Mijn maatje in de Gouden Kooi!

Discussie in 'De lounge' gestart door kvptje, 9 mrt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. femmy

femmy Fanatiek lid

1 jan 2006
    4.061
    0
    0
    Administratie
    ik vind die Jaap maar een engerd, trekt zich er ook niks van aan dat iedereen tegen hem is

2. angelinaatje

angelinaatje Actief lid

4 sep 2006
    466
    0
    0
    Noord-Brabant
    Idd, tv is geen goede afspiegeling van wat er daadwerkelijk in het huis gebeurd...ik volg ook de streams en ben ook heel blij dat die nacht waarin Jaap zo stomdronken was de streams niet aan had (heb het wel gevolgd via Fok! met streamverslagen)...

En als ik het over walgelijk heb, heb ik het alleen maar over z'n karakter. Vind oordelen over uiterlijk ook te makkelijk idd...

3. Anabella

Anabella Fanatiek lid

2 feb 2006
    2.742
    1
    0
    Wat raar eigenlijk dat er buiten mijn flauwe grapje om niks over zijn uiterlijk gezegd wordt, maar dat jullie allemaal bij voorbaat zeggen dat het feit dat je hem vreselijk vindt, niets met zijn uiterlijk te maken heeft. :) Waarom is dat, omdat ie te dik is? :) (sorry, weer flauw)
    Tuurlijk heeft iemands uiterlijk niets met zijn karakter te maken!

4. angelinaatje

angelinaatje Actief lid

4 sep 2006
    466
    0
    0
    Noord-Brabant
    Ik denk meer omdat mensen vaak op hun uiterlijk beoordeeld worden en (ik spreek even uit m'n eigen) ik juist wil aangeven dat ik z'n karakter echt smaakloos vind...Oké, het is absoluut niet mijn type qua uiterlijk :pale: :rolleyes: , maar ook zeker niet qua karakter...

Ik vind ook dat Huub en Eric hem niet moeten aanvallen op z'n uiterlijk (wat ze nu af en toe nog doen), maar juist op z'n karakter...en daar hebben ze ook alle reden toe!

5. Chelsea

Chelsea Bekend lid

6 aug 2006
    526
    0
    0
    Keukenassistente
    Rotterdam

Hahahahahahaha :D :D :p

6. noura

noura VIP lid

27 apr 2006
    8.819
    0
    0
    sorry annabel, vond je grapje niet echt leuk. hoop dat je nooit iemand verliest en dat daar een grapje over gemaakt gaat worden.

maar verder vind ik jaap ook maar een leeg omhulsel, wat probeerd zich op de verkeerde manier in de picture te zetten. maar ja, hij staat volgens mij onderaan op de populariteitsladder.

7. Anabella

Anabella Fanatiek lid

2 feb 2006
    2.742
    1
    0
    Sorry Noura.

8. Marjolein1978

1 mrt 2007
    36
    0
    0
    Dan zijn we het eigenlijk allemaal met elkaar eens zo te lezen. Jaap zal dan geen acteur zijn, maar het voelde wel zo aan omdat hij ineens het huis in komt en de boel ff flink op stelten zet met zijn asociale gedrag. Het lijkt mij gewoon totaal niet logisch dat iemand met zo'n instelling het huis in gaat (alhoewel, de tvmakers zijn allang blij dat íemand wil). Altijd goed voor de kijkcijfers dus.

Erg he, dat nieuws van Sil. Ik schrok er wel van, ze was net zo aan het opkrabbelen.

9. Niet meer actief

wat voor nieuws kreeg ze dan of moet dat nog uitgezonden worden?

10. Renate28

Renate28 Fanatiek lid

22 mei 2006
    3.334
    0
    36
    Gisteravond kreeg ze te horen dat haar vader is overleden.

Die Jaap komt op mij trouwens he-le-maal niet stabiel over. Ik vraag me af hoe hij door de psychologische testen heen is gekomen. Dit kan nooit goed voor hem zijn. Volgens mij zit die Jaap helemaal geestelijk in de knoop en beseft hij dat zelf nog niet.

