Het nadeel van huisdieren.. En toch, ze hebben je zoveel liefde te bieden en gegeven.. Heel veel sterkte, dikke knuffel
Tranen lopen over mijn wangen. Sterkte! Wij hebben woensdag helaas onze hond in moeten laten slapen... Heel herkenbaar dus.
ooo vreselijk triest!ik weet hoe verdrietig je je voelt nu...hij is gelukkig in je armen gestorven ....wij hebben hier ook de urn staan van onze lieverd.ik wens je heel veel sterkte en denk aan de goeie herinneringen...dikke troostknuffel!
Wat verdrietig Heel veel sterkte! Wel fijn dat hij thuis is gestorven en dat er geen spuitje aan te pas hoefde te komen.
Bah wat naar zeg!Je weet met huisdieren dat er altijd weer een moment komt dat je ze weer los moet laten. Vreselijk moeilijk om je maatje nu te moeten missen! Sterkte!!
Heel veel sterkte want ineens zonder je maatje waar je alles tegen kunt zeggen . Weg valt is erg zwaar , dikke knuf voor jullie meis .
Brok in mijn keel... Heel veel sterkte met het verwerken van dit grote verlies! Wel fijn dat je er in de laatste momenten nog voor haar kon zijn.