Hallo, Vanmorgen om 6:00 zijn mijn vliezen gebroken. Na een controle bezoekje aan het ziekenhuis zijn we weer naar huis gestuurd. Nu nog steeds geen enkel teken van een wee. Nou lees ik wel dat bijna 95% van de vrouwen na 72 uur weeën krijgt maar nu ben ik toch benieuwd naar verhalen van andere meiden met de zelfde situatie en hoe lang het duurde voordat de weeën begonnen. alvast bedankt! Gr Kleintje
bij mij waren om 1 uur snacht de vliezen gebroken en kreeg 7 uur savonds weeen en om half 3 was onze zoontje geboren. ik ben nu nog steeds aan het afwachten wanneer deze kleine zich zal aan dienen
Ow dan heb ik nog eventjes als ik dit zo lees. Ze zeiden in het ziekenhuis dat ik ook maar vroeg moest gaan slapen . Maar bij jou dus ook spannend! Al voortekenen?
bij mijn dochter begonnen eigenlijk vrij wel meteen de weeen naar het breken van de vliezen en 14 uur later was ik moeder. bij nando brak met 32 weken het water en heb nog doorgelopen tot 37 weken. wel volledige bedrust, elke dag ctg en controles zoals koort in de gaten houden en kleur van vruchtwaterverlies etc. uiteindelijk ben ik met 37 weken ingeleidt omdat nando nu klaar was om geboren te worden en ze geen risico meer wilde lopen op een infectie
Heel veel succes.. Heb er geen ervaring mee, want bij mij zijn de vliezen tijdens de bevalling gebroken door de VK..
Sochtends om 6 uur braken mijn vliezen, rond 9 uur lichte krampen, rond 12 uur weeen en om 16.45 was mijn meisje er. Bij mijn zoontje ook eerst de vliezen gebroken, 5 uur sochtends, rond 9 uur lichte weeen en om 18 uur was hij er! Heel veel suc6 vandaag, zet hem op! kus miek
Als eerste veel succes. Hier 10.00 mijn vliezen gebroken, om 17.45 weeen en om 20.00 onze zoon geboren. Het wachten duurt vast lang voor je maar geduld is een schone zaak
bij onze oudste zijn van zondag op maandag rond 03.00 uur 's nachts de vliezen gebroken, ziekenhuis gebeld en moest toen binnen 30 min de kleine voelen en dan 's morgens contact opnemen met het ziekenhuis -maandag ochtend gebeld en langs komen voor echo en ctg (geen weeën) -dinsdag weer een echo en ctg (geen weeën) -Woensdag inleiding en geboren.
Om 14.30 braken mijn vliezen. Rond 17.00 wat lichte weeën, maar die zakten weer weg. Vruchtwater had een vreemde kleur, maar mocht die nacht nog wel naar huis omdat ze er van uit gingen dat het wel op gang zou komen. Niet dus. Volgende ochtend wel lichte weeën. VK controleerde en er was helemaal niks gebeurd dus ben op grond van weeënzwakte en verdacht vruchtwater overgedragen. Daar heb ik 2 dagen gel gehad en de 3e dag ben ik ingeleid. Heel veel succes! Hoe dan ook...het duurt niet lang meer!
Hmmm bij mij waren de vliezen om 01 uur donderdagochtend / woensdagnacht gebroken en kreeg direct weeën. Vrijdag om 11.00 uur was hij er. Hoop voor jou dat het wat sneller gaat!
Om 5:45 waren mijn vliezen gebroken, na een paar uur begon ik af en toe wat lichte weeen te krijgen, rond 11/12 uur werden het echte weeen. Om 15 uur een weeenstorm van 1,5 uur (van 5 naar 10 cm) en om 17:30 mocht ik gaan persen. Om 18:38 was Eva er!
Hier donderdagochtend vliezen gebroken om 5 uur en vrijdag einde van de ochtend en nog een keer in de middag gel gekregen voor in te leiden en rond 8 uur in de avond (net na het bezoekuur) begonnen de weeen. Had wel prematuur gebroken vliezen, dochter geboren met precies 37 weken. Weet niet hoe lang het had geduurd als ik geen gel gekregen had, had die vrijdag overdag zelfs geen harde buiken ofzo.
Hier van za op zo om 3:15 u vliezen gebroken Om 15:15 vliezen nogmaals gebroken (ja dat kan dus) daarna meteen weeen, echter op ctg niet duidelijk zichtbaar (later wel door drukcatheter) en rond 16 uur werd bevestigd dat er meconium in vruchtwater zat, dus wilden ze me gaan inleiden (had bij eerste een ks gehad, dus daar was ik niet blij mee). Tijdens het plaatsen van die catheter kwamen ze er dus achter dat ik wel weeen had en hoefde er niets ingeleid te worden. Uiteindelijk is Fay om 00:07 uur geboren.
Spannend, je hebt je beebje misschien al wel in je armen nu... Bij mij kwamen de weeen helemaal niet en moest daarom ingeleid worden. Succes!
09/10/09 om 00:47 uur braken mijn vliezen, vrijwel meteen weeën 11/10/09 om 15:30 uur ben ik bevallen na inleiding (had die ochtend om 7 uur 'al' 4 cm ontsluiting)
kleintje, succes meid.. hier had ik ook geen weeen maar wel gebroken vliezen. ik werd ingeleid en moet zeggen dat het vreselijk was... hopelijk krijg je vanzelf weeen..