meis er zijn geen woorden voor .. ik wens je alle kracht en troost van de wereld toe heel heel veel sterkte en gecondoleerd
jeetje meid, ik zit hier met een brok in mijn keel. heel veel sterkte de komende periode. mijn gedachten zijn bij jullie... liefs runner
jeetje meid ik wil je heel veel sterkte toewensen in deze moeilijke periode, neem genoeg tijd voor jezelf om dit een plaats te geven. ik denk aan jullie
moge God jou sterkte en moed geven om door te gaan voor je kleine meisje, gecondoleerd met dit verlies. Hij is in vrede heen gegaan hoop ik, met zijn meisje die hij als laatst mocht zien op deze aarde. lieve meid, ik ken je niet maar mijn hart gaat ook uit naar jou en je kleine meisje, ik hoop intens dat jullie troost in elkaar zullen vinden. God hebbe zijn ziel
gecondoleerd met dit grote verlies. weet niet goed wat ik moet schrijven,ben erg geschrokken van je verhaal,hoe kan zoiets nu op die leeftijd denk je dan. hij zal altijd bij jullie zijn,en is gestorven met zn geliefden om hem heen. veel sterkte meid,echt ik hoop dat je veel steun krijgt in deze moeilijke tijd.XXX
Ik zit hier eigenlijk al een hele tijd stil te zijn van je verhaal.. Ontzettend veel sterkte en kracht toegewenst, in deze hele moeilijke tijd en die nog gaat komen.
Soms is er zoveel wat we voelen, maar zo weinig wat we kunnen zeggen..... meid, heel veel sterkte en kracht gewenst voor de komende tijd. Voor jou en je kleine meisje Liefs, Setteke
Veel sterkte en kracht gewenst voor nu en de komende tijd. Ik weet verder geen woorden hiervoor. Mijn gedachten zijn bij jullie. Liefs Hummel.
Wat een vreselijke nachtmerrie, zo plotseling uit het leven gerukt. Wat is het leven oneerlijk soms. Ik wil je ontzettend veel kracht en sterkte wensen. Jij en je kleine meid zullen uit dit vreselijk diepe dal komen, als lijkt het nu ondenkbaar. Nogmaals heel veel sterkte morgen en voor de tijd die komen gaat.
Lieve Zonnestraal Er zijn werkelijk geen woorden om zoiets oneerlijks te beschrijven... Weet dan ook niet goed wat ik zeggen moet, behalve dat ik aan een zinnetje moet denken uit een liedje But somewhere down the line I'm sure we'll meet again Ik wil jou, Noa en je familie heel veel sterkte en kracht toewensen in deze moeilijke periode. Dikke knuffel!
Nee wat erg dit zeg... Je grote liefde ineens uit je leven weggerukt. Ik kan me niet voorstellen hoeveel verdriet jullie nu zullen voelen, heel veel sterkte gewenst... Liefs Es