Mijn maatje wordt nu ingeslapen..

Discussie in 'De lounge' gestart door Nen87, 30 mrt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sam86

Sam86 Fanatiek lid

16 aug 2007
    1.610
    89
    48
    Vrouw
    Mama
    Amersfoort
    Vorig jaar dezelfde keuze moeten maken... Herplaatsing was op korte termijn niet mogelijk en het was afschuwelijk. Na het laatste bijtincident ben ik met hem de auto ingestapt... Onderweg naar de dierenarts mezelf vervloekt, maar had geen keuze. Heb hem gelijk in laten slapen op mijn schoot...

Hoe moeilijk en pijnlijk het ook was (en nog is...) vond ik dat hij recht had om op mijn vertrouwde schoot te sterven. Het was mijn keuze dus alleen ik was erbij.

2. Tuttie

Tuttie Fanatiek lid

11 jan 2010
    2.855
    0
    36
    heel veel sterkte!

3. Gijsje

Gijsje Fanatiek lid

29 okt 2008
    3.862
    0
    0
    Brabandse Land
    Wat ik me dan wel af zou vragen,ook al was herplaatsing mogelijk,je zou het jezelf toch nooit vergeven als ie iemand mischien wel een kind bijt.

TS,heel veel sterkte,lijkt me zo heftig!

4. Zomerrr

Zomerrr VIP lid

5 jun 2011
    5.097
    503
    113
    Sterkte!

5. Frommeltje

Frommeltje Fanatiek lid

26 dec 2010
    1.086
    0
    0
    Ach wat sneu... vervelend voor je!
    Probeer te denken dat de hond beter af is... ondanks jullie super goed voor hem waren... hij was toch niet helemaal gelukkig waardoor ie dit gedrag vertoonde....

Dikke knuffel!

6. Nikki88

Nikki88 VIP lid

29 jul 2008
    11.656
    230
    63
    Oh wat klote. :( Maar voel je in elk geval niet schuldig, jullie hebben echt alles gedaan wat jullie konden en misschien is dit voor het hondje zelf ook wel beter. Hij zal zich ergens ook niet "fijn" gevoeld hebben anders zou hij geen probleemgedrag vertoond hebben. Sterkte hoor meid.

7. femmy

femmy Fanatiek lid

1 jan 2006
    4.061
    0
    0
    Administratie
    heel veel sterkte! :(

8. Kimmeding

Kimmeding VIP lid

13 mrt 2008
    6.167
    1
    38
    begeleidster verstandelijk gehandicapten
    lelystad
    Meisje wat sneu en verdrietig.
    Jullie hebben je best gedaan en meer kun je niet doen.

9. Sam86

Sam86 Fanatiek lid

16 aug 2007
    1.610
    89
    48
    Vrouw
    Mama
    Amersfoort
    Naast het feit dat hij mijn moeders hond bijna doodbeet uit het niets gromde hij ineens naar Luna. Ik zou het mijzelf idd nooit vergeven als hij haar (of een ander kind) had gebeten! Ook de dierenarts zei dat Spotje niet herplaatst kon worden.
    Het ging allemaal zo snel. Vanaf het bijten tot het inslapen zat nog geen uur.

Ts Hoe vreselijk het ook is... Jullie hebben de juiste keuze gemaakt!
    Een dierenarts doet dit niet zomaar. Dus ook die stond hier achter.

(nu 7 maanden na het spuitje huil ik ook nog steeds als ik eraan terug denk, want het is een hele zware beslissing!)

10. Alita

Alita Niet meer actief

:(sterkte en jij weet dat je de kuiste keuze hebt gemaakt.....andere kunnen niet oordelen want ze zitten niet in jouw`n situatie.;) Ik vindt het juist goed dat je niet hebt gewacht tot er iets erg gebeurt. Want dan mag het wel allemaal.....;)

Sterkte en herinner jezelf eraan dat het gewoon niet anders kon...:(

11. MMarianne

MMarianne Niet meer actief

Hoop dat ik nooit voor deze keuze kom te staan, vreselijk.....sterkte!

Deel Deze Pagina