Had ooit een doosje wijn besteld die door de postbode werd bezorgd nu speelt hij standaard ding dong wie is daar de postbode wat heb je meegenomen postbode mama drinken En als we in de winkel lopen is het standaard bij het wijnschap kijk mamas drinken Lijkt net een alcoholist Of een keer in de winkel mama die meneer ook boodschappen doen Naja dat was dus een mevrouw Eerlijk is eerlijk het was niet goed te zien
Ik drink vaak cola en in het weekend af en toe amaretto. Mijn man kocht een fles amaretto voor me. Zegt mijn dochter tegen de verkoopster in de drankwinkel: 'dit drinkt mama altijd he?'... Fijn.. Achteraf dacht ze dat het cola was, zelfde kleur, haha.
Ik vertelde vroeger (jaar of 4) tegen iedereen dat papa de hoer nog moest betalen (huur.. Mijn uitspraak was niet zo goed) Mijn zoontje riep heel hard door de stad als iemand dood gaat kuil graven zand erover klaar. Ik geef nu borstvoeding aan zijn broertje en als ik ergens rustig wil gaan zitten voeden roept hij iedere keer super hard "mama dadelijk kan dan iedereen je borst zien hè mama vind je dat niet erg mama dat dan iedereen je borst kan zien?" Eh nou als jij niet zo zou gillen had niemand iets gezien.. Of heel serieus tegen mijn schoonzusje. Om een baby te maken moet je seks hebben en mama krijgt een baby.
haha geweldig! Gelukkig ben ik niet de enige die wel eens voor schut word gezet door haar eigen kind. Zo heeft hij al eens maandverband met een grote gooi naar de caissière gegooid met de woorden: luiers voor mama! En aan een bejaarde man gevraagd, ook aan de kassa, of hij ook een piemel had. 'mijn mama heeft geen piemel, mijn papa wel' of dat hij een keer achter me stond en heel hard zei' mama je stinkt!!' ondertussen zijn neus dicht houden. echt... peuters....
Laatst gingen we nieuwe schoenen kopen voor de oudste. Samen mooie stoere schoenen uitgezocht en gepast. Ik stop de schoenen netjes in de doos en zeg: kom we gaan naar de kassa. Roept zoonlief: waarom krijg ik nou nooooooit eens nieuwe schoenen! Mijn antwoord: nee deze schoenen maat 30 zijn voor mij joh! Hij kijkt me aan en ziet de doos in mijn handen en zegt: oh ja, ik weet t weer De jongste van 3 eindigd meestal zijn zin met: toch? Laatst roep hij verontwaardigd: je moet bek houden! Ik totaal pissed: dat mag je niet zeggen! Hij met een gezicht alsof hij om wat lekkers vraagt: je moet bek houden toch? Vanbinnen moest ik wel lachen. Echt wat ze allemaal horen als je de oudste naar school brengt. Oh ja en toen de oudste net op de psz zat zei hij altijd als ze hem vroegen of hij ook wou drinken: koffie graag, lekker!!!
Vandaag ging dochter bij een ander vriendinnetje spelen. Zit ze hier op de bank: Ik vind de papa van M zooooo mooi.... Dus ik: hoedat zo? Nou hij is zoooooo leuk en zoooooo mooi.....Hij heeft altijd mooie kleren aan. Ik weer: jouw papa heeft toch ook mooie kleren aan? Dochter: nee, M haar papa heeft hele mooie kleren, hij is heel leuk. Oke dan grappige is dat hij gewoon, net als mijn man spijkerbroek en trui aan heeft, zelfde type kleding zo'n beetje. Heb het ze wel verteld toen ik haar kwam brengen voor ik rare blikken kreeg of zo hahaha Leuke fase zo, dat spelen bij vriendinnetjes
Wij waren in een speeltuin voor kindjes tot 13 jaar. Nu is daar zo'n mandschommel en mijn zoontje vindt het heerlijk om daar lekker lang in te schommelen. Helaas was de schommel dit keer bezet door een man van 30 ofzo (een papa). Roet mijn zoontje keihard: "Hé Meneertje Koekepeertje! Die schommel is voor kindjes hoor, kom daar eens gauw uit!" We konden er wel smakelijk om lachen.
Mijn oudste was 4 en mijn jongste net geboren. We waren op een verjaardag met een mannetje of 40 heel gezellig. Op een gegeven moment moest ik de jongste even verschonen de oudste liep mee want hij vond alles van de baby leuk. Komen we terug zegt hij net op het moment dat het stil was. Mama. ....... Heeft nog een kleine piemeltje, en ik heb een grotere piemeltje, en papa HEEFT EEN HELE GROTE PIEMEL. Ook met het harde praten erbij. Ik bescheurde me zo en ik heb mijn man nog nooit zo rood zien worden.
een vriendinnetje van mijn zoontje kwam bij ons spelen. en we hadden over werk van haar papa. ik vroeg: wat voor werk doet jou vader? meisje: papa werkt ik een koffieshop, ik: koffieshop wat verkoopt hij dan Meisje: koffie maken natuurlijk Haar vader werkt dus echt in een koffieshop en hij maakt daar geen koffie kan ik je vertellen
Ik kan van mijn eigen kids even niks bedenken, maar de buuf vertelde wel dat haar kind naar de grote buik van een gezamelijke kennis wees en zei: "Die meneer heeft ook een baby in zijn buik!" Ik lig trouwens echt dubbel om een aantal dingen in dit topic.