Lieve Aisha010, Ik wil je heel veel sterkte wensen. Ook ik heb dit helaas meegemaakt, mijn moeder is nu bijna vijf jaar geleden overleden, maar gelukkig hebben we nog lang van haar kunnen genieten nadat ze voor de eerste keer ziek werd (ongeveer acht jaar). Die onderzoeken en uitslagen: ik weet het nog als de dag van gisteren. Die periode is gewoon verschrikkelijk. Je leeft tijden in onzekerheid en het kan allemaal zo lang duren. Helaas is het gewoon iets waar je doorheen moet. Je kan niet anders dan wachten. Ik leef met je mee! Nou, als je wilt pb-en, mag dat natuurlijk altijd. Ik volg je topic en hoop dat je binnenkort goed (zo goed als het kan natuurlijk) nieuws krijgt. Probeer zo veel mogelijk van elkaar te genieten en leuke dingen te doen, want daar gaat het om (zoals mijn moeder dat altijd zei). Liefs Lindangel
Lieve Aisha, Wens je heel veel sterkte, voor jou en allen die hierbij betrokken zijn! Geniet van alle momenten met je moeder,en zorg goed voor haar! Word altijd verdrietig van dit soort nieuws Heb veel mensen van dichtbij gemaakt! Liefs My Angel
Morgen is het bijna zover. Dan wordt ze opgenomen in het ziekenhuis en donderdag krijgt ze de kijkoperatie voor haar rechterlong. Spannend allemaal, terwijl ik dit zit te tikken voel ik dat het steeds dichter bij komt. Gisteren mijn broertje gesproken en die gaat donderdag avond naar het ziekenhuis. Ik ben vrijdag vrij en ga dan overdag. Dan heeft ze in ieder geval ook dan al bezoek. Anders gaan die dagen zo langzaam. Moeten verder even kijken voor de andere dagen wie er gaan enzo. Je mag ook maar met 2 mensen tegelijk naar binnen. Nou ik ga hier wat doen, ben aan het werk en dat moet ook gebeuren. Thanx
Zenuwslopend zo iets... Sterkte meer kan ik niet zeggen! Ik ben mijn mama veloren aan de zelfde slopende ziekte.. Ook nog eens de longen... maar dan kleincellig.. Ik was 7 mnd zwanger...
Zo net mijn mams aan de lijn gehad. Ze stond gepland voor rond 11.00 uur maar het gaat waarsschijnlijk rond 12.30 uur worden. Ze had goed geslapen van 23.00 tot 4.30 uur en is er toen even uitgegaan en later toch nog maar weer even gaan slapen. Kan wel zeggen dat we allebei zenuwachtig zijn. Over een week weten we pas wat het is. Nog meer wachten, dat hoort er allemaal bij helaas. Nou ik ga aan het werk, dan kan ik even ergens anders aan denken.
Sterkte met wachten meisie en goed dat je je werk heb om je gedachten even op iets anders te kunnen richten!!! ik duim voor jullie dat het allemaal meevalt... digi knuf van mij
Heeej meis, Het zal nu ondertussen wel achter de rug zijn denk ik he? Hoe is alles gegaan vandaag? Hoop dat het een beetje meegevallen is voor je moeder? Hoe ben je er zelf onder nu ? Nu komt de slopende tijd om op de uitslag te wachten, verschrikkelijk dagen vond ik dat steeds. We duimen hier voor je mee op een goede en positieve uitslag. Groetjes Miranda
Ja het is gelukkig achter de rug. Ik heb ze nog niet zelf kunnen spreken, maar wat ik wel weet is dat ze meer dan 2 uur onder het mes heeft gelegen en dat ze de plekjes in haar rechterlong weg hebben gehaald. Dit word nu op kweek gezet en volgende week weten we wat dat is. Dan moet er nog steeds een punctie genomen worden van haar linker long. Dus dat ze de plekjes weg hebben gehaald is al goed nieuws natuurlijk. Dan heeft ze als het goed is daat niets meer zitten. Ga ze strakjes even bellen, nu is mijn broertje er als het goed is en over een 20 min is het bezoekuur afgelopen. Had vanochtend toen ik opstond al hoofdpijn en de hele tijd zo'n zenuwachtig gevoel in mijn buik. Nu komt het wachten en dan zijn we alweer bijna 7 weken verder. Thanx meiden, vind het echt fijn jullie reacties!!!
