Mijn man is een pannenkoek

Discussie in 'De lounge' gestart door 2littlemonkeys, 21 mei 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. 2littlemonkeys

2littlemonkeys Fanatiek lid

27 feb 2015
    4.563
    2.765
    113
    Vrouw
    Noord Nederland
    Dit is allemaal zo herkenbaar!
    Misschien zijn wij zo perfectionistisch aangelegd, dat onze mannen het gewoon niet kunnen bijbenen haha

Het gesnurk, de boodschappen, tactloze opmerkingen, echt ongelofelijk haha

2. PenF

PenF VIP lid

20 aug 2009
    8.387
    2.241
    113
    Vrouw
    Coach
    Dordrecht
    Volgens mij ben ik een man :D

3. cd28

cd28 Fanatiek lid

25 jul 2012
    1.344
    106
    63
    Haha het is dus wel echt een mannendingetje...

Mijn man laat standaard de deuren open. Ook midden in de winter, inclusief de buitendeur.. Niet raar dat ik het altijd koud heb haha

4. Hier is 'de was uit de machine halen' standaard zijn klusje. Hij weet dat er élke dag een was in de machine zit, maar élke dag zeg ik om een uur of 11 's avonds, als hij op het punt staat om in bed te gaan liggen en zich al uitgekleed heeft; 'Ohja. Er zit nog was in.' :D Met heel veel gezucht en geklaag gaat hij dan de was pas ophangen. Je zou toch denken dat hij na 100 keer naakt de was ophangen wel bedenkt dat die was ook vroeger op de avond opgehangen kan worden, maar nee.. Vanavond gaat dit ongetwijfeld weer zo :D

5. Born2beMom

Born2beMom Fanatiek lid

9 dec 2014
    1.484
    0
    36
    NULL
    NULL
    Jij vindt het stiekem gewoon leuk om je kerel in zn naakie de was op te zien hangen Whahahaha

6. Uiteraard :D

Nu net ook; ik sta op het punt om soep te gaan koken, is de zak met soepgroenten nergens te bekennen. Ik app hem om te vragen of hij dat niet gehaald had.

'Volgens mij wel..'
    -Waar ligt het dan?-
    'Oh, ik zie het al, je had gezegd dat ik tomatengroentesoep en soepgroenten moest halen.'
    -Ja.. En?-
    'Ja, ik heb dat als één ding gelezen.'

Alsof dat heel logisch is en het dus eigenlijk mijn schuld is ;)

Of als ik vraag of hij de wc schoon wil maken.. Dan maakt hij dus echt alléén de wc schoon. Niet ook even de wasbak, de vloer, het plankje boven de wc, e.d..

7. Mitty

Mitty Actief lid

28 jan 2014
    134
    0
    0
    :D:$;) Hahahaha, niet grappig eigenlijk maar ja moet wel heel erg hard lachen.

8. 1981Mama

1981Mama VIP lid

8 apr 2015
    5.989
    1.439
    113
    Ik begin na het lezen van deze verhalen te vrezen dat alle mannen hetzelfde zijn...

Hier wel meer dan eens de huissleutels samen met de sleutels van de nieuwe lease-auto aan de buitenkant van de buitendeur laten hangen snachts, regelmatig is de poort open of de achterdeur niet op slot. En met duidelijke boodschappenlijstjes wordt alsnog de helft vergeten.

En hier idd ook piepen over de op te hangen was als we al in bed liggen

9. Islah

Islah Niet meer actief

Dat zou mij ook echt kunnen overkomen haha.

10. anica

anica Fanatiek lid

3 dec 2009
    4.528
    240
    63
    Taarten bakken
    zwolle
    #50 anica, 22 mei 2015
    Laatst bewerkt: 22 mei 2015

Haha dit zou ik gaan filmen en dan aan elkaar plakken hihi

Hier ook een vent die niet luistert of alles vergeet te zeggen.

Morgen moet ik werken
    Hij moest een dakraam plaatsen en nee dat MOET morgen, kan niet een andere dag!
    Ik na heel veel moeite oppas geregeld (iedereen in onze omgeving werkt op zaterdag)

Vraag ik gisteren hoe laat hij weg moet..... Kijkt hij mij aan of hij water ziet branden.... Ik: je moet toch een dakraam plaatsen:(
    Uhmmm dat is een week verplaatst zegt hij..... Zucht!

Over de wasmand heen stappen is ook heel herkenbaar, of hem aan de kant schuiven zodat hij er langs kan.

