Jeetje wat heftig zeg allemaal! Zelf heb ik pecies hetzelfde meegemaakt met mijn broertje,alleen die lag wel in het ziekenhuis. Hij ging ook niet helemaal in slaap...heeft nog 24 uur geduurd! Op een gegeven moment riep hij dat hij naar onze Brenda ging (onze overleden hond toen),en toen was het gebeurd, Heel heftig allemaal maar wij hadden ook een gevoel van opluchting,dat hij eindelijk niet meer hoefde te lijden... Ik wens jou en je fam. heel veel sterkte!
jeetje meid, wat heftig! ik wil jullie heel erg veel sterkte wensen met de zware tijd die nog komen gaat.
Jeetje heel veel sterkte in deze moeilijke tijd en de tijd die gaat komen! Ik weet hoe moeilijk het is
Wat vreselijk moeilijk en zwaar. Zeker omdat ze niet rustig gaat slapen. Misschien een tip voor jou om een dagboekje over deze laatste dagen bij re houden. Zo kun je van je afschrijven en het later nog eens terug lezen. Heel veel sterkte.
Meid, wat heftig zeg! Ik hoop dat je moeder snel haar verdiende rust kan vinden, hoe moeilijk ook. Heel veel sterkte voor nu en de toekomst!
Heel veel sterkte de komende tijd meid, weet wat je doormaakt. Mijn moeder heeft maagkanker en is ook erg verzwakt en heeft pijn :x:x
onzettend veel sterkte gewenst! Mijn beiden ouders zijn overleden aan kanker. Weet helaas hoe je, je voelt. Een hele dikke knuffel!