Mijn mama

Discussie in 'De lounge' gestart door Delta, 26 nov 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nikki88

Nikki88 VIP lid

29 jul 2008
    11.656
    230
    63
    Mooi verwoord en helemaal mee eens. :)

2. Zonnebloem92

Zonnebloem92 VIP lid

4 dec 2012
    10.846
    4.213
    113
    Vrouw
    Zuid Holland
    Hoe herkenbaar!
    Mijn moeder doet/deed het ook, maar nu ze weer een relatie heeft is het gelukkig wat minder.
    Heeft jou moeder een relatie?

3. Delta

Delta Niet meer actief

Ja ze heeft een relatie! En woont nu ook een jaar samen. Ze is bijna 60. Misschien dat dat mee speelt. Merk soms dat ze wat ouder begint te worden :p
    Ik geniet ook wel echt van de momenten hoor. Het ligt ook aan mijzelf. Maar hey, iedereen is maar een mens!

4. pietje1987

pietje1987 Niet meer actief

Juist omdat je overduidelijk gek bent op je mama is het zoooo moeilijk om soms je eigen grenzen aan te geven...

Mijn schoonmoeder is een schat, maar heeft behalve kinderen en kleinkinderen niet zoveel. Die staat dus ook regelmatig onverwacht op de stoep of belt weer eens. Bij de telefoon neem ik heel bewust soms niet op. Heel gemeen misschien, maar het werkt wel. Ook bel ik echt niet meteen terug als ik zie dat ze heeft gebeld (verwacht ze wel)...

5. Kyra73

Kyra73 Fanatiek lid

24 okt 2013
    1.569
    456
    83
    Ik herken het wel een beetje hoor. Hier ook een moeder, die dichtbij woont en erg betrokken is en soms komt het mij ook niet uit, want dan kan ik eindelijk eens even rustig iets voor mezelf doen en dan belt ze of komt ze langs. Maar ik ben heel blij dat ze er is en zo lief is.

Misschien kun je toch een klein gesprekje met je moeder hebben dat het je allemaal een beetje te veel is op dit moment en dat je iets meer rust wil nemen om je weer beter te voelen. Succes.

Deel Deze Pagina