Nu al aan de kipnuggets LEKKER!!!! Haha! Ik heb net koffie op en over een dik uurtje gaat het een tosti worden.
Ik heb college en heb er al 2 blikjes Redbull in zitten .. Ik heb ook maar 5 uurtjes geslapen en ik moet nog tot half 6. Ik mis m'n meisje
Ik moet nog wat eten, maar wat is de vraag??? Ik heb wel vers sinaasappelsap gedronken en een glas water met een vitamine c tablet.
heb vanmorgen om 9uur al een broodje met filet american op met uitjes.. hier gaat er ook wel eens een vette hap in hoor..een hamburger, gebakken aardappelen... als ik trek heb dan maakt de tijd hier niet uit!!
ik heb nu 2 boterhammen, 1 met kaas en 1 met pindakaas een kop thee, een visolie capsule en een vitaminepil
heb al 2 boterhammen met kaas op, 2 mandarijnen, 2 crackers met jam en een bakjes magere kwark met cruesli. ik word helemaal gek van mezelf.. als ik thuis ben MOET ik constant eten.. als ik op mijn werk ben, heb ik daar totaal geen last van.
Kipnuggets Ik heb net een mandarijntje op. Om een uurtje of twaalf gaan we lunchen, boterhammen, soepje, sinaasappel/yoghurtje. Collega heeft kruitnoten meegenomen... Erg verleidelijk, maar toch even niet Vrijdag ben ik jarig, zaterdag sinterkaals vieren (en sowieso dit weekend weg met mijn familie), en daarna komt de kerst er aan... Een goede stok achter de deur: ik heb een heel leuk rokje, die nu net past, dus als er wat aan komt, past het rokje niet goed meer
ik eet een handje zoute popcorn. heb ook al 2 boterhammen en een beker thee op. die popcorn is echt uitzondering. snack alleen s'avons wat normaal. maar ben een beetje flauw
Ooeeh, zin in frituur Slecht zeg, zo vroeg op de ochtend... K heb een bakje frosties op, zonder melk, want anders is t zo slap, en ik was net van plan om te beginnen aan een banaan... Ik denk tussen de middag ook een tosti
*kijkt naar der boterhammetjes op der bureau, kijkt uit het raam naar de mac en de burger king..* nee worden toch maar braaf mn boterhammetjes
2 boterhammen met geb ei, boterham met rauwe ham, boterham pindakaas. En ik twijfel nu tussen spaghetti en patat om dat over een half uur te eten.