mijn man grrrrr

Discussie in 'De lounge' gestart door peekaboo, 6 okt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. peekaboo

peekaboo Niet meer actief

ojawel we zitten bij men schoonmama en hier hangt alles heeel erg laag en ze kruip er vrolijk op rond ze kan er heus wel bij geloof mij en kan niet alles af gaan schermen

2. evenstar

evenstar VIP lid

22 jan 2009
    9.809
    4
    38
    postdoc/docent universiteit
    import Noorderling
    Oh, natuurlijk moet je haar beschermen tegen dingen die haar kunnen schaden, dat spreekt voor zich. Ik had uit je bericht niet begrepen dat ze bij jullie op de kamer slaapt ;)

Waarom woon je bij je schoonmoeder? Is het misschien daarom alleen al wat lastiger opkomen voor je standpunt? Ik weet niet, dingen zijn anders als je bij een van je ouders bent...

3. peekaboo

we moeten voorlopig even bij haar logeren omdat we schimmel hebben in huis en het begint zwaar op de gezondheid te spelen maar het einde van de maand hebben we een leuk veilig, nieuw plekje :)
    ik en men schoonmama denken er hetzelfde over met als gevolg ons dochtertje enkel nog bij papa wil maar het is niet fijn voor niemand we "wonen " heier met 4volwassenen en dan nog ons dochtertje en geloof mij als ik zeg dat het prktisch onmogelijk is om haar steeds haar zin te geven . we moeten ons ook een beetje aanpassen aan de regels hier maar een "geluk" voor mij zijn die regels net het geen wat ik wil bekomen . als je Amarylliske laat doen moet je ze 24 /7 op u armen nemen of ze huilt, heel de dag door kruipen maar moet je wel bij haar blijven enzo ... maar jammer dat gaat niet .

4. Trotsemama1

Trotsemama1 Niet meer actief

nou sorry hier ben ik het niet mee eens
    je hebt van die speciale dingen waar je kabels in kan doen stopcontact beveiligers!!!

en wbt de opvoeding voor een kind van 7 maanden
    sorry hier pas echt na een jaar echt gaan opvoeden
    wat meerdere zeggen laat haar ontdekken en als ze iets doet wat niet kan leid je haar af
    en ja kinderen vragen eenmaal aandacht
    meer dan je denkt
    en hier gaat dat meestal voor me huishouden

5. peekaboo

dit is precies wat ik doe ! en mijn huishouden gaat niet voor hoor ik probeer steeds men huishouden te doen op de momenten dat ze slaapt (in de box) ofzo maar als ik dan gekuist heb en ze word wakker nou jammer ik zal haar dan wel bij me nemen maar dan kan ze even niet op de grond .. en wat betreft die stopcontacten dingen enzo ja dat bestaat maar ik kan dit hier niet doen ! ik doe dit bij mij thuis wel !

6. Trotsemama1

je ka het toch netjes overlegge met je schoonmoeder
    mijn schoonmoeder heeft dit ook gewoon omdat ze standaard 1 x in de week oppaste

7. peekaboo

dat heb ik helaas al geprobeerd al meer dan eens ....... maar ja te vergeefs :( ik probeer het wel wat af te schermen hoor met een tafeltje ofzo maar het lukt niet altijd ik ben er wel steeds bij maar het gaat mij om een feit dat ik haar "wegzet" en haar afleid en men man lacht ermee en laat haar doen dat is mijn frustraties

8. Trotsemama1

tis ook in het belang van haar kleinkind een kind moet gewoon veilig buiten de box kunnen spelen

9. peekaboo

tja heb ik ook gezegd ja ...... maar zij is van mening da ze maar moet afblijven ?? vind het een rot opmerking en zal haar daar nog wel over aanspreken maar tot slot is en blijft zij wel baas :(

10. Belle1981

Belle1981 Bekend lid

5 jun 2011
    654
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik moest, sorry, echt een tijdje naar je banner staren...ik dacht dat je kind minstens wel 3 moest zijn. Maar 7 maanden, meen je dit serieus? opvoeden met 7 maanden? Eerlijk: ik volg je man hoor, en mijn man volgt je man ook, en nee, mijn man is gene doetje, watje of wat dan ook, hij is ene gevangenbewaarder die, geloof me, hele hard kan zijn. Maar een baby die af en toe bij je slaapt (bij ons sliepen ze tot 1 jaar standaard bij ons...) is toch niet abnormaal? en minstens een paar happen proeven? je kind is net begonnen met eten! Give her a break! (sorry, maar ze is nog zo klein..ik snap niet dat je vrij dwangmatig omgaat hiermee). Losser worden, het wordt alleen maar moeilijker.

Onze kinderen slapen heel soms nog bij ons, meestal niet, laten we zeggen 90/10. En qua seks? wij seksen meestal niet in bed hoor. En niet door de kinderen. Maar omdat het zo uit komt ;) daarnaast, 's nachts slapen de meeste mensen wel.

Kijk, ieder z'n manier van opvoeden, jij hebt daar recht op, maar je man ook, en echt waar, de kijk van je man op baby's is zo gek nog niet, helemaal niet zelfs. Geniet juist wat meer van je kind als baby, een kind van 7 maanden valt toch niet op te voeden? en het sluipt er echt niet in. onze kinderen zijn niet verwend, slapen praktisch altijd alleen, behalve als ze ziek zijn, en wij hebben juist nooit moeilijk gedaan over dit soort dingen.

11. peekaboo

het gaat hem zelfs niet om de seks maar gewoon bij elkaar kunnen liggen ...... en ze slaapt niet af en toie bij ons maar elke nacht weer en overdag gaat hij speciaal met haar naar boven ?? sorry kinderen horen gewoon in hun bed het is ook gewoon het feit dat als ik met haar bezig ben en ze doet iets wat niet mag dan krijg ik onder mijn voeten van hem ???? maar omgekeerd neenee dan mag alles dat is ook de manier niet

iedereeen heft zijn idee van opvoeden wij hebben dit idee en dan wil ik ook dat dit word gerespecteerd door beiden hij zegt zelf dat hij wil dat er gebeurd wat ik doe maar dat hij het gewoon niet kan

12. Ons Kleintje

Ons Kleintje Niet meer actief

Toch blijf ik dit topic een beetje vreemd vinden. Je wilt graag dat mensen je naar de mond praten en anders ga je er fel tegenin. Het zal voor jouw man niet gemakkelijk zijn. Toch jammer, hij klinkt wel als een lieve vader, als je daar nou eens wat meer van zou gaan genieten!

Nog iets anders:
    Volgens mij bestaat er ook een uitspraak dat je een kind van onder de 1 jaar niet kan verwennen.
    en er bestaat ook een term voor babys: huidhonger. Oftewel een manier om je kind aan jou te laten hechten door huid op huid contact, waardoor de emotionele band met de ouders wordt versterkt.

13. peekaboo

ik geniet er ook vollop van hoor vind het echt geweldig om ze bezig te zien samen maar soms loopt het de spuigaten uit ! ik denk gewoon dat het niet zozeer daar allemaal aan ligt hoor maar meer aan men slaapgebrek enzo dat ik daardoor sneller gefrustreert ben :) het enige wat ik echt wel wil is dat ze in haar eigen bedje slaapt dat ik ook eens plaats heb in bed en kan slapen :) sorry dames voor mijn gesnauw :)

14. peekaboo

ik heb er mij bij neergelegd ik steek er gewoon geen energie meer in dat was dus mijn vraag in begin heeft het nog nut dat ik er energie in stop . niet dus

15. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    Op verzoek van TS gesloten

Deel Deze Pagina