Mijn man is een knuppel

Discussie in 'De lounge' gestart door Maartt, 18 feb 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dappertje Dik

Dappertje Dik Niet meer actief

Goed zo!

En nou lekker slapen jij!;)

2. Maartt

Maartt Fanatiek lid

30 mrt 2011
    4.843
    725
    113
    Ff een vraag voor jullie. Ik lees morgen de reacties wel..

Wat voor straf zou volgens jullie dan wel "gepast" zijn?
    Als ik velen hier begrijp wordt hij in ieder geval niet genoeg of zwaar genoeg bestraft.

3. Maartt

Maartt Fanatiek lid

30 mrt 2011
    4.843
    725
    113
    Ja ga ik doen :D. In de voorweeen.. want dat krijg je van zo'n vent. :cool:

4. Micchan

Micchan VIP lid

24 jan 2012
    22.458
    2.258
    113
    Vrouw
    Wenen
    Haha ja. :) <3

5. Lovelymommy84

Lovelymommy84 Fanatiek lid

27 dec 2014
    2.069
    1
    0
    Gelderland
    Wat n hoop felle reacties zeg... maar we rijden allemaal netjes volgens de regels of niet?
    Hier op t topic natuurlijk wel, anders krijg je ook nog eens de wind van voren...

Ts, je man leert hier wel van. Dit is een fout die je 1x in je leven maakt. Mijn man is op deze zelfde manier met n snelle bak zijn rijbewijs kwijt geraakt, voor 4 maanden en een boete van € 1185,- En hij heeft er enorm van geleerd. Ik rij zelf een golf 5 R32, ook n lekkere snelle wagen. En ja als man lief er in rijdt, rijdt hij nog wel eens te hard, maar niet meer dan 20 a 25 km p/u.
    Hij heeft echt zijn lesje geleerd.

Zelf wonen wij buitenaf aan een 60km weg. Maar de mensen rijden hier zeker tussen de 120 en de 160.
    Gedurig wordt er hier gelaserd en een hoop mensen aangehouden.

En dames, ook met 50/60/80 km per uur kun je iemand dood rijden...
    Gebeurd hier in de omgeving helaas vaker...

6. Tweedeopkomst

Tweedeopkomst Niet meer actief

Maartt: I love you!
    Geweldig Hoe je reageert op mensen die je op de kast proberen te jagen.
    Ik zou denk Ik ook schreeuwen. Uit onmacht, zijn geld is ons geld dus het is kut en daarnaast natuurlijk inderdaad het naar het ziekenhuis rijden.
    Ik hoop dat de boetes en staffen mee vallen. De wat als situaties zijn in dit geval niet van toepassing. Want wat als is niet gebeurd.
    De korte momenten van Zo stom zijn en er direct zoveel van leren hoeven van mij niet kei hard afgestraft worden.

En voor de bevalling vast Veel succes!
    Als naam misschien michael Schumacher? Of indien meisje Michelle Schumacher? Haha

7. Nikki88

Nikki88 VIP lid

29 jul 2008
    11.656
    230
    63
    Dit dus. Je man is niet alleen een knuppel maar ook mega asociaal. Ik zou woest zijn. :x

8. Nikki88

Nikki88 VIP lid

29 jul 2008
    11.656
    230
    63
    Je reacties sieren je, heb ik alle respect voor. &#128076;&#128079;&#128077;

Ook voor mij een gevoelig puntje....ik ben mijn lieve stiefmoeder verloren toen ik heel jong was door een 'knuppel' achter het stuur. Ze heeft nog vijf dagen in coma gelegen en toen kon ik naar de VS vliegen om de stekker eruit te laten trekken. Dus man en ik gedragen ons altijd als resp. heer en dame In het verkeer want we beseffen maar al te goed wat voor potentieel moordwapen je bent als je niet verantwoord rijdt. &#128542;

Wat een 'gepaste' straf zou zijn voor je man, wat ik in jouw situatie zou doen is een goede vraag. Je hebt denk ik wel een punt, hij is hopelijk al genoeg gestraft zo en hij zal er ook van leren. Mijzelf kennende zou ik in eerste instantie echter wel zó kwaad geweest zijn op mijn man dat hij een nachtje ergens anders had kunnen bivakeren. Misschien wel twee. &#128513; Maar erom lachen zou ik nooit kunnen, nu niet en over een tijdje ook niet.

9. Yara3626

Yara3626 Bekend lid

6 apr 2011
    774
    0
    0
    thuiszorg
    omg utrecht
    Geld zal het probleem niet zijn me een nieuwe golf GTE en 1 inkomen...lijkt mij dat ze een prima inkomen hebben .
    Succes met de laatste loodjes..en hopelijk heeft je man zijn lesje geleerd :)

10. Maartt

Maartt Fanatiek lid

30 mrt 2011
    4.843
    725
    113
    Dank je!
    Ik denk dat ik alleen voorlopig geen Schumacher ik m'n buurt meer wil hebben. ;)

11. Maartt

Maartt Fanatiek lid

30 mrt 2011
    4.843
    725
    113
    Vreselijk van je schoonmoeder en ontzettend zwaar voor je man.
    Ik kan me voorstellen dat voor jullie er geen antwoord is op een "gepaste" straf.. :(

12. Maartt

Maartt Fanatiek lid

30 mrt 2011
    4.843
    725
    113
    Mooi.. Geen probleem is wel een erg groot woord. Maar kan me ergens wel voorstellen dat het zo overkomt.

