Oh bha meid. Verschrikkelijk.. Ontzettend veel sterkte voor nu en de komende tijd! En een dikke knuffel
Afscheid moeten nemen is zwaar hoe dan ook ... veel sterkte hoop dat je zodra het zover is rust krijgt met de gedachten. Nogmaals sterkte
jeetje meis, wat heftig! ik weet precies wat je doormaakt, ik heb het zelf 2 keer moeten meemaken; met mijn eigen moeder en de opa van manlief. Het klinkt (voor de buitenstaanders) misschien hard maar ik hoop voor je dat het toch snel gaat gebeuren. Zo'n zwaar gevecht is vreselijk om te moeten toezien en vergt van jullie psygisch ook wel aardig wat energie. en ik denk bovenal dat ook jouw mama haar rust verdiend heeft. Sterkte de komende tijd!
Wat ontzettend veel lieve reacties (krijg er kippenvel van). We zijn net weer thuis. Inmiddels is mama in een diepe slaap (ze heeft een extra middel gekregen). Vanavond hebben mijn man en ik even samen gehuild bij mama aan het bed, haar hand vast gehouden en gepraat. Nu gaan we slapen om het morgenochtend weer van mijn broer en schoonzusje over te nemen. Bedankt allemaal! Liefs
Oh nee wat erg voor je/ jullie. En misschien is ze zo sterk dt ze toch zo graag bij jullie wil zijn en dat ze daarom wat reageert, maar ze heeft vast geen pijn. Nu dus helemaal in slaap, wat ontzettend naar zeg dat je weet dat ze nu dus niet meer wakker wordt. sterkte voor jou/ jullie!
Heel veel sterkte, niets is zo moeilijk als degene van wie je houdt laten gaan. Wat mij heel erg heeft geholpen is voor ogen houden dat ze " beter" af is zonder pijn. Sterkte en hoe hard het ook klinkt ik hoop voor beiden dat deze fase snel voorbij is Meis sterkte voor jou en je familie
Dat is precies wat mama heeft gezegt. Mijn oma is ook gestorven na een vervelend ziekbed en mijn moeder zag het sterven als een verlossing voor oma. Afgelopen week zei ze tegen mij dat ze hoopt dat wij het ook zo voor haar kunnen zien. Ik denk dat ik dat wel kan...