Mijn man gunt me geen geluk

Discussie in 'De lounge' gestart door Rosetta1, 21 jun 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Betsy

Betsy Niet meer actief

#401 Betsy, 22 jun 2018
    Laatst bewerkt door een moderator: 22 jun 2018
    Ze gaat dus alle fora af met steeds een nieuw verhaal. Slechte jeugd, slechte schoonfamilie, slechte man...

Het is een dikke vette troll natuurlijk. Maar zelfs deze troll is knettergek. Dat je op een donderdagavond niks anders te doen hebt dan zielige verhalen op internet te strooien in de hoop lieve reacties te krijgen. Dan heb je echt een probleem. Zelfs als je een puber van 16 bent is dat niet normaal.
    En dan overal dezelfde gebruikersnaam gebruiken is natuurlijk een beetje dom.

Cat/tinkerbel/Rosetta. Ja hebt dringend psychische hulp nodig. Niet omdat je een kind hebt, want dat heb je niet. Maar blijkbaar heb jij dit nodig om jezelf goed te voelen. En dat betekend dat je psychisch totaal niet in orde bent. Wij vermaken ons wel met de indianenverhalen die je hier op het forum slingert hoor. Maar het is natuurlijk in en in triest dat je dit doet.

Zoek hulp voor je stoornis!

Riverdale87, Chocolat, KleineLai en 2 anderen vinden dit leuk.
  2. RosyBrown

RosyBrown Actief lid

20 jun 2018
    286
    157
    43
    Vrouw
    Hebben we eigenlijk al een antwoord gekregen op deze vraag?

3. Debaky

Debaky VIP lid

22 apr 2013
    10.348
    5.392
    113
    Is er uberhaubt wel een man? Bestaat Cat wel echt?

Volgens mij is het gewoon een verveelde tiener met 1 haar op dr poes die net in de grote mensen wereld komt kijken en zichzelf gewoon enorm verveeld. Kan mij gewoon niet voorstellen dat dit een volwassen persoon is.

Het komt me echt me strot uit! Mafketel. Jij bent echt niet goed in je kokusmakroon hoor.. Pffff

Riverdale87, Lisa280887, Chocolat en 6 anderen vinden dit leuk.
  4. Lisanne1811

Lisanne1811 Fanatiek lid

2 dec 2016
    3.701
    4.591
    113
    Ze was 10 jaar geleden al actief op een ander forum, haar verhaal van toen komen wel overeen met hoe ze nu over haar leven praat. Maar een tiener kan het dus niet zijn. Ik denk nu dat het echt is of in ieder geval iemand met een flinke stoornis.

Blijdorp, Biny en Debaky vinden dit leuk.
  5. DastyQueen

DastyQueen Niet meer actief

Misschien is ze wel een alterego van lanalana

Kyra73, Chocolat, lloorrtt en 4 anderen vinden dit leuk.
  6. Betsy

Betsy Niet meer actief

Nee. Maar ze negeert mij voornamelijk. Als tinkerbel heeft ze mijn hele inbox vol gespamd. Toen heb ik haar gemeld bij beheer. Ging ze me berichtjes sturen dat ze met beheer had afgesproken dat als ik mijn mond zou houden er niks meer aan de hand was :roflmao:
    Toen heb ik haar opnieuw gemeld en kreeg ze een ban. Haar Cat2 profiel is nog actief en een dubbel account mag niet.

7. Debaky

Debaky VIP lid

22 apr 2013
    10.348
    5.392
    113
    Serieus?

Het is nu dus eigenlijk een verveelde bejaarde als je het zo bekijkt. Verschrikkelijk zulke mensen

Chocolat en Dotjes vinden dit leuk.
  8. Betsy

Betsy Niet meer actief

Die was alleenstaande moeder toch? Had ze in ieder geval geen autistische man.

Riverdale87 en DastyQueen vinden dit leuk.
  9. Lisanne1811

Lisanne1811 Fanatiek lid

2 dec 2016
    3.701
    4.591
    113
    Ze zegt dat ze nu in de 30 is wat goed kan kloppen natuurlijk. Moeilijke jeugd gehad zonder eerstelijns familie enzo en als 20er op fora gaan jammeren.

Riverdale87, Chocolat, Blijdorp en 3 anderen vinden dit leuk.
  10. bozoe

bozoe VIP lid

9 jul 2014
    5.482
    5.842
    113
    Jammer dat je dit soort types niet kunt aanmelden bij de juiste instanties omdat het anoniem is.

