Hoi, Ik zie op de efteling site alleen nog maar het pardoes abonnement staan. Deze is geloof ik tm maart. Maar er bestaan toch ook jaarkaarten? Weet iemand wanneer deze in de verkoop komen? Wat is de prijs geweest van afgelopen jaar? Groetjes jopa1000
Ik snap niet dat je daar niet gewoon een jaarkaart kan kopen die dan gewoon ingaat op de dag dat je hem komt tot 1 jaar later? ze zijn nu toch 365 dagen per jaar open...
Ik ben is gaan googlen, op een forum van pretparken staat dat de jaarkaart in de voorverkoop komt rond eind januari. Dan heb je toegang tot en met april 2013. In de voorverkoop heb je dus ipv vanaf april al vanaf eind januari toegang. Misschien dat iemand het hier nog weet? Ga het is in de gaten houden. Efteling is zo leuk! Groetjes jopa
ja dat vind ik ook jammer. Een abbonement voor alleen zomer of alleen winter zou ik er niet uit halen, maar als je nou gecombineerd zou kunnen zou ik het zeker interessant vinden.
150,- voor een normaal jaarabonnement. 50,- voor een parkeerabonnement. Omdat dat administratief niet handig is. Daarnaast is het makkelijker aan de deur, omdat ze dan alerter kunnen zijn in de periode maart/april, op abonnementen die verlopen zijn. Dat is ook zo. Je hebt gelukkig geen zomer en winterabonnement meer. Ik ga even op zoek naar de info over de voorverkoop. Wij hebben al een abonnement en laatst een brief binnen gekregen voor verlenging.
er komen als het goed is wel JAARROND abonnementen. ik ben al jaren lid en krijg nu als het goed is deze maand weer een nieuw voorstel abonnement. dus nog even geduld, de nieuwe abonnementen zijn nu in de maak en binnenkort verkrijgbaar. volgens vijfzintuigen.nl waar ik oa lid van ben is het zeer waarschijnlijk dat er dus jaarrond abonnementen komen van bijv januari tot januari, maar ook alleen zomer abbo's en winter ambo's omdat sommige een jaarrond abbo niet nodig/te duur vinden
de pardoes abbo's lopen nu tot maart 2012 als het goed is komt er daarna een abbo wat bijv van maart 2012 t/m september 2012 loopt ( 6 maanden) en van september 2012 tot maart 2013 loopt( 6 maanden) voor mensen die een jaarrond abbo overbodig/te duur vinden en 1 tje die dus het hele jaar geldig is van bijv 1 maart 2012 tot 1 maart 2013, maar daar krijgen alle abonnementhouders dus binnenkort bericht over, maar dat is zeker dat die komt
Oké, ze zijn zelf nog bezig met de abonnementen (heb maar even gebeld) dus er is nog geen info. Moet wel in de loop van deze maand komen, dus houd de website in de gaten! Tot nu toe waren er meerdere abonnementen. Het is allemaal voor het hele jaar. - Normale abonnementen, voor iedere dag (m.u.v. een handjevol speciale dagen, als de Efteling afgehuurd is of zo) - Speciaal abonnement, voor alleen werkdagen en buiten vakanties - Abonnement voor ouderen - Abonnement voor gehandicapten (pin me er niet op vast, ik kan er naast zitten ) Het was ook altijd zo, dat als je voor een bepaalde datum een abonnement bestelde (of je oude liet verlengen) je korting kreeg. Van een tientje of zo.
Ik denk dan 1 april t/m 31 maart, want het huidige is al t/m 31 maart geldig, anders zou je een maand dubbel betalen/een dubbel abonnement hebben.
