mijn man heeft van die buien waar ik niet mee om kan gaan :(

Discussie in 'De lounge' gestart door lillyenco, 21 jun 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. toerist18

toerist18 VIP lid

23 okt 2005
    8.317
    1
    0
    ik maak babymutsjes met naam
    Nederland
    Etenstijd is bij mij wel echt etenstijd, ik verlaat m'n laptop en stap achter het fornuis, als je man de hele dag heeft gewerkt, dan is het wel zo prettig dat hij meteen kan eten als hij thuis komt.
    Dus daar moet ik je man wel gelijk in geven.
    Ook al heb je iemand heel lang niet gesproken, dan spreek je toch af dat je later weer online komt?
    Als hij echt woede uitbarstingen heeft zou ik eens aan de ha gaan vragen wat je daar mee kan doen.
    Sterkte

2. Strijkkraal

Strijkkraal VIP lid

11 apr 2008
    10.680
    3.692
    113
    Je moet het me niet kwalijk nemen hoor ;) maar jou reacties naar hem toe zijn ook niet echt volwassen. Waar twee kijven hebben twee schuld ... ;)

En ik begrijp helemaal waar dat vandaan komt hoor (been there, done that), maar meis, je kunt het niet afdwingen. Mijn vent gaat uuuureen rondjes rijden in de auto (meldt voor het gemak dan ook niet, hij komt dan ook gewoon niet thuis en neemt geen telefoon op ook) als hij gefrustreerd is of met iets zit. Is ook geen prater, maar ik heb me er nu bij neergelegd dat het niet aan mij ligt of dat ik me er echt druk over moet maken. Ja, leuk is het niet, maar ik heb het geaccepteerd. Het veranderd niet, en blijkbaar heeft hij dit nodig.

3. lillyenco

lillyenco Fanatiek lid

5 okt 2009
    4.080
    0
    36
    forumverslaafde
    Onder de zon
    ja vind het moeilijk..

tuurlijk i lost my temper op t moment dat we aan de tel zaten.. heel fout....
    Maar ik vraag me af of hij uberhaupt nu wel thuiskomt, ik vermoed dat ie gewoon naar de friettent gaat om te eten en dan pas na 9en thuis komt vandaag. en dan laat ie ook niks meer van zich horen....

wat dat eten betreft, het ging alleen om wat aardappels bakken en een stukje vlees, groente e.d. was al klaar stond in de oven. En normaal heb ik zijn eten gewoon klaarstaan als ie thuiskomt

Deel Deze Pagina