Mijn man heeft er al helemaal zin in!

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door smartie1980, 13 nov 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. collo003

collo003 VIP lid

12 feb 2009
    7.802
    1
    0
    Oeteldonk
    Mijn man heeft dat helaas helemaal niet, maar maakt dat goed met praktsche dingen. Babykamer in orde maken, mij ontlasten, zelfs extra geld verdienen door wat extra werk aan te nemen. En hoe jammer ik ook vind dat hij niet dagelijks even met mijn buik praat, hij heeft bewezen dat meer dan goed te maken na de geboorte door een super papa te zijn en dan is de rest niet zo heel belangrijk meer.
    Maar af en toe blijft het wel jammer....

2. smartie1980

smartie1980 Niet meer actief

Hihi, nee, die praktische dingen laat mijn man liggen tot later. Denk dat ik degene ben die dat op tijd klaar wil hebben (belbriefje, ziekenhuistas, etc.)

3. laravelk

laravelk Fanatiek lid

8 okt 2010
    2.970
    2
    38
    ik betrapte de mijne gister met het nijntje-trekmuziekding op schoot :D
    Ook praat hij wel elke dag even tegen mijn navel, gaan ze "samen" mama een beetje plagen. Verder is hij liever dan normaal :)

4. disney1986

disney1986 Fanatiek lid

29 okt 2010
    1.527
    0
    0
    NULL
    NULL
    Mijn man had dat ook niet!
    hij vond wel de nieuwe dingen interessant, en waakte over mij als een bloedhond, maar praten tegen een buik, vind hij onzin:D

5. Crazycat

Crazycat VIP lid

21 nov 2009
    8.849
    1
    36
    belgie
    hahah ik
    moet erg lachen om deze topic..
    hier hetzelfde..

communiceren via de navel :p
    en de box al klaar gezet
    en achter de kinderwagen staan
    kleertjes opvouwen
    tas in orde maken
    hij kijkt er erg naar uit
    maar is tegelijkertijd erg nieuwschierig !! en ZENUWACHTIG hahaha :p

6. Suusjeuh

Suusjeuh VIP lid

4 jul 2010
    13.212
    13
    38
    Verpleegkundige/gastouder
    Gister vond hij de baby toch ineens veel minder lief! Ik lag op zn buik ( met mijn buik tussen zn benen zeg maar, voor zover dat nog kan ) en ik dacht ineens; huh, hoe deed hij dat? Krimpt hij ineens in elkaar "Ik kreeg een schop in mn ballen!" Dus ik lachen; dat was ik niet, dat was de baby!!!!!!

7. debster2009

debster2009 Fanatiek lid

9 nov 2009
    2.144
    0
    0
    NULL
    Aaahhh wat schattig! Toen ik net zwanger was van de 2e, haalde hij meteen het eerste pakje van de eerste tevoorschijn, ziekenhuisbandje, eerste flesje (zit allemaal in een doos). Helemaal emotioneel haha. Ik zat ernaast van: wat doe jij nou... Maar wel heel lief.
    Heerlijk toch dat ie zo betrokken is, je hoort weleens anders helaas...

Deel Deze Pagina