Mijn man gaat samen met zijn moeder alleen naar een familiefeest

Discussie in 'De lounge' gestart door Anh26, 14 nov 2019.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Anh26

    Anh26 Lid

    17 apr 2019
    50
    15
    8
    Vrouw
    Nou, ik weet het echt even niet meer en ben opzoek naar advies. As zaterdag is er een verlovingsfeest van de neef van mijn man. Super leuk voor hun, maar daarbij ben ik niet uitgenodigd. Mijn man en mijn schoonmoeder wel. Dus per gezin zijn er twee mensen uitgenodigd, wat elke bride or groom to be zelf mogen bepalen uiteraard.

    Vandaag belt mijn schoonmoeder mijn man op met zullen we as vrijdag gaan, want je vader gaat niet. Waarop mijn man op zijn moeder antwoordde van zonder mijn vrouw ga ik niet. Wat ik super lief van hem vindt. Alleen heeft mijn schoonmoeder hem soort van kunnen overhalen om toch wel te gaan, om te zeggen dat het “toch maar een klein feestje is en dat het niet uitmaakt”

    Nou weet ik dus niet of ik het erg moet vinden als hij zonder mij gaat. Ik hoef niet overal mee met hem maar dit is wel iets wat je samen met je partner doet of dan gewoon helemaal niet. Tenminste zo denkt ik dan.

    HELPPP!
     
  2. Evanesco

    Evanesco Niet meer actief

    Waarom vindt je dat hij dit samen met jou moet doen?

    Het is een feest van zijn neef. Dus zijn familie en die van zijn moeder.

    Ik vind het best wel logisch dat zijn moeder gaat en niet jij.

    Wat maakt het dat je dit zo vervelend vindt?
     
  3. smax

    smax Fanatiek lid

    15 feb 2018
    1.951
    1.040
    113
    Vrouw
    Ik zit zelf niet te wachten op verlovingsfeestjes van neven van mijn man (hij zelf ook niet :)).
    Zelf zou ik er dus geen moeite mee hebben als hij zonder mij zou gaan.

    Lekker juist haha!
     
    GossipGirlxoxo, Zulema, suus1983 en 3 anderen vinden dit leuk.
  4. Paardenbloem

    Paardenbloem Niet meer actief

    Als je het met zo’n situatie al ‘echt even niet meer weet’, heb je wel een moeilijk leven:roflmao:
    En je weet niet of je het erg moet gaan vinden als hij zonder jou gaat?
    Dan lijkt het me de simpelste oplossing om het niet erg te vinden, dan is er verder ook geen probleem namelijk..
     
    Louise11110, Jessi79, Chelsey88 en 22 anderen vinden dit leuk.
  5. duitshollandsmeisje

    18 sep 2018
    5.450
    7.291
    113
    Vrouw
    Kokkin
    Duitsland
    Als het de neef van mijn vriend zou zijn en hij gaat er met zijn moeder heen, tsja, so be it. Zou het enigzins apart vinden omdat we eigenlijk altijd samen naar familiedingen gaan maar als zijn neef het zo zou willen, ja ook prima. Heb ik een avondje lekker alleen thuis, ook lekker hoor :p zou mij er niet zo druk om maken..
     
    Mamaa6, hummeltje5, Anh26 en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  6. olleke

    olleke Fanatiek lid

    8 mrt 2012
    4.611
    3.859
    113
    Oh dat zou ik helemaal geen probleem vinden hoor! Gewoon laten aan.
     
    Anh26 vindt dit leuk.
  7. Cin85

    Cin85 VIP lid

    12 jan 2010
    11.892
    13.063
    113
    Vrouw
    Lekker laten gaan. Zelf zou ik helemaal geen zin hebben in zo'n feest. Dus lekker een meidenfilm kijken op tv of met je vriendinnen ergens een wijntje doen?
     
    GossipGirlxoxo en Anh26 vinden dit leuk.
  8. Anh26

    Anh26 Lid

    17 apr 2019
    50
    15
    8
    Vrouw
     
  9. Theezeefje

    Theezeefje Fanatiek lid

    13 okt 2014
    3.544
    3.780
    113
    Overijssel
    Vind je het erg? Is het het waard om een probleem van te maken? Zo niet: lekker laten gaan...
     
