Hahaha wat leuk! Manlief en ik zijn allebei een beetje pannenkoeken Maar ik heb nog een leuke van afgelopen week; Ik zet een fles cola en een glas voor hem neer op de poef/tafel, hij is fanatiek aan het gamen en slaat per ongeluk de fles van het tafeltje. Hij zet netjes de fles terug, en echt nog geen 10 seconden later draait hij hem open... Cola spoot natuurlijk alle kanten op. Hij zegt ook, oja hij was gevallen, was ik vergeten...
O wacht ik heb nog een leuke, vast heel herkenbaar! Vraag ik; zou jij dalijk de droger willen aanzetten? Ja tuurlijk. Kom ik thuis, ga ik kijken of de droger klaar is, zit de was nog in de machine. Vraag ik aan m, je zou de droger toch aandoen? Zegt hij, ja maar er zat geen was in...
Haha ik was net een week of zeven zwanger toen we boodschappen gingen doen. Zegt ie zo discreet mogelijk: de tampons zijn in de aanbieding! Moest erg hard lachen, en hij begreep maar niet waarom. Maar hij is wel super lief hoor...hihi 😁
Mijne is precies zo. Ik moet standaard 2x herhalen wat ik wil drinken ("Hij vraagt: Wat wil je drinken?" ik: "cola". Hij trekt de koelkast open, kijkt even twijfelend erin en vraagt dan: "wat wil je ook alweer drinken? Appelsap?") Zit dan echt maar een halve minuut tussen! En dat ELKE keer!! Off... Ik vertel iets, hij reageert erop en we hebben het er dus over (een afspraak ergens). Paar dagen later wordt hij boos omdat ik het volgens hem nooit verteld heb.. Jaja.
Val zo wat van mijn stoel haha. Hier dan geen man in huis wel een zoon van 14. Gisteren belde ik op dat ik onderweg was met wat lekkers. Zeg zet de koffie voor mama al vast aan kom ik binnen kijkt hij een tv programma. Had tas met shag en tas met boodschappen. Zeg laat de tas met shag maar staan die haal ik zo leeg draai mij om legt die hem op de bank Heeft mij helemaal niet gehoord hij helpt graag verder boodschappen uit pakken en helemaal als ik een mededeling heb dat er wat lekkers in zit. Had bossenbollen mee genomen. Hij lief ze op een bordje doen prullen bak zat al vol doet die het er bij.. Zeg je ziet toch dat die vol is en doe het dan even in een zakje er naast zetten. Pannenkoekje haha Belooft wat voor mijn toekomstige schoondochter.
Ik stuurde vriendlief gisteren naar boven voor wat luiers.. Hij loopt braaf naar boven, komt even later terug in gemakkelijke kleren maar zonder luiers!
O, dat kan ik zelf ook heel goed. Naar boven gaan en me daar vervolgens afvragen wat ik wilde ophalen... afgeleid door iets anders. Verder denk ik dat veel mannen maar half luisteren, omdat ze vinden dat vrouwen zo veel praten (klopt vaak ook wel, volgens mij ).
Wel fijn trouwens, om het van anderen te lezen. Is die van mij misschien toch zo gek nog niet..... Hahahaha
Ik heb vaak dat ik hem iets vertel. Als we het er dan later over hebben zegt hij rustig dat ik gedacht of gedroomd heb dat ik hem datgene heb verteld 😃
Lig helemaal dubbel hier!! Maaruh anders nemen jullie mijn lieve ADD-ertje.... die heeft al die dingen bij elkaar x 10... whaahahaha
Ik had een tas met oude kleren op de overloop klaar gezet voor de kringloop en gevraagd of vriend die wilde wegbrengen. Kom ik boven op de badkamer ( ligt echt 5 meter van de overloop) en denk waar is de was nu? Heeft hij de was ook naar de kringloop gebracht. Daar zaten nog echt goede kleren tussen, zijn reactie was ' oh, ik dacht dat het erbij hoorde'
Liefje, wil je op je zijtje gaan liggen, je snurkt Jahoor, draait alleen z'n hoofd naar de zijkant. Liefje wil je helemaal op je zij gaan liggen? Draait hoofd naar de andere kant. Na een tijdje naar het omzagen van een enorm bos geluisterd te hebben; Lief wil je nu alsjeblieft op je zij gaan liggen. Staat hij half op en doet het licht aan en gaat terug in bed liggen, Zeg waarom doe je het licht aan? Ja dat vroeg je toch steeds??
Volgens mij doe ik teveel in huis want alle huishoudelijke taken die jullie noemen doe ik gewoon zelf haha.
Als ik mijn vriend naar de supermarkt stuur voor iets specifieks presteert hij het altijd om met precies het verkeerde thuis te komen. Is dan ook zelf heilig in de veronderstelling het goede gepakt te hebben. Tegenwoordig app ik het ook nog maar zodat ie het even na kan lezen maar zelfs dan gaat het nog vaak mis. Als hij s'ochtends opstaat om te gaan werken loopt ie minstens 5 keer de trap op en neer omdat ie dan weer iets is vergeten. 9 van de 10 keer komt ie ook vrij snel nadat ie de deur uit is gegaan weer terug omdat ie wederom wat is vergeten... Pannenkoek!
Ik kan mijn man z'n gangen altijd goed nagaan, want hij laat altijd alle keukenkastjes waar hij in geweest is open staan. Verder vraagt hij wel eens lief of hij een kopje koffie voor me zal maken. Dat vind ik dan erg lief. Maar het is al een paar keer voorgekomen dat hij door iets afgeleid is (gebeurd nogal snel bij hem ), waardoor hij al weer ergens anders mee bezig is of gewoon op de bank gaat zitten tv kijken en het kopje koffie onaangeroerd onder de senseo blijft staan (en ik alsnog zelf maar koffie ga pakken).