Wij doen samen boodschappen, eerst bij de Lidl zoveel mogelijk halen. Hebben ze de overige spullen daar niet? Dan naar AH en ik heb hem er heel vaak op moeten wijzen hoeveel merkproducten scheelden met eigen merk, nu vindt hij het zelf leuk om aanbiedingen te ontdekken En van die kleine dingetjes sowieso, dat ik bijv. zo min mogelijk groente van de AH wil omdat ik die kwaliteit (en prijs!) nu niet zo denderend vind.
Gelukkig geen enkel probleem mee, ben gezegend met een erg prijsbewuste man die dus echt geen bloemkool van 3.50 mee naar huis zou nemen. Maar ik zou gewoon de "regels" bij op het boodschappen briefje zetten - bloemkool - als die duurder is dan 1.25 (noem maar iets) het laten liggen en een andere groente uitzoeken die goedkoper is dan 1.25
hier precies tegenovergestelde. mijn man is krent 1e klass als ik pak rijst pak van huismerk, dan kom ik bij de kassa en zie ik dat ie m omgewisseld heeft voor euroshopper want die was 5cent goedkoper (en overigens niet te vreten maar dat boeid m dan weer niet)
Je kan even op internet of in het foldertje de aanbiedingen checken en dan een lijstje maken. Hier doet hij ook dure boodschappen ! Zuivelproducten en vlees (voor mij vega vlees) moeten van mij biologische in verband met dierenleed. Maar een blik tomaten soep of een krop sla hoeft niet altijd de dure bio variant te zijn. En dat doet hij perongeluk wel . Ook kan hij niet de kaas uit de bonus meenemen want ik wou toch altijd die ene , zelfs als de 2e gratis is laat hij het soms perongeluk liggen
Hahaha die vent van mij doet dat ook koopt alles wat hij lekker vind en kijkt niet naar de reclames etc. Daarom doe ik de grote boodschappen lekker zelf
Bij ons is t juist anders om. Mijn man haalt vaak boodschappen bij de lidl, maar meestal heb ik nog wel iets anders nodig tussen door en vaak let ik dan ook niet op de prijs. Dus ik ben zelf eigenlijk wel heel erg bij dat mijn man boodschapjes doet
Mijn man is net zo. Die koopt de ice tea die 1+1 gratis was...maar dan neemt hij die gratis niet mee.....whaaaaa
Mijn man doet juist erg bewust boodschappen. Grappig want soms wijst hij mij op dingen, en soms wijs ik hem weer op dingen die in de aanbieding zijn. We zijn dus samen best goed bezig! maar ik kan hem rustig voor weekboodschappen sturen. Ik hoef niks te zeggen, behalve dat er fv mee moet komen. Hij weet nooit wat er in voorraad is.
Ha ha bekend! Als mijn man weleens boodschappen doet, wat sporadisch gebeurd en we hebben bijv shampoo nodig en die zijn twee halen 1 betalen dan neemt hij er nog 1 mee ook. Hij is blij als hij de spullen krijgt gevonden en let niet op de aanbiedingen ha ha. Zo heeft hij weleens koopzegels gekocht bij de a&h omdat hij dacht dat je die erbij kreeg ha ha.. Ik lach er maar om.
Hahahahahaha +1 Ik deed t ook altijd zelf, ex kon dat ook niet, die dacht met mijn maag en niet met de inhoud van ons huishoudbudget. Veel mannen zijn zo, that's why God created women
Mijn partner doet prima de boodschappen. Er is wel 1 maar. Hij wilt niets van de Aldi of Lidl. Hij lust het niet!!!! De hagelslag smaakt niet genoeg naar chocola. De sapjes zijn te waterig enz enz enz. Dus tussendoor haal ik wel stiekem daar om wat te bezuinigen.
Doe het dan zelf? Sorry ik snap het niet zo goed. Mijn man is ook zo maar daarom gaan we altijd samen op zaterdagochtend voor de weekboodschappen en kleine boodschapjes tussendoor haal ik zelf.
Mn man haalt enkel en alleen wat er op het lijstje staat. Wat verder denken zo van o ja dat is ook bijna op zit er niet in Daarom doe ik de boodschappen het liefst ook zelf! En anders schrijf ik het lijstje idd heel precies uit.
Mijn man houdt zich wel goed aan het lijstje, kijkt ook wel naar de aanbiedingen.....maar neemt vaak wel weer extra lekkernijen mee die we helemaal niet nodig hebben ! Ha ha
hier een sport om zo goedkoop mogelijk boodschappen te doen. begin van de maand maak ik een lijst met alles wat we nodig hebben (aanvullen van de standaard voorraad lijst die in de PC staat) dan duiken we samen de lidl en de AH in om alles te scoren. zijn we 150 euro verder maar de andere weken hooguit 40 en de laatste week vaak maar 20 euro. superleuk om samen te doen een het bespaart een hoop geld. Maar als je je er zo aan ergert moet je het weer zelf doen of samen zodat hij misschien wat van je leert.
Beetje mannen eigen denk ik ... ik kijk altijd eerst op internet naar alle aanbiedingen en maak dan pas een lijstje