Vorig jaar kreeg ik van VGZ een kraampakket en als verrassing zat er een tummy tub bij! Ik vraag me af wat er nu bij zit, als er uberhaupt een cadeautje bij zit? Op de site staat van wel maar er staat niet bij wat het is
Ik ben in Februari bevallen en heb inderdaad ook een tummy tub gekregen. Dus ik denk dat je weer een tummy tub kunt verwachten, haha.
Ik zit bij Unive (unive en VGZ zijn gefuseerd) Maar hier helaas geen tummy tub. Wel een rugtasje met nijntje erop. Ik weet ook niet zeker of unive en vgz omdat ze gefuseerd zijn dezelfde kraampakketten hebben of nog steeds apart.
Ik ben begin februari uitgeteld, en ik heb de kraampakket gekregen er zat een kado bij baby's eerste jaar (paulin oud). Voor de rest zat er niks bijzonders bij...
Ik heb hem toevallig vorige week binnengekregen en er zit idd een baby's eerste jaar dagboek. En voor de rest veeeeeel kraamverband
Hoi, Ja inderdaad een boekje; baby's eerste jaar. Ik ben er zeer blij mee....had al 2 boeken over de zwangerschap en straks voor de kraamvisite dus heb al een mooie serie.
yep hier ook het kado: Baby's eerste jaar. Een boekje waarin je kan bijhouden wat er allemaal gebeurd in het eerste jaar. (het is wel een heel leuk boekje)
Hier z en z. Kreeg een mamapakketje, tasje met lekkere olie en lotions. En bij kraampakket een hele leuke bad handdoek en knuffel.
Hier ook baby's eerste jaar van Pauline Oud. Ik had gelezen dat er een ongeluk gebeurd was met een tummytub van VGZ. Ding was gescheurd en kindje was op de grond gedonderd. Geloof dat het verder niks er aan over gehouden had. Maar daarom heeft VGZ besloten de Tummytub per direct uit het kraampakket te halen. Ik vond het wel jammer want ik had liever een tummytub gehad.
Lijkt me sterk dat je je kindje niet vasthoudt in de tummy tub. Maar ik heb 'm al dus ik ben wel blij met het boekje .
Ik wil het voorval met het meisje niet goedpraten maar wil wel zeggen dat je niet weet hoe er met de tub omgegaan is. En dan nog, begrijp ik niet hoe het meisje heeft kunnen vallen! Ik heb mijn zoontje altijd vast in de tub, vroeger onder zijn kinnetje en later bij zijn armpje ofzo.