    Anh26 vindt dit leuk.
  10. Lynx

    Lynx VIP lid

    19 jul 2008
    8.501
    2.399
    113
    Ik zou mezelf ook niet eens prettig voelen op een feest van de neef van mijn partner.
    Ik zou juist blij zijn dat ik niet mee zou hoeven en mijn partner lekker met zijn moeder laten gaan.
     
    Anh26 vindt dit leuk.
  11. Anh26

    Anh26 Lid

    17 apr 2019
    50
    15
    8
    Vrouw

    Haha nou ik heb zeker geen moeilijk leven. Maar het is omdat wij altijd samen naar familiefeesten gaan. Vandaar
     
    Paardenbloem vindt dit leuk.
  12. Anh26

    Anh26 Lid

    17 apr 2019
    50
    15
    8
    Vrouw
    Precies dit vind ik dus ook, het voelt apart aan. Zo van ik word niet uitgenodigd en om hem een plezier te doen. Laat je je vrouw in de kou staan.
     
  13. Fuddey

    Fuddey VIP lid

    6 okt 2015
    16.382
    12.678
    113
    Wat een heisa. Ik zou tegen mijn man zeggen dat hij gewoon moet gaan met z’n moeder. Zijn neef, hij is uitgenodigd, veel plezier! Ik een avondje lekker rustig op de bank :D
     
    suus1983, tuc, mama079 en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  14. Fuddey

    Fuddey VIP lid

    6 okt 2015
    16.382
    12.678
    113
    Welke kou? Je kan je toch prima even een avondje vermaken?
     
    Chelsey88, bozoe, Aszz en 3 anderen vinden dit leuk.
  15. Evanesco

    Evanesco Niet meer actief

    Oké, dus je wil zelf niet gaan.
    Je mag vindt het prima om met zijn moeder te gaan.

    Waar ligt hier het probleem?
     
  16. GroeneBomen

    GroeneBomen VIP lid

    7 mei 2019
    22.536
    26.112
    113
    Vrouw
    Niets vreemds aan, als mam niet kan ga ik met mijn vader mee naar bv een uitvaart of feest van een familielid of kennis die iets verder af staat. Op verjaardsgsfeest van mijn schoonmoeder komt een oom ook alleen met zijn dochter. Haar man blijft thuis.

    Daarvoor zijn wij allen volwassen genoeg om dat heel normaal te vinden.
     
    GossipGirlxoxo vindt dit leuk.
  17. Anh26

    Anh26 Lid

    17 apr 2019
    50
    15
    8
    Vrouw

    Het is ook allemaal onduidelijk. Omdat hij dus met een Marrokaans meisje zich gaat verloven en daardoor niemand er meer heen wilt (het meisje wilt een klein feestje in haar ouderlijke huis waar bijna niemand in past) Is alles een beetje chaotischer en is de feest kleinschaliger dan normaal.

    dus dacht ik ja waarom zou mijn man dan moeten gaan. We gaan gewoon naar de bruiloft en laat dit iets voor hun en de zussen en broers ouders zijn.
     
  18. Evanesco

    Evanesco Niet meer actief

    Maar dat is toch aan jou man of dat hij gaat of niet?
    Waarom vindt jij dat hij niet moet gaan?
     
    Novi vindt dit leuk.
  19. Evanesco

    Evanesco Niet meer actief

    Waarom wil niemand er heen? Die snap ik even niet.
     
  20. Anh26

    Anh26 Lid

    17 apr 2019
    50
    15
    8
    Vrouw
    Dat ligt totaal niet aan volwassenheid maar om een principe kwestie. Mijn gevoel geeft gewoon aan dat het raar is. Mijn schoonmoeder heeft genoeg keus om met bv haar dochter te gaan of haar andere zoon die allemaal nog geen partner hebben en dus wat fijner allemaal is. Maar toch moet mijn man mee. Daar zit ik mee.
     

Deel Deze Pagina