Hallo meiden, Wie kan mij helpen met wat dagmenu's om af te vallen? Ontbijt, lunch, avondeten en 2/3x tussendoortje (Soort SonjaBakker idee) Ik kan zelf weinig verzinnen, en daardoor word t lijnen saai en moeilijk! Dus wie kan mij helpen? Het zou leuk zijn als ik minimaal 7 dagmenu's krijg (liefst veel meer) Zodat ik een week kan samenstellen Hoop op veel reactiesi
Ontbijt 2 stuks volkoren knäckebrod besmeerd met halvarine 1 beleg vruchtenhagel 1 beleg kipfilet 31 gram koolhydraten Ochtend tussendoortje 1 glas optimel 1 stuk mandarijn 14 gram koolhydraten Lunch 1 stuks knackebröd 1 stuks volkoren boterham 2 beleg halvarine 1 beleg Philadelphia zuivelspread light 1 beleg kipfilet 1 beker Optimel drink 34 gram koolhydraten Middag tussendoortje 1 stuk peer 15 gram koolhydraten Diner 125 gram röstirondjes 200 gram spinazie 75 gram runder gehaktbal 1 juslepel jus 33 gram koolhydraten Avond tussendoortje 1 stuk snack a jack 1 stuks kiwi 15 gram koolhydraten Dinsdag Ontbijt 1 stuk krentenbol 1 glas Optimel drink 35 gram koolhydraten Ochtend tussendoortje 1 stuk kiwi 2 stuk mandarijn 17 gram koolhydraten Lunch 150 gram optimel yoghurt 1 stuk krentenbol besmeerd met halvarine 34 gram koolhydraten Middag tussendoortje 1 beker Optimeldrink 125 gram bramen 17 gram koolhydraten Diner 150 gram gekookte aardappelen 200 gram sla, aangemaakt met een lekkere dressing 75 gram biefstuk 50 gram appelmoes 35 gram koolhydraten Avond tussendoortje 1 plakje Indische cake 20 gram koolhydraten Woensdag Ontbijt 250 gram magere vruchtenkwark 38 gram koolhydraten Ochtend tussendoortje 1 stuk appel 16 gram koolhydraten Lunch 250 gram Optimel yoghurt 3 eetlepels muesli 34 gram koolhydraten Middag tussendoortje 1 glas jus d orange 1 schaaltje aardbeien (100 gram) 19 gram koolhydraten Diner 125 gram zilvervliesrijst 200 gram andijvie (aanmaken met groentensaus) 75 gram rundvleesreepjes 35 gram koolhydraten Avond tussendoortje 1 trosje druiven (15 stuks) 1 glas water 11 gram koolhydraten Donderdag Ontbijt 1 stuk volkoren boterham besmeerd met halvarine 1 beleg pindakaas light 1 beker chocolademelk light 32 gram koolhydraten Ochtend tussendoortje 3 stuks mandarijnen 1 glas water 15 gram koolhydraten Lunch 2 stuks volkoren boterhammen 2 beleg halvarine 2 beleg 30+ kaas met komkommerplakken 1 beker karnemelk 40 gram koolhydraten Middag tussendoortje 1 schaaltje kersen (125 gram) 16 gram koolhydraten Diner 150 gram gekookte aardappelen 200 gram witlof ham/kaas uit de oven 100 gram Zalmfilet 1 juslepel jus 28 gram koolhydraten Avond tussendoortje 2 stuks kiwi 1 stuk mandarijn 19 gram koolhydraten Zoiets? Dit heb ik een keer gevolgd, Sonja dus. Er staan koolhydraten bij i.v.m. diabetes. Maar dat kan je negeren.
En vrijdag tm zondag: Vrijdag Ontbijt 2 stuks volkoren beschuiten besmeerd met halvarine 1 beleg halvajam 1 beleg vruchtenhagel 33 gram koolhydraten Ochtend tussendoortje 1 stuk speculaasje 2 stuk kiwi 1 glas water 17 gram koolhydraten Lunch 1 stuk knackerbröd 1 beleg halvarine 1 beleg achterham 1 stuks volkoren boterham 1 beleg beleg 1 beleg Philadelphia zuivelspread light 1 beker Optimel drink 34 gram koolhydraten Middag tussendoortje 1 stuk appel 16 gram koolhydraten Diner 150 gram gekookte aardappelen 200 gram doperwtjes met worteltjes 100 gram tonijn 1 juslepel jus 37 gram koolhydraten Avond tussendoortje 1 bakje vitalinea chocolademousse 100 gram aardbeien 18 gram koolhydraten Zaterdag Ontbijt 2 stuks volkoren knäckebrod besmeerd met halvarine 1 beleg gekookt ei 1 beleg halvajam 1 plak volkoren ontbijtkoek besmeerd met halvarine 34 gram koolhydraten Ochtend tussendoortje 1 stuk appel 1 glas water 16 gram koolhydraten Lunch 1 plak volkoren ontbijtkoek besmeerd met halvarine 200 gram magere gele vla van Optimel 39 gram koolhydraten Middag tussendoortje 1 stuk mandarijn 1 glas halfvolle melk 16 gram koolhydraten Diner 1 kop tomatensoep (zelfgemaakt) 1 stuk afbakpistolet met 30+ kaas 2 glazen water 33 gram koolhydraten Avond tussendoortje 10 stuks pepsils (zoute stokjes) 2 stuks mandarijnen 17 gram koolhydraten Zondag Ontbijt 1 snee volkoren brood 1 beleg halvarine 1 stuk gekookt ei 1 glas jus d orange Ochtend tussendoortje 1 glas jus d orange 1 stuk speculaasje Lunch 2 stuks volkoren cracottes besmeerd met halvarine 2 beleg halvajam 1 stuk peer Middag tussendoortje 1 glas halfvolle melk 1 stuk speculaasje Diner 150 gram aardappelen 4 stuks spaanse gehaktballetjes (recept nr 26 uit de database) 1 bakje rauwkost met een dressing Avond tussendoortje 1 bakje vitalinea chocolademousse 100 gram aardbeien
Bedankt!!! Hier heb ik zeker iets aan! Dit is precies wat ik zoek Ga t morgen meteen printen op mn werk. Dit lijkt me goed vol te houden Meer (van zulke) menu's zijn welkom!