mijn man denkt dat ik supervrouw ben...

Discussie in 'De lounge' gestart door jipenjanneke, 6 jan 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ShampooL

ShampooL Niet meer actief

Er is op zich ook niets mis mee, maar wel wanneer de partner(!) gaat zeuren.

2. Boris10

Boris10 Niet meer actief

Uiteraard Ik doe alles met liefde maar wel op mijn manier en mijn tijd. :)

3. ShampooL

Same here :)

4. ladys1987

ladys1987 Fanatiek lid

24 jan 2009
    1.522
    0
    0
    Flevoland
    Oei....mijn man zegt wel eens hou eens op met schoonmaken!!!:D
    Nou heb ik beetje vorm van smetvrees en hou ik van een schoon en opgeruimd huis......mijn man ziet geen vuil....(;)ja wel eens uitgeprobeerd! Het is op dat gebied gewoon een smeerkees)
    Ik zou een goed praten vanavond met elkaar...
    Is anders een hulp in het huishouden wat?

5. Mariannetje

Mariannetje Bekend lid

6 dec 2006
    975
    247
    43
    Vrouw
    aan de kust
    Goh.. Dit hadden mijn woorden (verhaal)wel eens kunnen zijn...

Hier ook zon man... :/
    Ik werk 4 dagen, ben gem. 2x pw de kleine aan het heen en weer rijden naar oppas (20m heen en terug, gelukkig wel op pad naar werk)
    Doe de boodschappen, verzorg de kleine en ook nog het HELE huishouden.....

Grrr..

6. ShampooL

Maar waarom dan ? Waarom doet je man niets ? ... waarom laat jij dat gebeuren ?

7. Suzzert

Suzzert Fanatiek lid

12 mei 2012
    3.340
    4
    38
    Rotterdam

Dit!

Mijn vriend leest wel eens mee en zegt geregeld 'wat pikken vrouwen toch ontzettend veel!'

8. Niekepiek

Niekepiek Niet meer actief

:$
    Ik snap dit echt niet.

9. Kaboutermeis

Kaboutermeis Fanatiek lid

16 apr 2013
    4.184
    1
    0
    De dag dat mijn man zo begint ... in berichten dan nog ... krijgt hij 's avonds de emmer met sop en mag het zelf doen!

Gelukkig heb ik een man die het echt niet kan schelen wanneer iets gebeurt. En hij poetst zelf ook nog es graag en liever dan ik :).
    Hij verveelde zich gisteren en heeft de living gestofzuigd. En afgelopen weekend heb ik slaapkamer gestofzuigd en ging hij erover met nat.
    Morgen ben ik aan 't werk en hij heeft nog vakantie, dus dan doet hij de badkamer ... of staat toch op de planning (hij durft al es te beloven en het niet te doen, maar ik lig daar niet wakker van - dan gebeurt het gewoon op een ander moment). Loop ik tenminste niet in de weg morgen :).

Mijn schoonmoeder heeft haar zonen gelukkig leren poetsen. Ze moesten hetzelfde kunnen als haar dochter. Ik kan niet met mijn schoonmoeder om, maar daar ben ik haar toch echt wel dankbaar voor!

10. miss84

miss84 Bekend lid

2 okt 2013
    943
    0
    0
    NULL
    NULL
    Het moment dat mijn man zo begint... Stop ik overal mee en mag hij lekker zelf z'n gang gaan.
    Het idee en ik zou hem recht in z'n gezicht uitlachen. Als hij het vies vindt gaat ie het toch lekker zelf schoonmaken!

11. xxx1976

xxx1976 Bekend lid

14 aug 2006
    594
    0
    16
    Ik doe ook alles in de huishouden terwijl ik 3 dagen bijna 10 uur van huis ben. Niet omdat dit "traditioneel" mijn taak is maar omdat mijn man 60-70 uur per week in de avonduren aan het werk is. Op mijn werkdagen haalt hij de kinderen van school en zorgt hij voor het eten. Dus het is meer een redelijke rolverdeling. Maar om een partner op deze manier "af te kraken" vind ik eerlijk gezegd te gek voor woorden.......

12. Dufel

Dufel VIP lid

10 sep 2014
    5.833
    1.469
    113
    Ik weet gewoon niet wat ik lees!!! Laat jij je zo behandelen? Mijn hemel zeg...

Er is in mijn ogen niets mis met een traditionele verdeling als beide partijen er blij mee zijn. Maar de 1 de ander commanderen...