klopt idd! want het pardoes abbo loopt idd tot eind maart 2012, dus dan zal het wel een abbo worden van 1 april 2012 tot 31 maart 2013 Ben benieuwd wanneer de nieuwe voorstellen er komen. ik ben sowieso helemaal Efteling fan! Hebben hier efteling fans ook de efteling huisjes van de intratuin? ik heb oa zwaan kleef aan, hans en grietje, doornroosje, repelsteeltje, muziekbol van de indische waterlelies & raveleijn, en een brons miniatuur van het Huijs van de 5 zintuigen
We zijn vorige week geweest en wat een leuke sfeer. Oke het was heel druk maar toch het is een pretpark wat bij mij op nr 1 staat (in nederland dan ... disney blijft favoriet) Ik heb altijd gezegd, als we in de buurt wonen komt er een abonnement. Alleen dat is er nooit van gekomen. We wonen in de buurt van Arnhem en hebben een lease auto. Dus m'n man zei: we gaan gewoon een abonnement nemen. Dat uurtje rijden nemen we voor lief. Mooie is, wanneer dochterlief (4 jaar) vrij is kan ik ook met haar samen gaan op woensdag ofzo. Zit me al helemaal te verheugen! Bedankt voor de info! Groetjes jopa
Groot Efteling fan, maar heb er thuis niks van. Ga wel heel vaak. We nemen komend jaar natuurlijk weer een abonnement. EuroDisney kan niet tippen aan de Efteling, met name vanwege de sfeer. Bij EuroDisney staat alles dicht op elkaar, het is overal druk. Je gaat van de ene rij naar de andere. In de Efteling is er héél veel aandacht voor groen, zijn er mooi aangelegde bloemenperken, is er heel veel personeel op de been om continu het park schoon te houden (je ziet amper afval liggen). De attracties zijn gegroepeerd (Ruigrijk, Marerijk, Anderrijk en Reisrijk). Als je van het ene naar het andere 'rijk' loopt, heb je echt even rust en zijn er plekken waar je geen enkele attractie hoort. En verder vind ik de gebouwen ook vele malen mooier. Die Anton Pieck-stijl is toch geweldig? Bosrijk is trouwens ook geweldig. Die huisjes zijn echt zo mooi gemaakt! Hebben ze eigenlijk wel een bungalowpark bij EuroDisney?
euro disney bestaat niet meer...Het is disneylandresort parijs!!! Maar ik ben het niet met je eens. In disney is erg veel aandacht voor details en het park is erg schoon! Verder is het in de efteling ook erg druk en moet je net als in alle parken gewoon doordeweeks gaan en in het laagseizoen! En je hebt een bungalowpark in disneyland, Efteling is wel mijn favo park in ned.
Ben benieuwd, wij zijn ook aan het denken om een abonnement te nemen. Nu hebben wij blijdorp maar goed de efteling zou voor onze zoon (bijna 3) super zijn. Hij is helemaal fan van de sprookjesboom ook zo leuk!
Wij willen dit jaar ook weer een abbo nemen op de efteling. Jaren lang gehad toen een paar jaar niet en nu lijkt het me weer helemaal geweldig. Ik woon er nog geen 20 minuten vandaan dus goed te doen voor ons. Ik ga de site dus ook in de gaten houden. Ben wel abbonnee van de efteling mail dus misschien dat ze daar ook wel op tijd over mailen.
Volgens wikipedia is het tegenwoordig zelfs gewoon Disneyland Paris, maaruhm.... boeiend! Eurodisney bekt beter. "ook erg druk", ja dat klopt, maar ik denk niet dat het vergelijkbaar is. Disneyland Paris is maar 57 hectare met 49 attracties en de Efteling heeft er 36 (of 63 als je ieder afzonderlijk sprookje meetelt ) op 65 hectare (alleen het park meegerekend). Véél gebieden zonder attracties, maar met bos, of bloemenperken, of water. Persoonlijk geeft het mij een veel grote gevoel van ruimte, als niet alle attracties zo dicht op elkaar staan. Maar een discussie is onzinnig Ieder heeft zo zijn favo stekkie Kun je me daar een linkje van sturen? Ik heb het niet kunnen vinden. Ik stuitte net trouwens wel op dit: Lijst van pretparkongelukken in Disney-parken - Wikipedia Da's best eng!
maar ja ik kom in een pretpark voor de attracties als ik veel natuur enz wil zien ga ik wel na het bos. Disney's Davy Crockett Ranch® - Disneyland® Resort Paris