Vreselijk...ik kan er geen juiste woorden voor vinden.... Ik wens je heel veel sterkte aankomende tijd....samen met Noa....
jeetje wat erg zeg wat zal jij geschrokken zijn zeg die beelden die je zag zul je nooit meer vergeten.ik wil jou en je kleine meid en de rest van de familie heel veel steun en sterkte toewensen in deze hele moeilijke tijd.
Ik sluit me aan bij de andere meiden want woorden schieten me tekort... heeel veel sterkte en een dikke knuffel voor jou en Noa!
Wat erg! Ik wens je heel veel sterkte en kracht toe de komende tijd. En zoals je ziet schieten ook bij mij woorden tekort....
Zonnestraal, wat kan het leven toch ongelooflijk oneerlijk zijn! Er valt niet voor te stellen wat die situatie maandag met je gedaan heeft en hoe je je nu voelt. Heel veel sterkte morgen bij de crematie en ik hoop dat we je hier op het forum wat digitale steun kunnen geven. Dikke knuf voor jou en je meisje !
meisje ik wil je heel veel sterkte toe wensen. ik weet gedeeltelijk hoe het is. mijn vader is overleden aan een hartstilstand toen ik 3 was,hij was toen 28
Hoeveel kan een mens verdragen.....probeer je niet af te sluiten, niet voor je ouders en zeker niet voor Noa de band tussen jou en haar is zo intens, ze zal je emoties toch voelen, maar ook zij zal papa missen.. Heel veel sterkte, liefde en bovenal kracht gewenst in de periode die komen gaat!
Wat vreselijk voor je. Heb het verhaal met kippenvel op mijn armen en tranen in mijn ogen gelezen. Heel veel sterkte in deze moeilijke periode. Ik hoop dat je hier, maar ook bij je familie steun zult ervaren. Weet dat je er, ondanks dat je het nu niet voelt, niet alleen voor hoeft te staan! Je hebt je dochtertje om voor te leven! Dikke knuffel Ingeborg
Gecondoleerd meisje... Ik weet niet wat ik moet zeggen,maar wens je alle sterkte ter wereld toe! Veel liefs en een dikke knuffel,Lucia .