Ze gaat dus alle fora af met steeds een nieuw verhaal. Slechte jeugd, slechte schoonfamilie, slechte man... Het is een dikke vette troll natuurlijk. Maar zelfs deze troll is knettergek. Dat je op een donderdagavond niks anders te doen hebt dan zielige verhalen op internet te strooien in de hoop lieve reacties te krijgen. Dan heb je echt een probleem. Zelfs als je een puber van 16 bent is dat niet normaal. En dan overal dezelfde gebruikersnaam gebruiken is natuurlijk een beetje dom. Cat/tinkerbel/Rosetta. Ja hebt dringend psychische hulp nodig. Niet omdat je een kind hebt, want dat heb je niet. Maar blijkbaar heb jij dit nodig om jezelf goed te voelen. En dat betekend dat je psychisch totaal niet in orde bent. Wij vermaken ons wel met de indianenverhalen die je hier op het forum slingert hoor. Maar het is natuurlijk in en in triest dat je dit doet. Zoek hulp voor je stoornis!
Is er uberhaubt wel een man? Bestaat Cat wel echt? Volgens mij is het gewoon een verveelde tiener met 1 haar op dr poes die net in de grote mensen wereld komt kijken en zichzelf gewoon enorm verveeld. Kan mij gewoon niet voorstellen dat dit een volwassen persoon is. Het komt me echt me strot uit! Mafketel. Jij bent echt niet goed in je kokusmakroon hoor.. Pffff
Ze was 10 jaar geleden al actief op een ander forum, haar verhaal van toen komen wel overeen met hoe ze nu over haar leven praat. Maar een tiener kan het dus niet zijn. Ik denk nu dat het echt is of in ieder geval iemand met een flinke stoornis.
Nee. Maar ze negeert mij voornamelijk. Als tinkerbel heeft ze mijn hele inbox vol gespamd. Toen heb ik haar gemeld bij beheer. Ging ze me berichtjes sturen dat ze met beheer had afgesproken dat als ik mijn mond zou houden er niks meer aan de hand was Toen heb ik haar opnieuw gemeld en kreeg ze een ban. Haar Cat2 profiel is nog actief en een dubbel account mag niet.
Serieus? Het is nu dus eigenlijk een verveelde bejaarde als je het zo bekijkt. Verschrikkelijk zulke mensen
Ze zegt dat ze nu in de 30 is wat goed kan kloppen natuurlijk. Moeilijke jeugd gehad zonder eerstelijns familie enzo en als 20er op fora gaan jammeren.
Ik denk dat haar verhaal gewoon met haar mee ‘groeit’. Ze begint met dat pesten en daarna komt er iedere keer iets bij. Daar houdt ze dan aan vast want het is makkelijker om hetzelfde verhaal in stand te houden dan iets nieuws te verzinnen. Op dit moment is de verliefdheid op die vriendin het nieuwe item, maar daarmee gaat ze net over de top imo (misschien een understatement...) Over 3 mnd lezen we dat ze gedumpt is en nog eenzamer dan ze al was. Of blijkt dat die vriendin niet verliefd was op haar oid.
log in op het forum. En tot mijn verbazing is dit topic nog open. Dat wordt een heel boekwerk terug lezen.
Ik wist trouwens ook niet dat je je anders moet voelen richting halfzus/ broer. Ik heb 2 halfzussen. Tjeee.. heb ik het al die jaren verkeerd gevoeld! Pfff.. had dus gewoon minder van ze moeten houden en zij hadden best vervelender naar mij kunnen doen omdat ik toch maar een halfzustje ben.. Dat wist ik niet dat dat zo werkt. Goed dat het even vermeld is door @Rosetta1 @cat2. Kan ik mijn zussen laten weten dat ze stront zijn omdat ze toch maar half zijn omdat ik ( en mijn broer die is dan wel weer helemaal van mij) een andere vader heb.. aan de andere kant, 2 halve maakt een hele dus ik heb eigenlijk maar 1 broer en 1 zus. Misschien is dat nog een ideetje @Rosetta1 !! Das toch geniaal?!
Dat zou heel goed kunnen. Ik heb namelijk nergens gelezen dat de vriendin lesbisch is, of heb ik dat gemist omdat ik vol ongeloof de op las? Of ben je automatisch lesbisch omdat je aan korfbal doet? Edit... de vrouw is ook op haar verliefd zie ik nu bij het opnieuw lezen van de op. Arme vrouw
Mwah, ik ben bang dat dit nog echt zou kunnen zijn ook en ze dus geen trol is. Ook ik heb nog korte tijd privé contact met haar gehad en had behoorlijk met haar te doen want ik heb echt wel begrip voor haar situatie zonder familie en een man die haar kan/wil steunen. Maar nu dit topic en deze ontwikkelingen, dat gaat zelfs mijn behoorlijk ontwikkeld empathisch vermogen te boven. @Rosetta1 ik wil je haast smeken om goede hulp te zoeken bij een psycholoog en bvb intensieve individuele-en groepstherapie te doen intern een aantal maanden. Laat je daar alsjeblieft voor doorverwijzen door je huisarts. Want jij hangt zó van de onzekerheden, depressies en nu ook waanbeelden aan elkaar dat je anders echt geen schijn maakt op een gelukkige stabiele toekomst. En je dochtertje helaas dus ook niet.
Maar verliefd worden kan iedereen zomaar overkomen volgens Rosetta. Dus die vrouw zou ook zomaar ineens verliefd op haar man kunnen worden. Dat zou pas een spannende ontwikkeling zijn. Krijgen we een “volgens mij heeft mijn man een affaire topic” inclusief spannende achtervolging!