Ik vind Jaap niet zo'n leuke jongen. De manier hoe hij bv schreeuwend voor Huub gaat staan, bij elke discussie weer wegloopt, zich eten laat voeren onder dwang!, om nog maar niet te spreken over zijn domme acties zoals bv de prostituee afbranden. Ook maakt hij continu misbruik van het feit dat hij dik is. Maar, toch heb ik nog steeds het gevoel af en toe dat het een acteur is. Als hij dat niet is dan is die jongen volgens mij knettergek in zn hoofd en ik zie hem er nog wel voor aan dat hij helemaal gaat flippen en hele rare dingen gaat doen in dat huis... Ik ben door Natasia, Jaap en Brian iig zo ver dat ik amper meer kijk naar de Gouden Kooi, wat een aso's zeg. Ik hou daar helemaal niet van.
Hier nog iemand die vanaf het begin de kooi volg.. Laatsde maanden via livestream tv loop te ver achter als je naar livestream kijkt Het valt mij heel erg op heel veel mensen er voor huub zijn :O:O ieder zijn eigen hoor Huub kan leuk zijn als die nuchter blijft anders vind ik hem pieperde zin hahahaha tis zo aso gast hoop dat die zelf ook gaat inzien dat dit ook anders kan.. met zijn tweeling eric hihihi Ik vind zelf de personen natas,brain,jaap het leuks.. Als ik naar jaapie kijken zie ik een persoon die iets wil bereiken maar ook tegelijke tijd onzeker is of het hem wel daar gaat lukken.. Ik hoop dat ieder daar zijn ding kan en mag gaan doen voor ze weg gaan.. En hoop dat die drie nog lang zullen zitten daar.. Maar zoals ik al zeg ieder zijn eigen persoon Groetjes Brenda
inderdaad, gelukkig iedereen zijn eigen favoriet, anders keek er helemaal niemand denk ik. Zelf hoop ik dat sylvia wint, maar het zal nog wel heel lang duren. Brian, vind ik echt een heel ecng glad mannetje, die met alles meelult als het hem uitkomt. Natasia, alleen al dat ze haar kinderen achterlaat en zo gilt! Eigenlijk zitten er maar rare figuren in de kooi