Mijn moeder heeft eef een foto laten zien van toen ik klein was. Ik had altijd van die hoge staarten met zo'n grote strik er in, was van die doorzichtige sjaaltjes.. Nu vond Eef dat echt geweldig en wil ze ook zo'n strik.. maar kan die dunne doorzichtig gekleurde sjaaltjes niet meer vinden, dus doe ik hier een beroep op de megashoppers! alvast bedankt
hihi had k vroeger ook altijd vond er zelf toen niks aan maar mn moeder vond t zo leuk. denk dat je inderdaad bij een stoffenzaak of op de markt eens moet gaan kijken!
Hier is het online te koop Lintjeswinkel - De hipste lintjes, bandjes en applicaties: satijnlint, organzalint, ribslint, fluweel lint, geruit lint, lint met hartjes....
bedoel toch iets anders, was een soort vierkante doek en die vouw je dan dubbel... en de strik werd dan heel groot, net als bij minnie mouse maar ik ga hier ook ff lintjes bestellen haha
kijk eens in een kringloop, alle kleurtjes sjaaltjes voor maar 50 cent of zo Misschien even zoeken, maar meestal zitten die doorzichtige gekleurde er wel tussen, wasbeurt en klaar.
Ach ja, hier een peutermeisje wat graag met een hoofddoekje en mandje loopt, a la roodkapje, al mogen ze van haar alle kleuren zijn, vandaar