11. Angel Eyes

Angel Eyes Niet meer actief

ja erg he. ik heb het gezien.

maar over Jaap. Hij krijgt wel opdracht om de boel eens flink los te schudden. zeker als je het topic bericht ziet wat hier staat, dan vragen ze zelfs iets naar te zeggen over Huub. Nou als ze dat al doen met videoboodschappen van buitenaf dan doen ze dat ook met nieuwe bewoners.

Ik denk dat Jaap niet het verschil ziet tussen realiteit en spel. als iedereen leuk met elkaar doet blijft hij zijn 'haat' naar huub uitdragen.

labiel is hij zeker niet indd

12. kvptje

kvptje Fanatiek lid

31 dec 2006
    1.156
    1
    0
    huismamma!!!
    Vlaardingen
    heey lady's

Gisteren was op de livestreams te zien dat Jaap de boodschap van mijn maatje kreeg
    hier de link naar het filmpje en de discussie die erna kwam

http://www.youtube.com/watch?v=7kkewkzDCPQ

liefs, marlene

13. miloux

miloux Bekend lid

27 jul 2006
    760
    0
    0
    hoi,

ik had het gezien, maar ik vond het maar een raar filmpje.

Maar goed er was natuurlijk ook gevraagd om iemand af te kraken.

14. miloux

miloux Bekend lid

27 jul 2006
    760
    0
    0
  15. kvptje

kvptje Fanatiek lid

31 dec 2006
    1.156
    1
    0
    huismamma!!!
    Vlaardingen
    Ja idd, werdt specifiek gevraagd een aantal dingen te vermelden. Schijnt dat de mensen van DGK zich toch ook wel aan Huub's gedrag ergeren maar hun kunnen/mogen er niets van zeggen.

Wat ik wel goed vond was dat er toch een hele discussie kwam over het pesten en ik denk dat iedereen elkaar daardoor nu wel beter begrijpt

16. jolien

jolien Fanatiek lid

23 jan 2007
    1.223
    0
    0
    ja ik heb het via de streams gezien!dat was toch die kerel die zoveel(120?) kilo af was gevallen?En die voor Jaap het grote voorbeeld was?

tja,is er eindelijk gister normaal over gepraat!

17. kvptje

kvptje Fanatiek lid

31 dec 2006
    1.156
    1
    0
    huismamma!!!
    Vlaardingen
    ja idd das johan

die is eerst veel afgevallen zodat hij een gastric bypass kon ondergaan en door die operatie is hij in anderhalf jr tijd zoveel afgevallen.

er staan 'm nu alleen nog 2 operaties te wachten om bij zijn benen en armen overtollig huid weg te halen en dan heeft hij alles gehad. Dus als Jaap dezelfde weg wil bewandelen heeft hij een drukke 2 jaar te gaan waarin hij echt beter zijn best moet gaan doen!

maar er werdt idd normaal over gesproken, snapte alleen Huubs logica niet... hij weet wat de gevolgen zijn van pesten (volgens hem is hij daardoor zelf wie hij is) en toch geeft hij toe dat hij Jaap pest om hem een k*tgevoel te geven zodat hij de villa verlaat.

maar misschien ligt dat aan mij...

18. miloux

miloux Bekend lid

27 jul 2006
    760
    0
    0
    ligt niet aan jou, maar aan het spel.
    Huub wil de villa winnen en dan moeten er mensen weh he!

Volgens mij is hij een van de weinige die het spel ook echt voor ogen houdt, samen met brian, maar die is er te dom voor, en sylvia natuurlijk

19. kvptje

kvptje Fanatiek lid

31 dec 2006
    1.156
    1
    0
    huismamma!!!
    Vlaardingen
    nou van mij mag Sylvia winnen! die blijft een beetje neutraal en zie ik niet zo gauw een ander kwetsen.

Heb net ff op de site van talpa zitten kijken en daar hebben ze een opsomming gemaakt (bij de videoboodschap) van wat huub allemaal bij jaap heeft gedaan

en tja haren uit iemands hoofd trekken en sigaretten op iemand uitdrukken vind ik een beetje ver gaan spel of geen spel

20. linnepin

linnepin Fanatiek lid

25 aug 2006
    1.030
    0
    0
    groepsleidster kinderopvang
    brabant
    waarom mag hij er dan inblijven?

Deel Deze Pagina