Ik kan niet op de site van KvK komen! Kan iemand mij vertellen hoe ik me moet registreren bij de KvK en hoeveel dat kost?
Stukje gecopiërd voor je: Als u zich wilt inschrijven in het Handelsregister moet u aan de volgende zaken denken: Wanneer moet u zich inschrijven? U kunt zich inschrijven vanaf een week voor de start, tot een week na de start van uw onderneming. Waar moet u zich inschrijven? U moet zich inschrijven bij de Kamer van Koophandel in uw regio. Als uw onderneming meerdere vestigingen heeft, moet u zich inschrijven in de regio waar de hoofdvestiging is gevestigd. Als het niet om een onderneming gaat, maar om een rechtspersoon, zoals een vereniging of stichting, dan is uw statutaire zetel bepalend voor de KvK waar u zich moet inschrijven. Deze statutaire zetel is mogelijk opgenomen in de notariële akte. Als de locatie van de onderneming moeilijk is te bepalen, kan het privé-adres van de ondernemer gelden als adres van de onderneming. Soms is het niet mogelijk om een adres toe te kennen aan de onderneming. In dat geval moet u de onderneming inschrijven bij KvK Rotterdam. Hoe moet u zich inschrijven? U moet zich persoonlijk inschrijven bij de KvK. Er vindt namelijk een legitimatiecontrole plaats. Hiervoor heeft u een geldig legitimatiebewijs nodig (paspoort, Nederlands rijbewijs, Europees identiteitsbewijs of Nederlands vreemdelingendocument). De Kamer van Koophandel kan daarnaast om aanvullende documenten vragen (zoals een huur- of franchiseovereenkomst). Informeer hiernaar bij uw KvK. Ook op de inschrijfformulieren staat meer informatie over de benodigdheden bij inschrijving. U kunt de formulieren downloaden of opvragen bij uw KvK. Aan inschrijving in het Handelsregister zijn kosten verbonden. De kosten variëren en betaal je via een jaarlijkse bijdrage. Kamer van Koophandel Gooi- en Eemland Hoofdkantoor Printerweg 6 3821AD Amersfoort NL T: 033-4535700 F: 033-4535750 E: infocenter@gooi-eemland.kvk.nl
Ik zou wachten tot het nieuwe jaar, want volgens mij betaal je per jaar. Dus als je je nu aanmeldt betaal je de volle pond voor een dikke maand, volgens mij hoor
Als je je nu aanmeldt betaal je niet de volle pond hoor. Je betaalt vanaf je inschrijfdatum. Dan is het een jaar geldig. Ik sta met mijn man ingeschreven en wij betaalden 84 euro, dat is inclusief uittreksel. In je eentje betaal je volgens mij ongeveer 50 euro. Wat ga je beginnen als ik mag vragen?
Bloem heeft wel degelijk gelijk hoor, je betaalt per kalenderjaar, dus als je je nu inschrijft, betaal je voor dat ene maandje 50 euro. Ik heb me vorig jaar per 15okt ingeschreven en had t zelfde probleem. Dus als je nu nog niet perse hoeft te beginnen, wacht dan nog lekker even tot na de feestdagen, is je eerste 50 euro weer uitgespaard. Voor een 1manszaak is de bijdrage momenteel EUR 50,50 dus.
nopes...ze kan beter die paar weken nog ff wachten met inschrijven.... als je de berekening doet van wat je inschrijfgeld zou zijn, zie je ook staan hoe en wat.... Rechtsvorm: Eenmanszaak U bent ingeschreven bij kamer Gooi-, Eem- en Flevoland Aantal medewerkers: Niet van toepassing Maatschappelijk kapitaal: Niet van toepassing U valt in groep 1 Uw jaarlijkse bijdrage is in totaal: 50,55 Dit bedrag bestaat uit de volgende onderdelen: Wetsuitvoering: 10,81 Voorlichting *: 27,79 Regiostimulering *: 8,75 SER-opslag **: 3,20 Aan de resultaten van deze berekening kunt u geen rechten ontlenen. De hoogte van de jaarlijkse bijdrage is onafhankelijk van het moment waarop u zich in- of uitschrijft. Op basis van de Wet op de Kamers van Koophandel betaalt u een vaste bijdrage, ook al staat u niet het hele jaar ingeschreven. dus zoals je ziet, maakt het idd niet uit wanneer je je inschrijft dus gewoon even wachten tot 2 januari 2008