Iedereen kent deze vraag wel.... Wat wilde jij worden en wat is daarvan terecht gekomen? Ik wilde.......worden: politieagent ....niets geworden, ook niet geprobeerd. Moeder.......gelukkig gelukt. Brandweerman.......niets geworden, ook niet geprobeerd. Danseres.......tijdje volgehouden, maar nooit beroep van gemaakt. Een hele beroemde zangeres......of dit gelukt is.......
Haha leuk! Ik wilde dierenarts worden! Niets van terecht gekomen haha Ook wilde ik psycholoog worden en 'zielige' mensen helpen. Ach als maatschappelijk werker zit ik aardig in de buurt
Ik heb trouwens nooit moeder willen worden (niet dat ik het perse niet wou maar daar dacht ik nooit over na) Pas vanaf mijn 19e kwam die vreeeeeeselijke drang om moeder te worden hahaha
Juf...ook nooit wat van gekomen. Mama...dat is gelukkig wel gelukt Oh en actrice...maar verder nooit wat mee gedaan
Ik wilde graag mama worden en juf. Ik ben nu zwanger van de 2de en werk in de kinderopvang, komt dus in de buurt
Ik wilde vroeger kassa medewerkster worden...dan had je veel geld (wist natuurlijk niet dat je dit niet mocht houden)... wel als bijbaantje gedaan Erna wilde ik graag juf worden...opleiding gestart, maar was uiteindelijk net niet wat ik wilde. Erna docenten opleiding biologie gedaan en ben nu docente Biologie op het voortgezet onderwijs ^^ Bevalt me erg goed!
Ik wilde graag boeken schrijven. Helemaal niets van terecht gekomen. En ik heb ook nog 'kunstenares' in vriendenboekjes geschreven voor zover ik weet. Niet mijn beroep, maar ik ben altijd vrij creatief geweest en gebleven. Kunst is natuurlijk ook een vrij ruim begrip.
Juf; Niet gebeurd en ik moet er ook niet meer aan denken inmiddels Schrijver; Gelukt, maar niet op de manier die ik wilde. Ik wilde kinderboekenschrijfster worden en ben nu textwriter. Fotograaf; Alleen als hobby, lijkt me wel nog steeds ontzettend tof om me daar verder in te ontwikkelen. Vind het nog steeds jammer dat ik niet naar de kunstacademie heb kunnen gaan. Journalist; Niet gelukt en ik zou dat nu ook niet meer willen, naast een gezin. Hoewel ik af en toe best 'jaloers' kan zijn op journalisten die heftige verslagen uitbrengen. Als ik zoiets zie op tv, zit ik altijd meteen vol met adrenaline. Maar goed.. Niet in combinatie met een gezin, dus Moeder; Echt wel ♥
Pff echt zoveel. Mijn grootste droom was bij de McDonald's werken.. denk dat ik ook niet veel hogerop zal komen. (Niets mis met de Mac hoor, ben blij dat er daar mensen werken zodat ik m'n hamburger kan halen, maar het is geen ideale baan natuurlijk) Verder juf, stewardess (ook al was en ben ik doodsbang voor vliegen, heel logisch), zuster, pfff nog veel meer. Wat lang is blijven hangen zijn Japanse vertaler en patissiere. Maar ik kan de 'liefde' niet echt meer terugvinden. Ik wilde vooral GEEN moeder worden vroeger, dat was alleen maar janken, poepluiers en heeeeel veel geld. Zul je altijd zien..
Dierenarts, maar dat ging moeilijk met een allergie voor dieren. Als ik met een cavia in één kamer zit, moet ik al spontaan janken. Ik ben wel min of meer over mijn kattenallergie heen, met 4 katten thuis. Alleen de roodharigen kan ik niet hebben.
Mijn eerste droom was Barbapappa! Daarna kwam Piraat... Maar mijn vader zei dat vrouwen aan boord ongeluk brengen. Daarna juf, advocaat, bij de politie. Heb rechten gestudeerd, maar ben absoluut een ongeschikte advocaat Dus toch maar Juf geworden. (Wel een tijd in de jeugdgevangenis en daarna bij de 'zorgenkindjes' gebleven. Middelbaar onderwijs)
Zeemeermin- jammerlijk gefaald Zwarte Piet- aantal jaar de intocht in ons dorp gelopen dus aardig gelukt Juf- wel voor geleerd maar wilde geen pabo doen Mama- 3 jaar geleden is dat gelukt Gelukkig- over het algemeen ook aardig gelukt
dierenarts... niet gelukt mama... geen mama.... toch wel mama.... toch niet... en toen ineens toch echt ontzettend wel en goed gelukt ook met 3 kids ... whahaha... al wilde ik er eerst 4 en dat is me toch iets te gortig bij de politie... niet gelukt
Advocaat, nooit wat geworden, heb er wel nog passie voor om mensen te verdedigen zelfs al zijn ze zo rot als een appel, (niet met mensen om me heen hoor) meer met bekende moordenaars, pff ik wou graag een britse hoofdspeurder worden zoals Poirot, tja dat is hem ook nooit geworden Journalist : is het ook niet geworden Kok : nope ook nooit geworden, Patholoog Anatoom had ik achteraf gezien graag willen worden, maar ja daar ben ik inmiddels toch echt wel te oud voor, (om te studeren daarvoor) Moeder wou ik pas echt worden naar mijn 21ste , ik bedacht wel in mijn tiener jaren maar toen bedacht ik ook, oh nee dan moet ik ook bevallen en toen dacht ja dag liever niet, mijn zoon wilt overigens een voetballende politie agent bij feyenoord worden