ik wil voor mn moeder die binnenkort 50 word een leuke taart bakken met maar liefst 3 lagen. voor de middelste of de onderste wil ik chocolade brownietaart maken, maar dan houd mn insperatie op. maar ik moet dus nog 2 taarten hebben voor de andere lagen, iemand ideeen? ik wil de buitenkant bekleden met fondant en marsepeinen roosjes dus alle ideeen zijn meer dan welkom
2 lagen biscuit met daartussen frambozenbavarois. Je kunt in verschillende winkels bevroren frambozen krijgen die je daarin verwerkt. De vulling is dan een beetje friszuur maar wel lekker met die zoete fondant.
champagne creme en lemoncurd ? Wel heel feestelijk ook altijd superlekker: Bokkenpootjes vulling + aardbeienjam of kersemjam eventueel door de biscuit ook wat cacao - maar dan heb je wel weer veel chocolade.. maar hier is deze vulling toch wel favoriet in de familie
Ik weet niet of je de site van de leukste taarten kent, maar daar staan bij recepten (vulling) een hele hoop vullingen en ik kan uit ervaring zeggen dat er een hele hoop heerlijke tussen staan. Ik vond zelf de citroenvulling en lemon-curd ook heel lekker fris. Bokkenpootjes is ook een aanrader en aardbeien vind ook bijna iedereen wel lekker. succes met keuze maken
pff heb even gekeken op leukste taarten site, maar wat een keus die van de lemoncurd en frambozen vulling lijkt me ook lekker. word nog moeilijk om te kiezen dank je wel allemaal
Als je het wilt combineren met chocoladetaart zou ik ook zeggen frambozen, kokos, amandel, toffee (uitgekookte gecondenseerde melk), sinaasappel, kers, banaan... Dat kan dan door de cake of als vulling gebruikt worden, zoals de toffee (verslavend lekker!)
Combineren met sinaasappelvulling! Ik heb net sinaasappel marmelade gekocht en dat ga ik combineren met bonbonblock vulling