mijn man denkt dat ik supervrouw ben...

Discussie in 'De lounge' gestart door jipenjanneke, 6 jan 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. medj1983

medj1983 Fanatiek lid

12 jun 2012
    3.201
    509
    113
    In verhouding tot mijn man werk ik minder, dus doe ik meer in huis.. maar als hij mij zou gaan commanderen en bepalen wanneer ik wat doe.. dan zou ik in staking gaan ;)

2. Strijkkraal

Strijkkraal VIP lid

11 apr 2008
    10.680
    3.692
    113
    Ow ... ik hoor mijn man :( schat van een vent hoor, maar op dit soort zaken kan ik 'm echt wel achter het behang plakken.

Zijn motto "je werkt toch maar 3 dagen" ... :x

dussss ... zijn was wordt momenteel mondjesmaat gewassen. Hij mopper, klaagt, vloekt en tiert dat hij niets heeft ... en ik hou mijn mond. Het is goed met hem. :x

3. talkingchair

talkingchair Niet meer actief

Pff, daar zou ik echt wel heel pittig op reageren, denk ik. ;)

Je werkt 3 dagen en hebt zondag nog gesopt? Hoe vies kan het zijn dan... Vanavond lekker sporten hoor!

4. Sunbeam

Sunbeam Niet meer actief

Wauw.... Geen idee wat ik verder moet zeggen over zulke uitspraken.

5. Survivor

Survivor Bekend lid

23 okt 2011
    749
    8
    18
    Kokkin, knuffelaar, wasvrouw, schoonmaakster.. Mam
    Flevoland
    Haha wat een zielig figuur zeg. Ook een ex gehad die dacht mij rond te kunnen commanderen. Heb hem toen gezegd: 'ik ben je hondje niet en als je je ergens aan stoort, begin maar alvast met poetsen, je hebt ook 2 handen gekregen'. Des te meer hij het zei, des te minder ik deed.
    Ik zou dus ook gewoon gaan sporten. Laat het hem maar uitzoeken.

6. Jo79

Jo79 VIP lid

6 mei 2007
    25.069
    3.862
    113
    Oh, daar zou ik echt boos om worden, maar goed, ik heb al 7 jaar samen gewoond voor we gingen trouwen, dus ik wist wat voor vlees ik in de kuip had en een man met zo'n instelling over de rolverdeling van een eeuw geleden had ook niet bij mij gepast ;).

7. zonnestraal21

zonnestraal21 Niet meer actief

Wauw...

Ik had die vent wat aan gedaan denk..

Mijn opa en oma zijn ook zo ouderwets.. Maar mijn oma heeft nadat ze kinderen kreeg idd niet meer hoeven werken buitenshuis. Die deed de kinderen, huishouden.
    Opa werkte fulltime en daarnaast nog meer, alle klusjes buitenshuis.

Maar z'n opmerking? Nee dat zou zelfs hij niet durven! Kom nou je bent geen sloofje.

8. Tommo

Tommo Fanatiek lid

3 jul 2013
    1.741
    1
    36
    NULL
    NULL
    Supervrouw? Hij denkt dat ie een slaaf heeft.. Ziet het waarschijnlijk ook nog als voorrecht dat je mag werken. Bah, daar zou ik echt niet tegen kunnen.

9. Niekepiek

Niekepiek Niet meer actief

Dies gek.
    Ik had hem kei hard uitgelachen in zijn gezicht, en hem veel succes gewenst met het soppen vanavond.

10. Emo

Emo Fanatiek lid

6 nov 2013
    1.855
    1
    36
    Vrouw
    Moeder
    Zwangerschapspagina
    Als hij zo traditioneel is, dan blijf jij lekker thuis. Kun jij thuis het huis soppen en dan nog wanneer jij daar zin in hebt.

En dan zoiets via de app? Kon hij niet tot vanavond wachten en dit op een rustig manier bespreken?

11. MZS

MZS Fanatiek lid

7 mrt 2014
    1.605
    0
    0
    Home sweet home
    wtf

ben je zijn schoonmaakster ofzo
    als hij het allemaal zo goed weet mag ie het lekker zelf doen
    als mijn man het ooit in zijn hoofd haalt om zoiets te zeggen dan werkt dat eerder averechts bij mij.

12. Spikkel19

Spikkel19 VIP lid

18 okt 2011
    8.460
    361
    83
    Oke die had aan mij een verkeerde gehad, als je afgelopen zondagnog gesopt hebt en van plan bent dit morgen weer te gaan doen dan heeft hij zn mond te houden kom nou,. Als he them stoort doet hij het zelf maar..

En met dat ouderwetse zou ik gelijk klaar zijn want we leven in 2015 en niet in 1930 :p

13. Caithy

Caithy Fanatiek lid

8 feb 2013
    3.713
    1.060
    113
    #33 Caithy, 6 jan 2015
    Laatst bewerkt: 6 jan 2015
    Maarre jij mag niet sporten maar moet schoonmaken en hij zit op de bank?
    Ik had terug geappt; ik ga sporten zodra ik thuis ben, help ik mee! Begin maar vast.

Even zonder dollen. Ik doe alles behalve vaatwasser, afvalbak en poezenbak, maar owee dat je een opmerking maakt.. En ik doe het echt niet in de vaatwasser maar zet het gewoon in de keuken. oja ik werk 3x 6 uur onder schooltijd.

14. penseel

penseel Niet meer actief

Ik zou spontaan in staking gaan traditioneel of niet. Zou kind verzorgen. Voor de rest alles laten staan. Ik staak. Als het hem niet bevalt. Er mankeert hem toch niks aan zijn handen.

15. Lieke1989

Lieke1989 Niet meer actief

Hier zou hij echt het antwoord krijgen van doe het lekker zelf en zou ik de rest van de maand alleen voor mijzelf en mijn Kids zorgen. Vieze kleren je weet waar de wasmachine is.geen eten?je weet waar de keuken is.geen eten in huis. De winkel weet je heus wel te vinden.

16. Miss Appletree

Miss Appletree VIP lid

21 mei 2013
    5.119
    193
    63
    Somewhere out there
    Je vent heeft wel humor! Wat een grappenmaker! ;)

Lekker sporten vanavond meid! Je bepaalt toch lekker zelf wanneer je sopt.

17. Suzzert

Suzzert Fanatiek lid

12 mei 2012
    3.340
    4
    38
    Rotterdam
    En je hebt die emmer sop nog niet over zijn hoofd gedonderd met de mededeling dat die lekker zelf mag gaan soppen?

oei ik zou ruzie hebben met jou vent als ik hem zulke dingen zou horen zeggen.

18. Jippie

Jippie VIP lid

3 feb 2007
    11.784
    776
    113
    Zooo, en dat gedrag accepteer jij?! ;) Hier kon hij in zijn eigen (zeep)sop gaar koken...

19. Skatje

Skatje VIP lid

10 dec 2008
    9.026
    165
    63
    Vrouw
    Gastouder
    Arnhem
    Supervrouw??
    Sloofje bedoel je.

Die van mij waagt het ook wel eens om iets te zeggen, maar dan krijgt hij standaard 'doe het lekker zelf' terug hoor.

20. Joycey

Joycey Niet meer actief

Dit inderdaad. Die kwam er bij mij niet eens meer in. Hij mag dan lekker bij zijn ouders gaan zitten en commentaar leveren; dan kunnen zij hem op hun beurt weer opnieuw corrigeren ;)

Al werk je 100 uur per week; je woont hier, dus je helpt mee. Take it or leave it. Het komt mij ook niet aangevlogen. En anders lap je maar mee voor een schoonmaakster.

Deel Deze Pagina