Ik ben nu iets meer dan een half jaar geleden bevallen, alles perfect verlopen en geen hechtingen. Ben een tijd aan de pil geweest en ben nu 3 weken gestopt vanwege duizeligheid en misselijkheid. Maar ik kamp nu al 2 weken met menstruatiepijnen. Rugpijn,buikpijn,steken en soms komt het ook echt in vlagen van pijn, dan moet ik ff zitten en niks doen omdat ik me zo rot voel. Kan iemand me vertellen wat dit is/kan zijn?
Ja had een paar weken terug last van duizeligheid en misselijkheid. Toen is mijn bloed getest (vitamine en de standaard dingetjes) en konden ze niets vinden. Het is nu echt sinds 20 februari dat ik toch zou zweren dat ik ieder moment ongesteld kan worden maar dr komt niets. Ik wil inderdaad wel de huisarts bellen maar dacht, misschien komt het iemand bekend voor ofzo. (dat ik misschien iets over het hoofd gezien heb of niet goed nagedacht heb)
Ja week of 4 terug. Die was negatief. Heb 2 weken terug een ovulatietest gedaan (omdat die ook positief kan uitslaan op zwangerschap) maar ook negatief. *Ovulatietesten heb ik in huis, vandaar die ovu test