelt deze uitslag goed, er zijn geen belemmeringen voor een volgende zwangerschap. Aan de andere kant zullen we nooit weten waarom het is gebeurd.

    Langzaamaan pakken we ons leven weer op. Het is en blijft moeilijk. Er gaat geen dag voorbij dat ik niet aan haar denk.

    Ze is en blijft mijn eerste dochter.

    Liefs Hilde
     
  6. Mauw

    Mauw Fanatiek lid

    4 sep 2012
    1.626
    0
    0
    Amsterdam
    Hoi mama van Sterre,

    'Fijn' dat er geen gekke dingen zijn gevonden, waardoor de kans op herhaling groter wordt. Maar het feit dat jullie de doodsoorzaak niet weten, lijkt mij ook wel moeilijk. Zoals ik nu 'geleerd' heb, we hebben het leven totaal niet in de hand. En een kindje krijgen is een heel groot wonder.

    Neem de tijd die je nodig hebt, de ene dag gaat vast beter dan de andere, maar dat mag ook.....

    Liefs en een dikke knuffel.
     

Deel Deze Pagina