Dat je daar nog om kunt lachen.. Helemaal nu je hoogzwanger bent. Wie weet is zijn rijbewijs weken kwijt, niet erg handig zo vlak voor de bevalling. Ik had hem echt wat aangedaan denk ik.
Ik zou ook woest zijn!!! Vooral in combi met de zwangerschapshormonen van een hoogzwangere vrouw die gewoon veilig en snel door haar eigen man naar het ziekenhuis gereden wil worden als de bevalling nadert.....
Ik snap stiekem wel wat hij even gas heeft gegeven Even het vermogen van je nieuwe auto voelen! Heerlijk! Wij wonen dichtbij Duitsland om dit legaal te doen... hoe hard (zonder kind!!) is geheim
Dat je daar zo rustig op kunt reageren. Mijn man had echt even niet thuis hoeven te komen, voor mij valt dit niet onder een foutje. Ik zou niet alleen kwaad, maar ook zwaar teleurgesteld zijn in het karakter van mijn man als hij bewust zich zelf, maar vooral ook anderen in gevaar had gebracht.
Zo mee eens. Door zulke acties mag het rijbewijs wat mij betreft voor een hele lange tijd ingevorderd worden. Ontzettend onverantwoordelijk en hij moet maar blij zijn dat er geen ongelukken gebeurd zijn. Foutje maken kan natuurlijk maar ik vind het een behoorlijk verschil of je nu 5 km te hard rijd of 50(!) dat is geen foutje meer.
Juist in jullie situatie zou hij dus op moeten letten! Ik zou echt pissig zijn. Mijn vriend rijdt in een nog sneller monster, maar die houdt zn kop er tenminste bij en zou nu echt niet zo stom zijn zn rijbewijs kwijt te raken.
Mijn hemel... zal ik ook maar direct van hem scheiden? Kom op mensen. Het is heel erg dom, stom en onverantwoordelijk. Hij wordt al berecht als een crimineel, en ja terecht hij heeft een giga fout gemaakt. Maar er nog 10schepjes bovenop doen.. nee. En over mij hoeft niemand zich zorgen te maken. Ik kom in het ziekenhuis dat is allemaal al door hem geregeld. Hij is nu aan het rond bellen etc. En heeft zijn werkgever al gesproken. Die cursus en zijn werk.. Hij kan gewoon 5 dagen werken, het bedrijf is 6 dagen open. Hij heeft echt een enorme stomme fout gemaakt.
Nou, niet boos worden op je man die zich mega onverantwoordelijk gedraagt en wel om deze reactie? Iedereen maakt wel eens een fout, maar dit is geen foutje, maar gewoon roekeloos en onverantwoord gedrag en als je niet wil dat iemand daar wat van zegt moet je geen topic openen. Ik zou meer dan woest zijn, helemaal hoogzwanger en dat hij je niet eens kan rijden, lekker hoor..
Tja jouw man of kind zal maar dood gereden worden door zo'n figuur...kijken hoe je dan reageert. Terecht dat hij als een crimineel berecht wordt lijkt mij.
Maar verwachtte je nu echt dat je reacties als 'hahaha ach kan gebeuren' kreeg ofzo. Dat mensen mee gingen lachen?? Want ander commentaar wil je volgens mij niet? Zou maar je kind zijn geweest wat daar liep en overreden werd door zo'n gek als jou man!:x
Maar..... Waarom open je dan een topic, als niemand mag zeggen dat hij echt heel stom is geweest en dat het daarbij ook gewoon gevaarlijk is? Hij had mijn man ook absoluut niet moeten wezen....