mijn man denkt dat ik supervrouw ben...

Discussie in 'De lounge' gestart door jipenjanneke, 6 jan 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. pardoes

pardoes VIP lid

15 apr 2009
    7.669
    1.427
    113
    Mijn man is jaloers zndag nog gesopt en morgen alweer, wees trots op jezelf zo vies kan het niet zijn. En wat betreft die opmerking vanavond stond de emmer en poetsdoekjes klaa en mocht hij gaan soppen, heb zelfs mijn schoonmoeder de doekjes en schoonmaakspullen al eens aangewezen toen ze commentaar had tegenwoordig zegt ze niks meer :D

2. MMarianne

MMarianne Niet meer actief

Als mijn man zoiets zou appen dan stond er een emmer sop voor 'm klaar ipv een bord eten als ie thuis kwam en zou het ook niet opvatten als dat mijn man mij als supervrouw ziet...nee, zou hier niet goed vallen maar heb gelukkig een man die niet als jou man denkt. Ennuh dat hangbuikzwijntje komt ook bij hem vandaan of ?!?

3. Novastar

Novastar Fanatiek lid

9 jan 2014
    4.538
    1.171
    113
    Vrouw
    Pedagoog
    Noord-Brabant
    Mankeert hij iets aan zijn handjes? Als hij het zo vies vindt gaat hij zelf maar soppen. Je vrouw rondcommanderen is niet meer van deze tijd. En dat zou ik hem vertellen ook. En als je niet gaat sporten en je komt wat aan, dan gaat hij daar zeker weer over zeuren. Bleeh!

4. Thunder

Thunder Bekend lid

30 apr 2014
    811
    0
    0
    NULL
    NULL
    Euh... Wtf... Verder weet ik niks te zeggen.. Ik zou zo n vent ff flink de waarheid vertellen, kom op zeg.

5. Blemma

Blemma Fanatiek lid

11 mrt 2013
    2.472
    16
    38
    Vrouw
    Verpleegkundige in de wijk
    Zou uit protest morgen ook niet gaan schoonmaken. En hem vanavond ook maar zijn eigen eten laten klaar maken..

Mijn man zal nooit zeuren dat ik weinig schoonmaak. Hij zeurt eerder dat ik teveel schoonmaak. Het hoeft van hem juist niet allemaal zo spik en span

6. xbabyxdx

xbabyxdx Niet meer actief

Nou inderdaad!! Mijn exman was precies zo.... Schoonmaken? Wat is dat? Dat doen toch alleen vrouwen.... ;)

7. tjiptjap

tjiptjap Bekend lid

24 okt 2014
    950
    0
    0
    Wow. Mijn vader was ook zo "traditioneel" dus nadat mijn moeder overleed (zij was een thuisblijfmoeder) en ik nog thuis woonde vond hij dat ik het huishouden naast mijn voltijds baan nog wel even kon doen. Dat heb ik een jaar ofzo volgehouden maar toen heb ik dus mooi mijn eigen kamertje schoon gehouden en mijn was gedaan, de rest gewoon niet. Het heeft maanden geduurd (en heel wat geduld van mijn kant) voordat hij door had dat hij niet op de oude voet verder kon gaan. Langzaamaan ging hij zelf het huishouden doen (durfde ik ook eindelijk het huis uit) en toen kwam de opmerking "Nog best wel hard werken dat huishouden naast je werk", joh daar was ik al achter ;).

edit: misschien een opmerking maken dat je ook morgen onder een bus kan komen en dat hij dan ook alles alleen moet gaan doen, hoe ziet hij dat dan voor zich.

8. Drieka

Drieka Niet meer actief

Dat zou mijn man nooit tegen mij zeggen! Nu moet ik zeggen dat het hier wel altijd spik en span is maar toch, soms zegt mijn man zelfs dat ik wat minder moet doen en wat meer aan mezelf moet denken :D

9. Zinaa

Zinaa Fanatiek lid

28 mei 2010
    3.719
    22
    38
    Grote jongen die tegen mij zegt dat ik 'meer moet schoonmaken' en niet kan gaan sporten omdat ik 'moet schoonmaken'. Ik word er niet voor betaalt gek.

