"Ik weet het nog niet" is een heel eerlijk antwoord denk ik? Ik heb mezelf heel erg lang zo gevoeld terwijl mijn man er echt voor wilde gaan. Bij mij was dat echt heel oprecht. Ik wilde niks weggooien want stel dat ik het over een jaar wel wil? Maar wil ik het niet kan verkopen altijd nog. Soms had ik even een fling en dacht ik, jaa leuk laten we ervoor gaan! Maar dan dacht ik weer na en pakte ik toch weer een condoom. Vragen hoe het komt dat hij twijfelt vind ik een goede tip!! Mij heeft het erover praten juist doen indien dat ik het diep van binnen heel graag wil (maar heel spannend vind).
Ik snap hem heel goed hoor! Het is nogal moeilijk om te weten waar je over 1 jaar staat om nu al volmondig ja te kunnen zeggen. Maar hij wil het duidelijk wel, maar de tijd is nog niet rijp. Wij hebben exact hetzelfde meegemaakt. De twijfel en angst om ja te zeggen terwijl je weet dat het nog niet de ideale situatie is. Geef hem wat tijd en als het pas voor over een jaar is. Vraag het dan nog eens opnieuw over een half jaartje.
Jaa.. thanks ladies. Ik denk ook idd dat hij het nu nog niet wil. Want hij heeft het ook steeds over een grotere auto als we op vakantie zouden moeten met nog een kind erbij want de auto zit nu al zo vol. Haha. Ik wacht het gewoon nog even af. Ik vraag in januari ofzo wel even weer wat hij wil. Komt goed.