meid gecondoleerd. ik wortd er gewoon stil van het is verschrikkelijk veel sterkte voor jou en je dochtertje
Meis, hier zijn geen woorden voor! Ik wens je ontzettend veel sterkte met dit grote verlies en hoop dat Noa en jij er doorheen komen....
Meis ik wens jou en Noa echt heel erg veel sterkte toe, ik hoop echt dat jij en Noa hier doorheen komen. Heel veel kracht en sterkte toe gewenst meis en natuurlijk gecondoleerd met dit grote verlies
tranen in mijn ogen toen ik jou verhaal las zeg! heel veel sterkte! hier zijn geen goede woorden voor! Hopelijk kom je hier door met je meisje! gecondoleerd. heel veel sterkte vandaag!
Meid heel veel sterkte samen met je kleintje, jullie hebben elkaar hard nodig nu Gecondoleerd woorden schieten gewoon te kort! Liefssss
Jeee ik heb hier geen woorden voor! Wordt er helemaal stil van... Zo jong.. zo vroeg..Niet te bevatten! Heel veel sterkte in deze moeilijke tijd..
ik wil je heel veel sterkte wensen in deze moeilijke tijd. Woorden schieten te kort bij zo'n groot verlies. Veel sterkte voor jou en je kleine meid.
Gecondoleerd met dit enorme verlies. Ik word er stil van... Heel veel kracht toegewenst bij het verwerken van het verlies. Ik kan me voorstellen dat je even alleen wil zijn nu, maar het is heel belangrijk dat je er over kunt praten met mensen die je lief zijn op het moment dat je daar aan toe bent.
damned.. ik wil geloof ik niet weten wat er op dat moment door je heen gaat je hele wereld is gewoon in 1x weg! gecondoleerd en bovenal HEEL veel sterkte gewenst
Wat een verschrikkelijke klap voor jou en Noa! Het was je vriend's tijd nog helemaal niet om te gaan. Jullie hadden hem nog zo nodig. Ik wil jullie dan ook heel veel sterkte toewensen met dit enorme verlies. Hopelijk waakt hij als een engel over jou en je kindje en is hij zo toch nog een beetje bij jullie. Liefs, Marla
Ik zit met tranen in mijn ogen je bericht te lezen. Ik leef met je mee. Gecondoleerd met dit vreselijk grote verlies. Ook wens ik je veel kracht en sterkte toe om dit te kunnen dragen. Renate.