Die Golf is een auto van de zaak met 6 % bijtelling. Deze is velen malen goedkoper dan onze vorige auto's. En moest voor ons een maandelijkse besparing worden.

Onze spaarrekening wordt met veel moeite aangevuld. Wij sparen niet even zo 2000 eu. Dat we het hebben betekent niet dat we het kunnen missen. Ik werk niet. We hebben dat geld nodig voor nood etc.

Dat ik niet werk.
    Dat is een keuze geweest toen onze dochter in mijn buik zat. Mijn man heeft alles behalve een wereldsalaris. We kunnen onze dingen doen omdat we "meestal" bewust omgaan met geld. Daarbij hebben we geen torenhoge hypotheek. Daarbij ga ik vanaf deze zomer weer werken om ons wat meer financiële "lucht" te geven. Die keuze was al gemaakt.

Dus het raakt hem/ons wel degelijk financieel. Gelukkig maar.
    Anders zou zo'n boete inderdaad weinig zin hebben denk ik.

13. skiwi

skiwi Fanatiek lid

15 jun 2012
    4.270
    402
    83
    Vrouw
    Maartt je reageert sportief.
    Ook ik kan slecht tegen zulke knuppels op de weg. Niet alleen hardrijders, ook mensen die moeten bellen en appen. Of met een half oog uitkijken.
    Van mij mogen die mensen opnieuw lessen. Het gaat te vaak mis. En ze nemen anderen er in mee. Misschien kort door de bocht in jullie ogen, bij mij ligt het nu heel gevoelig.

14. Eppo82

Eppo82 VIP lid

25 jun 2007
    15.235
    6.095
    113
    Dat zoveel vrouwen weten hoe zo'n golf gte eruit ziet en hoe hard ie kan, hoe duur ie wel niet is etc?
    Man, als iemand vraagt wat voor auto heb je zeg ik een grijze. :)

Nooit in me opgekomen dat je met een topic over veel te hard rijden zou kunnen opscheppen wat voor een fantastische auto je hebt op een overwegend vrouwenforum.
    En dat ts zich er vervolgens ook nog over moet verantwoorden hoe ze die evt betalen??:(

Laten we er met z'n allen blij mee zijn dat er niets is gebeurt en dat het bestraft wordt met een geldboete ipv een leven.

15. Nikki88

Nikki88 VIP lid

29 jul 2008
    11.656
    230
    63
    Om nou idd weer te denken dat TS 'opschept' over hun auto vind ik weer über bekrompen, gaat helemaal nergens over natuurlijk. Was het beter geweest als het een Fiat Panda was geweest en nóg erger als haar man in een Maserati had gereden?! ;)

16. SushiLover123

SushiLover123 VIP lid

22 jul 2008
    18.631
    31
    48
    Oei! Ik zou ook kwaad zijn!
    Ik zou hem verder ook absoluut niet steunen. Dus: Hij mag lekker fietsten of met het OV, ik zou hem nergens heen brengen.
    De boete en bekeuring betalen zou ook volledig op zijn kosten zijn. Geen idee hoe ik dat zou kunnen doen, want we hebben al het geld in één pot ;) maar ik zou wel wat verzinnen. Hetzelfde bedrag apart zetten voor mij of zo :p

17. Zinaa

Zinaa Fanatiek lid

28 mei 2010
    3.719
    22
    38
    Even afgezien van het feit dat je man idd een knuppel is en hij dat nooooit meer moet doen kun je je rijbewijs versneld terugkrijgen door een advocaat in te schakelen. Als het de eerste keer is dat je man een dergelijke fout maakt en er zijn omstandigheden waardoor je je rijbewijs niet kunt missen (zoals nodig voor je werk of misschien een hoogzwangere vrouw) dan wil de rechter nog wel eens soepel zijn.

18. suus1983

suus1983 VIP lid

10 okt 2006
    50.194
    35.901
    113
    Wie vindt dat normaal dan?

19. Nosam

Nosam Bekend lid

28 jan 2014
    842
    6
    18
    &#10006;
    Oef! :( Bummer.

20. Bailey07

Bailey07 Fanatiek lid

8 okt 2010
    3.187
    1.749
    113
    Ene kant snap ik TS wel qua instelling om haar energie nu niet te verspillen. Het geld is zuur, zeker met kleine op komst zo dichtbij. Maar geloof ook wel dat ze inziet dat man behoorlijk lomp is geweest en dat erop hameren geen meerwaarde heeft. Denk dat je al blij mag zijn dat er geen ongelukken zijn gebeurd.

Deel Deze Pagina