Wat een timing...

Discussie in 'De lounge' gestart door Poohbear82, 9 jan 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Poohbear82

Poohbear82 Fanatiek lid

12 feb 2013
    2.415
    0
    36
    Vrouw
    Secret agent
    Ergens in het midden
    Het is begin december als ik m'n zegeningen tel, omdat ik niet zo als vele om mij heen geveld wordt door de fikse buikgriep of de gewone griep die er heerst.
    Inmiddels zijn we een maand verder en begint gister die kleine man te spugen. Ik hoop dat het een klein virusje is, want zaterdag is die kleine vent jarig.
    Maar hier zit ik dan, nog 36 uur voor ik een huis vol visite heb en man wat voel ik me beroerd. M'n lijf loopt aan alle kanten leeg, m'n buik doet pijn van de samentrekkingen, m'n keel doet pijn van al het eten wat er de verkeerde kant uitkomt, m'n hoofd en nek doen pijn van alle bewegingen die ze normaal nooit maken en ik moet binnen vliegafstand van de wc blijven, wil ik niet iedere vijf minuten me moeten verschonen.
    Had ik nu dat virus maar begin december gehad, want wat een timing is dit..😕

*klaagstand uit en vliegt naar de wc*

2. hummeltje5

hummeltje5 VIP lid

28 dec 2014
    22.518
    13.805
    113
    Vrouw
    Noord- Holland
    Hoe was het op het toilet?! :D

Heerlijk he.. zo'n buikgriep'je'! En wat komt ziek zijn toch altijd verdomd ongelegen!

Alsof je lichaam het erom doet! :O

Ik zou zeggen: duik lekker je nest in, neem eventueel nog een lekkere warme douche (als je daar de rest van het huis niet mee wakker maakt althans), of pak anders een warme kruik.. neem een kop warme anijsmelk en ga als de wiedeweerga schaapjes tellen meid!

Succes! ;) En slaap lekker alvast ;)

Mijn oogjes beginnen eindelijk ook wat zwaarder te worden.... zzzzzz ;)

3. DDucky

DDucky Bekend lid

7 jul 2014
    997
    317
    63
    Bah dat is inderdaad een rot timing!
    Hopelijk ben je snel weer wat opgeknapt!
    Probeer eens een kopje bouillon, krijg je toch wat binnen en meestal blijft dat wel binnen.
    Beterschap in ieder geval!

4. Poohbear82

Poohbear82 Fanatiek lid

12 feb 2013
    2.415
    0
    36
    Vrouw
    Secret agent
    Ergens in het midden
    Naar bed zit er helaas nog niet in vrees is, maar een warme kruik is wel een goede. Ik heb al moeite om 2 slokjes melk binnen te houden dus vrees dat anijs en boullion hem ook niet worden, maar bedankt voor de tips en de lieve woorden.

5. hummeltje5

hummeltje5 VIP lid

28 dec 2014
    22.518
    13.805
    113
    Vrouw
    Noord- Holland
    He Duck! DAT is een korte cyclus zeg...! :$ 11 dagen?!?!?!
    Bijna bizarrr!
    Hoe komt dat zo, is daar een medische verklaring voor??

Sowieso hele korte cycli trouwens, wat een zegen zeg! Ik zou er een moord voor doen! :$ :cool:

Goeie tip trouwens voor de TO, die bouillon! :)

Mijn tip is nog: een beschuitje met honing :)

6. hummeltje5

hummeltje5 VIP lid

28 dec 2014
    22.518
    13.805
    113
    Vrouw
    Noord- Holland
    Geen dank hoor, Poohtje!

Ik heb zojuist een nachtkletstopic aangemaakt in 'de lounge' ;)

Als je je verveeld.. er komen vast nog wel meer mensen kletsen gok ik! ;) Er zijn namelijk nogal veel nachtbrakers vannacht... ;)

Hoop dat je toch nog een beetje de slaap kunt vatten meis... niet lekker zo :(

Deel Deze Pagina