Mijn man heeft altijd een piep in zijn oor!

Discussie in 'De lounge' gestart door Minny, 16 aug 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tulp21

Tulp21 Niet meer actief

Gehoorbeschadiging door harde muziek van feesten ed.

2. LieseLeentje

LieseLeentje VIP lid

18 sep 2008
    5.406
    138
    63
    Vrouw
    Ik heb het gekregen toen mijn bloeddruk explodeerde door HELLP.
    Op de dagen dat mijn bloeddruk lager is, is het minder. Soms word het ook erger als het later op de dag word.

3. singa

singa Niet meer actief

Ik heb het al zo lang las ik me kan herinneren. Je leert om er omheen te luisteren maar dit lukt mij niet meer als ik moe ben.

@lieseleentje daar heb ik in het andere topic dan overheen gelezen of niet? Als je moe bent wordt het ook erger of niet? Bij mij was de piep na de bevalling op niveau fluitketel maar nu gelukkig weer op het oude niveau. Ik hoop dat het bij jou ook minder wordt en misschien wel weer weggaat.

4. LieseLeentje

LieseLeentje VIP lid

18 sep 2008
    5.406
    138
    63
    Vrouw
    Ik hoop het ook Singa. Ik had het inderdaad wel eens genoemd.

5. Merryl

Merryl Fanatiek lid

25 jun 2012
    4.368
    192
    63
    Door een bepaalde zenuw.

6. Poemi

Poemi Fanatiek lid

2 feb 2011
    2.367
    0
    36
    Zuid-Holland
    Had dit topic niet moeten lezen, hoor m'n eigen piep dan ook gelijk altijd zo goed ;) Maar goed, ik heb dus ook een constante piep in m'n oor. Bij mij is het waarschijnlijk gekomen door een infectie in m'n oor waarmee ze me in het begin met wat oordruppels en een neusspray naar huis hebben gestuurd. Toen ik uiteindelijk bij de KNO arts terecht kwam werd me ook verteld dat als ze er gelijk wat aan hadden gedaan ik er nu geen last van zou hebben gehad.

Ik heb dit nu sinds 2004 ofzo, weet het niet eens precies meer. Toen hadden ze het er over dat je medicijnen tegen epilepsie kon slikken, dat zou er tegen helpen. Ik ben hier echter niet aan begonnen. Een jaar geleden ben ik weer eens bij de KNO arts geweest omdat ik het idee had dat de piep erger was geworden. Uit de gehoortest bleek echter dat het gehoorverlies hetzelfde was gebleven. Die medicijnen waar ik in 2004 mee had kunne beginnen blijken alweer lang achterhaald te zijn en nooit effect te hebben gehad. Er was nu inderdaad wel iets van een kastje kan krijgen wat een tegengeluid geeft, waardoor je de piep dus niet meer hoort. Dit schijnt na een maand of 3 meestal alleen geen effect meer te hebben. Eigenlijk is er dus nog steeds niet echt iets voor/tegen.

Zolang ik er niet teveel bij stil sta is het aardig te doen, maar je moet er echt niet over na gaan zitten denken want dan lijkt het veel erger en kun je er echt gek van worden. Bij stress/vermoeidheid wordt de piep sowieso ook versterkt.

7. Woefje85

Woefje85 Fanatiek lid

3 feb 2011
    3.396
    0
    0
    OV
    Ik wil je echt niet laten schikken hoor! Maar diegene heeft zelfmoord gepleegd EN niet alleen om het gepiep in z'n oor.. Hem is ook gezegd dat er onderzoeken werden gedaan voor eventuele operatie of hoortoestel (waar jij het ook al over had).. Dus ik zal als ik je man was alles aangrijpen om het te laten onderzoeken, wie weet word het met de jaren minder ?! Het verschil tussen diegene waar ik het over heb en je man is, is dat diegene er mee geboren is en je man heeft het gekregen door gehoorschade!

Heel veel succes meid, laat je man blijven praten of hij er meer last van krijgt!

8. Minny

Minny Fanatiek lid

26 sep 2007
    4.647
    2
    0
    Mijn man is door de HA doorgestuurd naar de KNO arts. En hij heeft Avamys gekregen omdat hij de boel verstopt heeft.

Heb het idee dat hij ineens helemaal niet meer lekker in zijn vel zit. Kan niet meer stilzitten, zoekt steeds afleiding zodat hij het niet meer zo goed hoort. Hij is ook heel stil...

Vind het een beetje eng.

9. Clapat

Clapat Fanatiek lid

10 mrt 2009
    1.059
    17
    38
    Duitsland
    Ik heb niet het hele topic gelezen, maar ik heb dit ook gehad.
    Geen gehoorbeschadiging, maar wel stress.
    Deze stress zorgde dan voor gepiep in mijn oor.
    Misschien iets wat niet uit te sluiten is?

Deel Deze Pagina