11. 2littlemonkeys

2littlemonkeys Fanatiek lid

27 feb 2015
    4.563
    2.765
    113
    Vrouw
    Noord Nederland
    Dat van de wc schoonmaken, dat is dus exact de reden dat meneer hier geen wc schoonmaakt...
    Komt er trouwens bij dat hij ons zoontje van 3,5 heeft leren staand de plassen. Vol trots komt hij vertellen dat meneer heeft staan plassen, hij vergat erbij te vertellen dat het richten niet altijd goed gaat.

Supertof lieverd, echt enorm fijn ;)

12. Biny

Biny VIP lid

10 feb 2011
    17.556
    5.653
    113
    Vrouw
    Hier word niet staand geplast:D

Door zoon niet en door man niet...

Wil hij dat wel, best maar dan maak he het zelf schoon, hell no dat ik al die spetters van de pot en de tegels ga poetsen!

13. Joycey

Joycey Niet meer actief

Hier heeft mijn partner de eerste paar jaar op zichzelf gewoond voordat we gingen samenwonen. Hij plast uit zichzelf zittend. Epic winning!

14. MI87

MI87 VIP lid

21 dec 2012
    5.119
    1
    0
    En waarom leggen ze die vuile onderbroek of sokken niet IN de wasmand ipv er naast? Wat maken die enkele centimeters nu uit?

De mijne bied wel eens aan te koken. De schat. Groente, vlees en aardappels. 20 minuten toch?
    Nou, zorg maar dat je niet al te veel honger hebt want hij doet daar rustig 3 uur!!!! Over!!!! Jawel, heb de tijd bijgehouden.

En dan schil en snijd ik de groente nog voor hem anders kan je er nog een half uur achteraan plakken.

Broodje smeren? Anderhalf uur.

15. nicole18

nicole18 Fanatiek lid

20 nov 2013
    4.614
    1.155
    113

heel simpel, ik was alleen wat er IN de wasmand ligt... wat er naast zn bed of naast de wasmand of waar dan ook ligt heeft pech en word pas gewassen als ik daar weer zin in heb...
    gaat een paar x fout dat ie niet de kleren uitgewassen heeft die hij aan wil en dan leert hij het wel, en anders... pech voor hem!

16. Joycey

Joycey Niet meer actief

Ja fijn, maar worden jullie niet gek van die was die op de grond ligt dan?

Ik namelijk wel. Ik vind het slordig, storend en tenenkrommend. Ik heb al een aantal keer een stapel van zijn kleding in de container gegooid. Maar dan laat hij wel babykleren op de grond slingeren (en dan heb ik alleen mezelf ermee om dat weg te gooien). Soms word ik heel boos en giftig en spuw ik vuur; dan staat hij mopperend op, doet hij werkelijk alles wat nodig is onder een luid protesterend 'slavendrijver', maar een permanente oplossing zou wel fijn zijn :p

Hoe doen jullie dat bij jullie pannenkoeken?

17. Stroop erop, oprollen en opvreten al die mannen :p

18. nicole18

nicole18 Fanatiek lid

20 nov 2013
    4.614
    1.155
    113

hier valt het reuze mee hoor, stapel groeit wel eens naast zijn bed en die beland dan ineens in de wasmand, tsja dan moet er wel gewassen worden (door mij)
    kleding van zoon beland altijd in de la onder zijn bed, en die mik ik dan in de wasmand, want papa kan niet beslissen of het in de was moet of nog een dag aan kan ;)
    prima, het ligt uit zicht dus ruim ik het verder wel op...

en als er iets gedaan moet worden? lang genoeg zeuren tot ze jou beu zijn en het klusje gaan doen en dan zelf maken dat je weg komt en hem niet hoort :D

19. Mitsy1983

Mitsy1983 VIP lid

25 jun 2014
    5.359
    3
    36
    Zuid Limburg
    Hahahahaha jaaaa of over alles wat hij op de trap gooit heen stappen, of t een beetje op een hoopje duwen. Of óver de stofzuiger stappen. Als hij iets naar beneden moet brengen wat mij te zwaar is zoals kattengrit of brokken, dan staat het altijd eerst drie dagen in de gang. En ik zet t dan midden voor de deur :p

Maar ik heb wel de allerliefste pannenkoek ter wereld Hihihi

20. urfebe

urfebe Fanatiek lid

25 sep 2014
    2.529
    1.234
    113
    Vrouw
    Jahaha en dan gaan schelden dat ie er tegenaan loopt en waarom ik dat ding zo pal voor de trap heb gezet. Ehhh duh... 😂

Hahaha hilarisch topic dit! Echt leuk al die verhalen, je kan me opvegen.

Deel Deze Pagina