Riverdale87, Chocolat, Biny en 3 anderen vinden dit leuk.
  11. Dotjes

Dotjes Bekend lid

17 okt 2012
    966
    394
    63
    Vrouw
    Pedagoog
    Noord Holland
    Dit dus.:eek:

Debaky vindt dit leuk.
  12. Adje

Adje VIP lid

21 aug 2015
    16.296
    25.760
    113
    Ik denk dat haar verhaal gewoon met haar mee ‘groeit’. Ze begint met dat pesten en daarna komt er iedere keer iets bij. Daar houdt ze dan aan vast want het is makkelijker om hetzelfde verhaal in stand te houden dan iets nieuws te verzinnen. Op dit moment is de verliefdheid op die vriendin het nieuwe item, maar daarmee gaat ze net over de top imo (misschien een understatement...) Over 3 mnd lezen we dat ze gedumpt is en nog eenzamer dan ze al was. Of blijkt dat die vriendin niet verliefd was op haar oid.

Lisanne1811 vindt dit leuk.
  13. Betsy

Betsy Niet meer actief

Of dat haar man er met haar vriendin van door is en dat ze samen een kindje krijgen! :thumup:

Riverdale87, Chocolat, famofthree en 2 anderen vinden dit leuk.
  14. Meisje93

Meisje93 VIP lid

21 mrt 2015
    32.071
    14.402
    113
    log in op het forum. En tot mijn verbazing is dit topic nog open. :eek:

Dat wordt een heel boekwerk terug lezen. :D

15. cactusje

cactusje VIP lid

12 feb 2015
    6.752
    1.993
    113
    Ik wist trouwens ook niet dat je je anders moet voelen richting halfzus/ broer. Ik heb 2 halfzussen. Tjeee.. heb ik het al die jaren verkeerd gevoeld! Pfff.. had dus gewoon minder van ze moeten houden en zij hadden best vervelender naar mij kunnen doen omdat ik toch maar een halfzustje ben.. Dat wist ik niet dat dat zo werkt. Goed dat het even vermeld is door @Rosetta1 @cat2. Kan ik mijn zussen laten weten dat ze stront zijn omdat ze toch maar half zijn omdat ik ( en mijn broer die is dan wel weer helemaal van mij) een andere vader heb.. aan de andere kant, 2 halve maakt een hele dus ik heb eigenlijk maar 1 broer en 1 zus. Misschien is dat nog een ideetje @Rosetta1 !!
    Das toch geniaal?!

NiVa0230, toch3, Lisanne1811 en 3 anderen vinden dit leuk.
  16. Zwitsal

Zwitsal Bekend lid

19 mei 2017
    988
    1.449
    93
    Vrouw
    Wakker worden en zien dat het topic nog open is: mijn dag is goed :roflmao:

Lisa280887, lloorrtt, Angel1980 en 7 anderen vinden dit leuk.
  17. cactusje

cactusje VIP lid

12 feb 2015
    6.752
    1.993
    113
    Dat zou heel goed kunnen. Ik heb namelijk nergens gelezen dat de vriendin lesbisch is, of heb ik dat gemist omdat ik vol ongeloof de op las? Of ben je automatisch lesbisch omdat je aan korfbal doet?

Edit... de vrouw is ook op haar verliefd zie ik nu bij het opnieuw lezen van de op:roflmao::roflmao:. Arme vrouw

18. Debaky

Debaky VIP lid

22 apr 2013
    10.348
    5.392
    113
    Misschien is het wel familie van @Beheer en mag ze daarom wel iedere keer terug komen.

Riverdale87 vindt dit leuk.
  19. Nikki88

Nikki88 VIP lid

29 jul 2008
    11.656
    230
    63
    Mwah, ik ben bang dat dit nog echt zou kunnen zijn ook en ze dus geen trol is. :( Ook ik heb nog korte tijd privé contact met haar gehad en had behoorlijk met haar te doen want ik heb echt wel begrip voor haar situatie zonder familie en een man die haar kan/wil steunen. Maar nu dit topic en deze ontwikkelingen, dat gaat zelfs mijn behoorlijk ontwikkeld empathisch vermogen te boven. @Rosetta1 ik wil je haast smeken om goede hulp te zoeken bij een psycholoog en bvb intensieve individuele-en groepstherapie te doen intern een aantal maanden. Laat je daar alsjeblieft voor doorverwijzen door je huisarts. Want jij hangt zó van de onzekerheden, depressies en nu ook waanbeelden aan elkaar dat je anders echt geen schijn maakt op een gelukkige stabiele toekomst. En je dochtertje helaas dus ook niet. :cry:

Riverdale87, G89, Chocolat en 6 anderen vinden dit leuk.
  20. Betsy

Betsy Niet meer actief

Maar verliefd worden kan iedereen zomaar overkomen volgens Rosetta. Dus die vrouw zou ook zomaar ineens verliefd op haar man kunnen worden. Dat zou pas een spannende ontwikkeling zijn. Krijgen we een “volgens mij heeft mijn man een affaire topic” inclusief spannende achtervolging! :D

Chocolat, Biny, Caithy en 2 anderen vinden dit leuk.

Deel Deze Pagina