Mijn opa heeft het gehad. Ik was er te jong voor om echt mee te maken maar ik weet dat het helemaal goed is gekomen. Hij moet wel terug komen voor controlles. Veel sterkte in ieder geval!
Jeetje wat erg.. Dit is zo iets waarvan je er niet bij stil staat dat het jou/jullie ook kan treffen. Wat een klap als dat plots wel gebeurt. Ik wil jullie heel veel sterkte en gezondheid wensen! x
Hier geen ervaring, wil je wel veel sterkte wensen. hopelijk zijn de uitslagen van de 17e wat positiever gestemd voor jullie!
Wat een afschuwelijke dag! Dat verwacht je ook niet als je 's ochtends opstaat. Heel veel sterkte voor jullie de komende tijd!
heel veel sterkte wat vreselijk. zelf gelukkig geen ervaring mee, maar wel een kennis waarvan de vriend ook teelbalkanker had. die is ook geopereerd en kans op kindje was heel klein maar ze hebben toch 1 mooie dochter gekregen.
wat erg ook mn man heeft het gehad en ging het zelfde als bij jullie alles ging zo snel niet te bevatten idd 1 bal weggehaald en dan 5 jaar onder controle met echo en bloedprikken en onderzoeken elke maand was het weer spannend mijn man vond het ergste dat hij 1 bal kwijt was verder waren er geen uitzaaiingen dus we hadden geluk wens julli heel veel sterkte en stuur gerust een prive bericht als je ff iets kwijt moet of vragen hebt
Bedankt allemaal! Fleur, heftig he wat je dan allemaal overkomt.... Idd niet te bevatten... Je wilt ook alleen maar dat dit niet echt is en je snel wakker wordt uit deze nare droom...... Maar dat lukt niet.... Mijn man heeft er geen moeite mee tot nu toe dat hij maar een bal heeft, ik ook niet trouwens.
gelukkig maar dat hij en jij het niet erg vinden ik weet ook niet beter dan dat hij er maar 1 heeft en ja je hoopt op een droom want zo snel gaat het allemaal maar helaas is dat niet sterkte de komende tijd met alles
Wow, veel sterkte en ik kom morgen nog even spieken naar de uitslag hier. Ga enorm voor jullie duimen in deze rottijd.
Oooh pas om 16:00u, dat is dus nog de hele dag in spanning zitten... ik zal mijn duimen door duimen voor een goede uitslag.. Sterkte nogmaals knuff Pluisje
Dank je wel zomerreces, jullie ook heel veel sterkte gezien je onderschrift.... Wat verdrietig zeg....