Lieve Zonnestraal Een enorme stilte en koude rillingen overheersen nu. Ik wil jou en Noa heel veel sterkte wensen voor nu en de tijd die komen gaat. Knuf Kwebbel
Lieve Zonnestraal, wat vreselijk! Ik kan me niet inbeelden hoe jij je moet voelen. Ik wens je veel kracht toe de komende tijd. Liefs, Inge
Lieve zonnestraal en Noa, Heel veel sterkte met dit enorme verlies, van je lief, en papa. Woorden schieten te kort. xxx Sal
jeetje meid wat ontzettend erg! heel veel sterkte met dit grote verlies, ik wens je alle kracht en wijsheid toe...
Wat vreselijk! Wil jou heel veel sterkte wensen. Hoop dat je hier op het forum ook steun kunt vinden. Dit is echt te erg voor woorden.........
Zonnestraal, heel erg veel sterkte in deze moeilijke tijd. De tranen lopen over mijn wangen. Het leven is soms zo oneerlijk. Gecondoleerd!
jeetje meis, ik heb hier geen woorden voor heel veel kracht toegewensd... dikke knuffel voor jou en je meisje...
Ik heb er geen woorden voor zo erg vind ik het. Ik wens je hel veel sterkte toe in deze hele moeilijke tijd samen met je kindje en je familie. Hele dikke knuffel van teddy.
Lieverd, hier zijn geen woorden voor. Zit met een brok in mijn keel. Ik wil je heel veel liefde en kracht geven, voor zoiets moeilijks wat jullie moeten doorstaan. Het is niet eerlijk. Zal een kaars voor jullie branden. Liefs Tari.
Meid, heel veel sterkte. Sluit je niet af voor iedereen laat je ook helpen door b.v. je ouders want dit is iets wat je alleen kan verwerken.
wat verschrikkelijk, ik heb hier geen woorden voor. ik wens jou en je kleine meid heel veel sterkte toe
Wat verschrikkelijk. Ik zit hier nu met tranen in me ogen. Ik wens jou en je dochter heel veel sterkte en kracht de komende tijd. lfs Kelly
Hier zijn echt geen woorden voor. ik wil jou en je dochtertje heel veel sterkte en kracht toe wensen in deze moeilijke tijd. Heel veel sterkte liefs Divi