Heerlijk om te lezen, ik dacht dat het alleen de mijne was die dat soort dingen deed.. maar gelukkig dus niet! Wij zitten op dit moment erg krap dus ik doe veel met de folderaanbiedingen. Als hij dan naar de c1000 moet (zit naast z'n werk) dan moet ik ook echt op een briefje exact schrijven hoe het heet, en het liefst hoe de verpakking eruit ziet, anders komt 'ie er echt niet uit. Laatste keer maar een stuk uit de folder gescheurd en meegegeven... Ach, hij is wel errug lief!
hahaha, manlief moest hier na de bevalling van ons meisje kraamverband gaan halen bij de apotheek...alleen hij durfde niet!! Dus was hij de etos in gelopen had daar 5 pakken verschillende verband mee genomen ...van tena tot always...en had dat maar mee genomen hahaha Heb hem terug gestuurd, met een lijstje en wat hij moest vragen erop...heeft ie (later aan mij verteld) dat lijstje op de balie gelegd van de apotheek....en toen gezegd...met een tasje erom?? hahahaha De verkoopster moest heel hard lachen had hij gezegd....en hij snapte maar niet waarom! arme mannen.....
Oh ja hoor Mijn man doet nooit de boodschappen (wonen al 11jr samen) maar toen we nét een maand samenwoonden ging hij 'wel effe' alles halen. Na een half uur ging de telefoon: * wat is waterkers? Ik sta hier met de chef van de groentenafdeling en die weet het ook niet?! uhhhhh lekkere chef dan zei ik.... 10 minuten later, weer telefoon: * er staan croissants op het lijstje, waar liggen die?? (... derde rij, midden van de rekken ergens schat... of achteraan in de hoek is een broodafdeling daar hebben ze verse....) 5 minuten later, weer telefoon: * ik sta in de rij voor verse croissants.... hoeveel wil je er hebben?? hoef niet uit te leggen dat ik voortaan maar weer zelf naar de supermarkt ga
Whahahah, geweldig! Met mijn kerel krijg ik niet zulke dingen, hij werkt in een supermarkt, neemt ook rustig tampons/maandverband/kraamverband voor me mee. Lijstjes zijn vaak wel handig, en dan schrijf ik sowieso merk er wel bij (bij pakjes mix etc). Maar echt niet dat ie dan al gekookte eieren meeneemt ofzo.
goh, mijn man gaat altijd naar de supermarkt (hij doet dat echt graag) maar ik moet ook het lijstje opschrijven en gedetailleerd toe. Maar na die ramp met het maandverband schrijf ik nu wel alles op. Zoals Milner Light met kruiden 300gr sneetjes. Ik heb dus hele lange boodschapslijstje
Toen ik net bevallen was van sem had ik geen passende kleertjes voor hem alles in maat 56 gekocht natuurlijk.. dus heb ik hem naar de prenatal gestuurd met een briefje dat ie zoveel mutjes,rompertjes enz moest meenemen. Hij heeft dat briefje gewoon aan een verkoopster gegeven zo dit moet ik hebben...dus sem zijn eerste kleertjes zijn uitgezocht door een verkoopster van de prenatal haha(gelukkig vond ik het nog mooi)
Hihi, zo heb ik eens alles voor hem klaar gezet toen ie moest koken. Er ging ook tijm in het recept. Een beetje..... Hij heeft het hele potje erin gegooid
@Strijkkraal ondanks de pijnlijke reden vind ik het onwijs lief van je man dat hij alle soorten en maten heeft gehaald. (ik zie zoiets voor me hoor.... rennend de winkel in... winkelwagen... en dan als man van elke soort een pak pakken) @antares Sorry kon dr niks aan doen maar vond het best wel grappig. Werkelijk geweldig topic! Lach me rot... (doet een ziek mens goed).... Ik zit nu heel hard te denken wat mijn ex voor acties heeft (gehad)... Kan niks bedenken :-O... Enige wat hij nog wel eens "vergat" is te roeren met een lepel in de koffie... Had ik koffie gezet, suiker erin gedaan en hem gegeven. Hij neemt een slok en knikkert er vervolgens nog 3 scheppen bij. Daarna de reactie. BAH is wel erg zoet. Goh roer de volgende keer dan even!