Wat vreselijk voor jou en voor je moeder. Ik heb het zelf recent meegemaakt (mijn moeder is twee maanden geleden overleden aan kanker). Ik wil je heel veel sterkte wensen in deze moeilijke tijd. Denk ook aan jezelf!
Heel veel sterkte gewenst. Het lijkt me vreselijk om je moeder te moeten missen. Hopelijk heb je mensen om je heen aan wie je steun hebt.
Lieve TS, Ik wens jullie heel veel kracht en liefde toe, voor nu en de komende tijd. Ik weet uit ervaring hoe inmens zwaar dit is. Ik denk dat het voor je moeder heel fijn is dat jullie haar op deze manier begeleiden tijdens haar laatste reis..... Sterkte, ik denk aan jullie....
Jemig wat een narigheid. Ik wil jou en je gezin/familie en naaste heel veel sterkte wensen met alles!
Heel veel sterkte... mijn mama heeft ook kanker en ik weet dat dit ons ook te wachten staat. Alleen weten we helemaal niet wanneer. T'is ook een taaie. Neem uitgebreid afscheid, liefs
Dikke knuffel wat erg voor jullie ik ben pas mb mama verloren maar gelukkig is dat snel gegaan door een complicatie dit lijkt me zo zwaar dus vanuit gier een dikke knuffel!
Vanacht is mama overleden. We waren er met met mijn broer schoonzus twee tantes en een oom bij. Het was een mooi afscheid. We gaan proberen nu wat te slapen want straks begint het geregel. Liefs