oooh meissie zit hier met een brok in mijn keel, heel veel sterkte. ik weet helaas hoe het is ik heb mijn moeder 2e kerstdag 6 jaar geleden ook moeten laten gaan na een lang ziektebed.
Lieve meid, ik weet ongeveer hoe je je voelt. Ik heb afgelopen juni mijn vader verloren, die kende zijn 1e kleinkind wel, maar zal zijn 2e nooit kennen en hij was zo'n geweldige opa... Ik hoop dat jullie vrede kunnen vinden bij het feit dat je moeder het nu goed heeft en geen pijn meer heeft.
Gecondoleerd. Ik weet helaas ook hoe het is om een kindje op de wereld te zetten die geen oma zal hebben (mijn man heeft ook geen moeder meer). Mijn moeder haar grootste droom was mij te zien trouwen en oma te worden. De bruiloft heeft ze meegemaakt, de zwangerschap en haar kleinzoon niet meer. Het troost me toch wel een beetje, dat ze als engeltje over mijn schouder meekijkt en mijn zoontje een kwart van haar is...
Jeetje meid...ontzettend veel sterkte gewenst en je mama zal voor altijd bij jou en je kleine meisje zijn... gecondoleerd...
lieverd ik wil jou en je familie onwijs veel sterkte wensen de komende tijd, als je ff je hart wilt luchten zijn we er altijd voor je...