hmmm theorie 1ste keer in 2x daarna was ie verlopen door omstandigheden toen in 1x gehaald. en mijn praktijd was het de 5de x met een staatsexamen was te zenuwachtig.
Ik heb mijn theorie de eerste keer gehaald en mijn praktijk de derde keer. Ik heb de derde keer een faalangst-examen gehad, omdat ik mezelf niet in de hand had door de zenuwen op het rij-examen :d Kan dat laatste overigens iedereen aanraden. Er wordt veel meer tijd voor je genomen en er is veel meer ruimte om een fout te doorzien en goed te maken. Balen dat je man het niet gehaald heeft... Echt tof dat hij er nu zo nuchter onder is... Ik heb er heel wat dikke tranen om gelaten elke keer dat ik zakt
Theorie 2x (1e keer 1 fout te veel grrr) praktijk 3x. Partner bijde in een keer. Heb enorme faalangst. Manne zijn meestal beter in praktijk en vrouwen in de theorie. Helaas mag je niet samen op
De route geven ze nooit want dat zou mooi zijn slaag iedereen de eerste keer ze moeten wel geld van je af kunnen troggelen terwijl je het goed doet, bijv 1 foutje heb dan zegge ze gezakt. Gewoon opletten wat ze hebben gezecht wat je fout deed en dat oefenen met je rijinstructeur.
Theorie 1x, praktijk 2x, dacht met de eerste keer ruzie te moeten maken met de examinator, was niet goed voor mijn papiertje maar ach het was echt geen leuke man en met zijn manier van praten vroeg hij gewoon om een discussie
Praktijk in 7 (lees: ZEVEN) keer! Eerste keer onterecht gezakt, daarna bakte ik er tijdens mijn examens niets van, was zo ontzettend nerveus dankzij de eerste keer. Ik kon perfect lessen, ging stiekem met broer rijden en niets aan de hand, maar zodra ik examen moest doen deed ik de gekste dingen! Mijn arme moeder heeft alles betaald en daar ben ik haar nog ontzettend dankbaar voor! Het is een rijbewijs met een goudenrandje, want met al die examens tikte het ontzettend aan!
Theorie 1x, praktijk 5x Ik zat eerst bij een louche rijschoolhouder. Hij hield er een Poolse minnares op na en kwam om de haverklap niet opdagen tijdens mijn rijles. Dan zat hij bij zijn liefje. Dus na 3x via zijn rijschool een examen te hebben gedaan, naar een andere rijschool gegaan. Daar direct een Staatsexamen (was altijd erg zenuwachtig tijdens het rijexamen). Ingreep bij het invoegen op de snelweg. Gezakt. Zucht. Toen de 5e keer. Ik wou zo graag slagen. Het was extreem warm weer en om de mannelijke examinator wat af te leiden, had ik me wat sexy gekleed (niet overdreven hoor, maar wel een beetje, hahaha). Dus ik kwam daar...bleek mijn examinator ziek te zijn en kreeg ik een vrouwelijke, hahaha. Onderweg kwamen wij ook nog een bijzondere situatie tegen (zo'n agent met van die armbewegingen) en alles ging hartstikke goed. Geslaagd! Wat was ik opgelucht. Nu al weer zo'n 17 jaar mijn rijbewijs.
Beide in 1x gehaald, heb ontzettende faalangst maar ging op de automatische piloot. M'n zus heeft er weet ik veel hoelang over gedaan maar die rijdt overal naartoe en ik vind het vreselijk, het feit hoe lang je erover gedaan hebt zegt dus niet veel over je "kunnen". Financieel is het wel heel fijn om het in ene te halen Nieuwe ronde nieuwe kansen voor je man, succes!
Beide in 1 keer. Mijn man is nu bezig en heeft theorie in 1 keer gehaald, maar is voor tussentijdse toets en daaropvolgend examen gezakt. Binnenkort moet ie eerst theorie opnieuw doen, (verloopt bijna), voordat ie praktijk nog eens gaat proberen.
Theorie 3 keer. praktijk 1 keer. Was heel snel klaar en hoefde alleen maar rondje te rijden, vlakbij CBR