10. LindaS80

LindaS80 Fanatiek lid

10 aug 2010
    1.117
    590
    113
    Werk je trouwens 3 hele dagen of alleen maar halve dagen?
    Bij het eerste vind ik het belachelijk dat hij dan ook nog van jou verwacht dat jij het huishouden volledig op je neemt. In dat geval zou ik hem vragen om alvast te beginnen met opruimen , en dat je hem na het sporten wel meehelpt.
    Bij het tweede vind ik dat hij wel een punt heeft en vind ik ook dat jouw taak is om het huishouden bij te houden , er vanuit gaand dat hij fulltime werkt natuurlijk. Je geeft immers zelf ook aan dat hij op zich een punt heeft, dat er gepoetst moet worden. Dus zo ` smerig ´ is het blijkbaar wel, dat het niet nog een dag kan wachten ;)

11. Zinaa

Zinaa Fanatiek lid

28 mei 2010
    3.719
    22
    38
    Hahahaha :D

12. mimi83

mimi83 Niet meer actief

hahaha tja wat zal ik eens zeggen..

ipv eten inderdaad een emmertje sop en zeggen tot vanavond laat ik ga na het sporten ook nog even een bakkie doen .. aangezien jij vind dat het vies is wens ik je veel plezier vanavond..

als je zondag schoongemaakt heb en dan morgen alweer "moet"schoonaken zou hij hier wegrennen denk. Ik ben blij als ik 1 x per week kan afstoffen en dat mijn man stofzuigt .. ik veeg tussendoor.

13. Gizje

Gizje Fanatiek lid

11 feb 2010
    1.661
    0
    0
    Ik zou gaan staken als mijn man dat zou zeggen, haha.

14. misa

misa Niet meer actief

Woooow.....! Dat zou ik echt niet pikken. Als mijn man zoiets zou zeggen, dan denk ik dat ik even fijntjes zijn was zou laten liggen oid. Hij mag het wel netjes overleggen, mits het redelijk is. Niet als ik zondag nog gepoetst zou hebben........!

En traditioneel?? Niet echt als jij ook nog moet werken naast de opvoeding en huishouding.

15. Boris10

Boris10 Niet meer actief

Hier ook een 'traditionele' vent :)
    Ik doe de kinderen en het huishouden.
    Vind ik helemaal prima hoor maar op 1 voorwaarde: Het gebeurt allemaal op mijn tijd en op mijn manier.
    Anders mag hij zelf aan de gang.
    Maar ik werk niet buitenshuis momenteel.

16. misa

misa Niet meer actief

Mijn man vind het denk ik wel grappig want hij maakt allemaal grapjes nu. Hij kookt nu en ik zei iets, toen zei hij: euh monjde dicht, ik sta hier jouw werk te doen...
    En: zie je, het kan altijd erger..

En hij vraagt zich af met zn denkwijze hoe hij het ziet dat alleenstaande mannen het doen.

:D

17. Mystiek

Mystiek Fanatiek lid

19 okt 2013
    2.646
    1.529
    113
    OV
    Wat is dat voor onzin over traditioneel? Hier noemen we dat gewoon lui. Traditioneel is een sociaal acceptabel stickertje om erop te plakken, pure bescherming van het ego.

(Kom maar op. :D )

18. Hilly1980

Hilly1980 VIP lid

23 jun 2014
    7.299
    6
    38
    Ik vind dat niet traditioneel... Ik vind dat gemakzuchtig en onaardig... En hier zou ik dat echt niet pikken. Maar zelfs niet een beetje. Wat denkt 'ie wel...

19. tulp123

tulp123 Bekend lid

7 feb 2013
    578
    281
    63
    Dan zou ik voorstellen dat jij ontslag neemt, hij een fulltime baan en het geld binnen haalt want ja zo ging dat toen de tijd ook.

dan zou ik het huis ook wel schoonmaken :D

kom op zeg in de avond je huis nog eens gaan schoon maken, hoepel op doe het dan lekker zelf als je je er zo aan irriteert ;) wat is er nou zo erg aan om dat morgen te gaan doen en dat je vanavond even tijd voor je zelf hebt.:(

20. Boris10

Boris10 Niet meer actief

Ik vind er niets mis mee. (Traditioneel) Zolang je het er samen over eens bent en je het idee hebt dat het eerlijk verdeelt is lijkt me geen vuiltje in de lucht

Deel Deze Pagina