Och meid, heel veel sterkte. Lijkt me een hele dubbele tijd, zelf zwanger, begin van een nieuw leven, en je moeder die zelf na een ziekbed overlijdt... Ontzettend verdrietig dat je de geboorte en opvoeding van je dochter niet met haar kunt delen. Dat lijkt me heel erg moeilijk. Hopelijk kun je het een plekje geven binnenkort. De eerste tijd zal wel voelen als een soort roes, een slechte droom. Ontzettend veel sterkte en een knuffel.
Ooh wat vreselijk! Heel veel sterkte gewenst de komende periode! Hoop dat je moeder nu rust heeft. Je kan er wel zeker van zijn datje kindje een lieve beschermengel zal krijgen.
Gecondoleerd meid. Wens je heel veel sterkte en kracht toe om dit vreselijke verlies een plekje te geven.
Afschuwelijk meis, gecondoleerd en heel veel sterkte. Ik leef met je mee, mijn vader is een half jaar geleden overleden en zal ook nooit zijn eerste kleinkind mee kunnen maken. Maar ook al is je moeder nu niet meer bij je, reken maar dat ze er toch wel is, op een andere manier. Heel erg veel sterkte de komende dagen en zeker ook de komende tijd
Palmie, Wat verschrikkelijk zeg dat in deze zo spannende periode van jouw leven je moeder is overleden. Ik vind het echt heel erg voor je, heb er geen woorden voor. Gecondoleerd en heel veel sterkte Romy