Zo daar ben ik weer even. Het is een hectisch weekend geweest. Afgelopen vrijdag naar mijn mams geweest. Ze hebben 1 plekje van haar rechter long weggehaald en dit op kweek gezet. Verder hebben ze vrijdag net voordat wij er waren een biopsie gedaan van haar linkerlong en ook dit op kweek gezet. Hier krijgen we vrijdag de uitslag van. Ze voelt zich verder goed en vanochtend belde ze dat ze vandaag naar huis mag. Joepie, kan ze weer lekker in haar eigen bedje liggen en lekker in haar eigen huisje zijn. Nou nog een paar nachtjes slapen en dan weten we meer.
Spannend hoor aisha!! gelukkig kan ze lekker naar huis in zon ziekenhuis voel je je toch zieker dan dat je bent... succes met wachten meis!
Ja dank je wel Cynnie, straks weten we eindelijk welke vorm het is en wat daar aangedaan kan worden. En nu kan ze lekker in haar eigen bedje slapen. Ze zit zich ook te verheugen op de komst van haar nieuwe tuut een nieuwe Alto in het turquaise kleur. Ja ja nog even wachten, helaas
Heej meis, zit net je laatste berichten te lezen. Fijn om te horen dat ze zich goed voelt en dat ze naar huis mag. Niets is zo lekker om gewoon in je eigen omgeving te zijn. Zeker met de komende wacht daen, die duren toch al zo lang als je in t ziekenhuis ligt. Duim met je mee voor een goede uitslag vrijdag. Groetjes miranda
Nog 2 dagen en dan hebben we de uitslagen van de biopsie en het weefsel. Heel erg spannend allemaal. Dinsdag krijgt ze de MRI-scan en heeft ze later ook een afspraak met de proffessor in het ziekenhuis. Helaas hebben we nog meer slecht nieuws gekregen. Mijn tante, de zus van mijn mams, heeft waarschijnlijk ook longkanker. Dat kan er ook nog wel even bij denken ze. Mijn tante heeft jaarlijks al last van longontsteking, zo ook dit jaar, maar die was nog niet over na 2 antibiotica kuren. Dokter wou dat ze een foto liet maken en ook daar zijn er plekjes op ontdenkt. Dinsdag krijgt ze een bronchoscopie en donderdag de uitslag daarvan. Hoop zo dat het allemaal meevalt, maar ook daar moeten we op wachten. Snap het allemaal niet meer, waarom gaat er maar door mijn koppie heen, waarom!!
Jeetje meis je krijgt t wel flink voor je kiezen he ?? Dit is niet niks allemaal. Je bent het ene nog totaal niet te boven en dan krijg je het volgende slechte nieuws. Meis heel veel sterkte en je weet het he ?? Khou je post in de gaten naar het verloop van de onderzoeken en uitslagen.
Het lijkt wel of ik in een slechte film ben beland. Weet alleen nog niet hoe die gaat eindigen. En dan ben ik thuis ook nog eens midden in een grote verbouwing. Daar ben ik aan de ene kant wel blij om. Dan ben je tenminste bezig en kan je je koppie ergens anders hebben dan bij hun, maar makkelijk is het allemaal niet nee. Het gaat nu ook een beetje langs me heen en probeer me in hun in te leven en dan heb ik mijn mams aan de lijn en wil ik positief blijven omdat ik weet dat dat voor haar belangrijk is. Het liefste ga ik er nu haar toe om gewoon even te knuffelen. Weer me even een klein meisje te voelen en gewoon lekker knuffelen met mijn mams. Even terug naar vroeger toen alles nog normaal was en niet zo gecompliceerd. Hoe ouder je word, hoe gecompliceerder alles word. Helaas weet ik dat maar al te goed. Heb al teveel meegemaakt om te weten dat de wereld niet eerlijk is. Het leven is hard en je moet ermee omgaan. Ben blij dat ik een hele lieve vriend heb en een paar super lieve vriendinnen waar ik altijd bij terecht kan. Ben ook blij dat ik hier mijn 'ei' kwijt kan. Thanx meiden voor jullie berichtjes