13. Miss Appletree

Miss Appletree VIP lid

21 mei 2013
    5.119
    193
    63
    Somewhere out there

:$ :$ Ik ben in shock. Hebben jullie het er nooit over gehad?

14. MyMiracle

MyMiracle Fanatiek lid

2 jun 2013
    4.657
    2.872
    113
    Waar mijn huis woont
    Mijn man kon de boom in en daar traditioneel zitten zijn! Echt NO WAY dat ik dit zou accepteren.

15. maja246

maja246 Fanatiek lid

7 okt 2009
    1.468
    30
    48
    Oh wat erg..
    Het idee alleen al.. Dan vooral dat hij het vies vindt en jou daarom zegt thuis te blijven. Nooit accepteren, anders ben tot je zeventigste zijn huishoudster. Al lijkt de kans me groter dat je je relatie laaaang voor die tijd zat bent.
    Zo te horen denkt hij echt dat hij zo met je om kan gaan? Hoe ga je daar mee om meis?

16. penseel

penseel Niet meer actief

;) Al zou ze halve dagen werken dan nog heeft hij er niks over te zeggen.

zou wat zijn zeg een kind de hele dag verzorgen brengt mij ook niet vaak in de schoonmaak stemming.

Ook al werkt de vrouw halve dagen of niet. Dan nog mits het echt een ( super bende) zou zijn dan pas. En dan nog vind dat elke man ook al werkt hij full time best zijn handen mag laten wapperen. In het huishouden.

;)

17. misa

misa Niet meer actief

Huh? Beetje bizar vind je niet? Dus omdat de vrouw (in jouw ogen) máár 3 halve dagen zou werken, dan mag de man je commanderen en hoeft hij geen reet meer te doen? De hele dag voor de kinderen zorgen is al een belangrijke en grote taak op zich lijkt mij. En wie bepaalt dat 3 halve dagen (te) weinig is? En daarnaast, als ze zondag nog gepoetst heeft, hoe vies kan het dan zijn??

Ts: ik vind dat je ballen moet krijgen om die man van je eens bij zijn ballen te pakken! :cool::D

18. Pluisjee

Pluisjee Fanatiek lid

15 mrt 2012
    4.592
    20
    38
    Vrouw
    Noord Holland
    Ik werk 3 dagen in de week. Op mijn twee vrije dagen doe ik altijd het huis goed. Vaak ook de grotere dingen (badkamer , koelkast etc) of een kast opruimen , administratie weg werken , bedden verschonen dat soort dingen.

In het weekend helpt mijn man toch echt mee , zal effe lekker worden !! Hij stofzuigt altijd in het weekend op allebei de dagen en meestal zaterdag ochtend gaan we samen als een gek door het huis. 1 uurtje nog niet eens is alles spik en span. Door de weeks kook ik vaak maar mijn man houdt ook van koken dus vaak in het weekend hij of samen.

Nu heb ik een man die 10 en 12 jaar scheelt met zijn zussen een echt meiden gezin zeg maar. Hij heeft ook echt geleerd om schoon te maken etc. Zijn vader daarin tegen is nu 7 jaar alleen maar is gewoon smerig daar die vertikt het gewoon. Wij (schoonzussen en ik/vriend) hebben meerdere keren het huis goed gedaan maar 2 weken later was het weer zo vies , daar bedank ik voor.

Maar mooie man die tegen mij zou zeggen : je mag niet sporten want je moet schoonmaken 😂😂 zal hem echt uitlachen en inderdaad een sopje voor hem klaar zetten.

19. KimK

KimK Niet meer actief

Als hij zo traditioneel is neem ik aan dat hij genoeg verdient dat jij thuis kunt zitten? Oh nee want je werkt 3 dagen ;). Lekker makkelijk zoiets, traditioneel zijn als het je uitkomt.

Je kunt de topictitel beter veranderen naar mijn man denkt dat ik zijn huishoudster bent want een supervrouw behandel je niet zo.

20. KimK

KimK Niet meer actief

Waarom accepteren vrouwen dit? Jeetje, ik ben twee jaar lang TBM geweest, man werkte 4 dagen maarre heee mooi op zijn vrije dagen ook helpen in huishouden hoor.... Wat houd ik toch van mijn schoonmoeder dat ze hem zo fantastisch heeft afgeleverd.

Deel Deze Pagina