meiden ik zit net even te kijken op mp.. kom ik dit tegen ik dacht oh leuk broekje maar toen viel mij iets anders op omg dat zie je toch zelf ook wel op de foto????? Marktplaats.nl > mooie g-star jeans baggy - Kleding | Dames - Broeken en Pantalons
Hahahaha! Het lijkt wel of ze het erom doet.. En heeft diegene op de bank nou z'n broek op zn enkels hangen?
hahahaha ik lach me kapot. Ik was naar die man op de bank aan het kijken, ik dacht eerst dat het daarom ging. Die ligt er zo half knock-out bij met iets tot op zijn enkels. Maar daarna zag ik het shirtje van de dame.
hahahaa ik dacht ook even dat die vent zijn broek op de knieen had. Maar zie nu pas dat shirtje van haar.
ja dat dacht ik eerst ook al heeft hij zijn onderbroek nou op zijn enkels hangen nadat ik het shirtje zag hahaha
zit er wel aan tedenken om een mail te sturen... maargoed kan me niet voorstellen dat je dit niet zelf ziet...
haha die is goed! ohh je zal het zelf maar niet door hebben en een paar dagen later pas op die foto zien, eehhh oeps