Lieve zonnestraal ... Ik wil je heel veel sterkte en kracht toe wensen in deze moeilijke tijd. Meer weet ik niet te zeggen ... Dikke knuf voor jou en je meisje.
Jeetje... krijg er gewoon kippevel van! Begrijpelijk dat er nu zoveel vragen bij je op komen..... hoe alles nu verder moet. Is niet niks ook. Ik hoop voor je dat je met je familie er een beetje uit kan komen. Meis, heel veel sterkte toegewenst! Dikke knuffel, Corina
jeetje zeg ...... ik weet gewoon niet wat ik moet zeggen ... heel veel succes en sterkte wil ik jou en je kleine meis wensen ..... L.sybje
Lieve zonnestraal, dit valt echt niet te begrijpen! Heb je verhaal vol ongeloof gelezen. De gedachte dat Noa de laatste minuten van het leven van haar papa zo dicht bij hem was vind ik heel ontroerend, maar toch is het heel oneerlijk dat zij en jij nu zonder hem verder moeten. Ik wens je heel veel sterkte en kracht toe die je nodig hebt om samen met je kleine meid verder te gaan. Liefs en een dikke knuffel, Melanie
Jeetje kippevel over mijn hele lichaam. Wat vreselijk zeg ik weet niet wat ik moet zeggen maar ik wens je echt heel veel sterkte.
Ik zit met een brok in mijn keel. Meid, wat krijg jij het voor je kiezen zeg. Dit is iedereens grootste nachtmerrie. Ik hoop dat het een troost voor je kan zijn dat jullie nog dat knusse moment met elkaar hebben gehad en dat zijn meissie bij hem was. Ondanks dat het veel en veel te vroeg was, is hij overleden tussen zijn geliefden. Ik wens je heel, heel veel geluk toe en alle kracht van de wereld om hier samen met je meisje uit te komen.
Gecondoleerd Meid ik heb hier geen woorden voor..... Heeeeeeeeeeeeel veel sterkte. En een dikke knuffel voor jou en je kleine meisje! jessica
Ik heb er ook geen woorden voor...zit hier gewoon mee te huilen. Ik wil je heel veel sterkte wensen de komende tijd! Liefs Pooh
Lieve Zonnestraal en Noa, ik las jullie verhaal met tranen in mn ogen. Tis zo oneerlijk! Ik wil jullie langs deze weg heel veel sterkte en kracht wensen. Heb er verder ook geen woorden voor ...
Lieve zonnestraal en Noa ik weet ff niet wat ik moets zeggen....wat is dit hard zeg..en oneerlijk de tranen biggelen over me wangen.....heel veel sterkte voor nu en in de toekomst...... Liefs en dikke knuffel Janet
Woorden schieten echt te kort. Een leven, nog zo jong, het is idd niet eerlijk. Ik wens jullie heel veel sterkte met dit verdriet. Liefs Hope
lieve zonnestraal en noa. wat oneerlijk. pppffff weet helemaal niks te zeggen................ heel veel kracht en liefde, we zullen aan je denken en een kaarsje branden voor jullie. ..................................
Gecondoleerd, weet verder niet wat ik moet zeggen. Heel veel sterkte voor jou en je meisje die haar papa veel te vroeg moet missen.
Heelveel sterkte en hoop dat je toch de kracht terug kan vinden voor je kleine meid.Jullie hebben elkaar hard nodig. Liefs Sonja
Lieve Zonnestraal, ik ben helemaal stil van je verhaal. Wat verschrikkelijk en wat moet jij in shock zijn... Je kleine meisje lijkt op hem... dit had je niet verwacht.. Gecondoleerd. Ik wil je verschrikkelijk veel sterkte wensen.. sterkte met afscheid nemen, je zult hem vasthouden in je hart en in Noa. dikke knuffel lieve Zonnestraal Amber