Mijn man haalt vaak duur boodschappen!

Discussie in 'De lounge' gestart door tukker, 19 jul 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. annneliesje

annneliesje Fanatiek lid

16 jan 2011
    3.569
    0
    0
    Administratief medewerkster
    Noord Nederland
    Ik heb een erg prijsbewuste man :)

2. Micchan

Micchan VIP lid

24 jan 2012
    22.458
    2.258
    113
    Vrouw
    Wenen
    Hier valt het over het algemeen gelukkig wel mee, behalve met de cola.. Hij weigert op huismerk cola te nemen, maar elke keer als hij een fles CocaCola van 1,69 pakt terwijl daaronder een fles voor 0,29 staat (we hebben hier geen statiegeld), ga ik een beetje dood van binnen..

Maar ik heb nu onwijs aangedrongen op de fles die tussen beiden inzit (die is 'maar' 0,99), en tot nu toe lijkt het goed te gaan.. :)

3. @Michhan: ik heb ooit een verhaal gelezen van een vrouw die een maand lang goedkope cola overgoot in een coca cola fles... Na die maand confronteerde ze haar man ermee... Hij had het niet eens gemerkt :p Misschien wat voor jou? ;)

4. AnneThamar

AnneThamar Niet meer actief

Oh mijn man kan goed shoppen maar neemt altijd te veel lekkers mee haha. Redelijk prijsbewust geworden. Maar doe altijd zelf boodschappen, zodat we in t weekend dat niet meer hoeven te doen.

5. Micchan

Micchan VIP lid

24 jan 2012
    22.458
    2.258
    113
    Vrouw
    Wenen
    Hahaha da's een goeie ja! :p Maar we doen samen boodschappen, dus daar moet ik dan nog even iets op verzinnen.. :p

6. MamaR

MamaR Fanatiek lid

4 jul 2010
    3.420
    17
    38
    Nou ik doe de boodschappen altijd zelf maar ik let ook totaal niet op de prijzen.. 3,50 duur voor een bloemkool? Geen idee.... Ik heb echt geen idee wat "normaal" is qua prijzen, waarschijnlijk betaal ik daarom ook zo veel als ik bij de kassa kom ;)

7. Tines mam van 2

Tines mam van 2 Bekend lid

11 feb 2013
    973
    0
    0
    ach zo heeft iedereen zijn kwaliteiten he haha

als ik mn vent naar de winkel stuur komt hij altijd met meer terug dan dat ik heb opgegeven en dan niet met aanbiedingen maar met lekkere dingen. chocola chips nootjes appelflappen of taart.

erg leuk als je er om wilt denken. haha
    maar hij bedoelt het goed.

waarschijnlijk haalt jouw man precies wat er op het lijstje staat, om het maar goed te doen.

ik zou in dit geval lekker zelf de boodschasppen doen

8. Lady7

Lady7 Niet meer actief

Ik doe meestal d eboodschappen, maar anders kijk ik eerst in de folder en maak a.h.v. een lijstje :)

Deel Deze Pagina