Mijn man is een pannenkoek

Discussie in 'De lounge' gestart door 2littlemonkeys, 21 mei 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mamzb

Mamzb Niet meer actief

Ooohh wat herken ik hier veel in...van mezelf😅😅

2. emma84

emma84 Bekend lid

3 dec 2012
    603
    0
    0
    Twente
    Exact dit!! Eten dat ik binnen half uur op tafel heb staan, doet hij serueus 1,5 uur over...

3. Eppo82

Eppo82 VIP lid

25 jun 2007
    15.262
    6.158
    113
    Ik heb voor mezelf de keuze gemaakt: kleding van de kids gooi ik zelf in de wasmand als ie dat ergens heeft laten slingeren en de kleding van hemzelf gooi ik naast z'n bed. Dat wordt dus niet gewassen, totdat ie het zelf in de wasmand gooit.
    Zo kost het mij de minste frustratie. :)

4. emma84

emma84 Bekend lid

3 dec 2012
    603
    0
    0
    Twente
    Ook deze is zeeeeer herkenbaar haha

5. Theeleutje

Theeleutje Fanatiek lid

5 apr 2011
    2.221
    3
    38
    NULL
    @Home
    Zo heb ik een keer 's ochtends voor ik ging werken aan man gevraagd of hij de was wilde aanzetten voor mij. Ik had de betreffende wasmand voor de wasmachine gezet zodat hij wist welke was ik bedoelde.
    Appt hij even later dat hij was vergeten op welk programma enz. Dus ik app precies welk programma, dat hij de temperatuur moest aanpassen en op de eco knop moest drukken en hoelang het programma dan zou duren. Ik zeg erg zelfs nog bij: deurtje dicht en op start drukken. (Hoe makkelijk kan het zijn?)
    Komt in orde appt hij terug.
    Later kom ik thuis, wil de was uit de wasmachine halen,maar normaal ruik ik dan een lekkere wasmiddel geur, nu rook ik niks. Aan de handdoeken geroken, niks.
    Ik vraag aan man hoeveel wasmiddel hij er bij gedaan heeft. Krijg ik als antwoord: niks, want dat stond niet in je appje :$

6. Mamzb

Mamzb Niet meer actief

Hahahahaha, hilarisch!:D:D

7. 2littlemonkeys

2littlemonkeys Fanatiek lid

27 feb 2015
    4.563
    2.765
    113
    Vrouw
    Noord Nederland
    Mijn man doet vaak uit zichzelf de was (doordeweeks laat hij het er dan ook gewoon inzitten, maar dat is iets anders...)
    Hij gooit er wel wasmiddel bij, maar echt veel en veel te veel. Zelfde geldt voor wasverzachter.
    Je snapt dat m'n huis na een vers wasje echt ontzettend lekker ruikt. Nadruk op ontzettend....

Pluspunt: hij doet tenminste de was en doet dit ook uit zichzelf.
    Verder heeft hij een hekel aan rommel in welke vorm dan ook en stofzuigt enigszins dwangmatisch elke dag.
    Nu hebben wij een zwart/antraciet kleurige vloer en daar zie je werkelijk alles op ;)

8. Chocochippie

Chocochippie Niet meer actief

Omg 😂😂
    Mijn vriend weet ook nooit welk programma maar inmiddels snapt ie wel dat wasmiddel links moet en wasverzachter in het middelste bakje.
    Maar hij vergeet meestal op de start knop te drukken -.-

9. Maartt

Maartt Fanatiek lid

30 mrt 2011
    4.843
    725
    113
    Ik doe bij mijn man ook een soort "pick your battle" techniek, net als bij onze peuter.

Ik ga van te voren bedenken of ik het waard vind om me druk over te maken.
    Was in de wasmand leert hij niet. Dus ik heb gezegd in welke hoek hij het mag gooien.

10. Lentekriebel

Lentekriebel Fanatiek lid

11 sep 2011
    1.384
    0
    0
    Hier een man die extreem opruimerig is opgevoed door z'n moeder, dus vaak ben ik de rommelkont vergeleken met hem.

Maar ook hier een 'wasmachine momentje':
    Toen ik hem vroeg een wasje te doen, meerdere keren alles uitgelegd op welke temperatuur etc. Belde hij me 's middags op m'n werk om te vragen welke knoppen hij moest gebruiken en waar het wasmiddel in moest. Toen ik moest lachen en zei dat ik dat al 3x had uitgelegd, zei hij serieus: Sjeezus, ik vraag jou toch ook niet om een meterkast te installeren? (Oud-elektro monteur)

Ik moest zo hard lachen... Uiteindelijk heb ik de was na werktijd zelf mogen doen..

11. Joycey

Joycey Niet meer actief

Nou, wassen gaat hier dan toch wel aardig :D Afgezien van het feit dat hij standaard de wasverzachter vergeet. Maar daar kan ik wel mee leven verder. Hij stopt het ook nog eens allemaal in de droger! Ook dingetjes die niet in de droger mogen... Maar dat geeft allemaal niks...

Sta ik gewoon de volgende dag met mijn sexy-body in een naveltruitje.

PANNENKOEK! :p:D

12. Mitsy1983

Mitsy1983 VIP lid

25 jun 2014
    5.359
    3
    36
    Zuid Limburg
    Jaaaaa hahahahahaha

Of dan heb je ineens een heel klein bh'tje waar de beugel er fijn uit prikt:D

13. 1981Mama

1981Mama VIP lid

8 apr 2015
    5.989
    1.439
    113
    Gisteren met mijn pannenkoek teruggekomen van vakantie. Dus hij heeft de paspoorten na de douane en meldt in het vliegtuig nog trots "ik heb de paspoorten".
    Na 4,5u vliegen terug op Schiphol, vraagt ie aan me "waar heb jij de paspoorten gelaten"..... Grrrr

14. Averlhach

Averlhach VIP lid

26 mrt 2011
    8.809
    1.014
    113
    Vrouw
    Drenthe
    Veel is herkenbaar, maar vooral het vetgedrukte....

Er hebben zelfs wildvreemden wel eens aangebeld omdat de huis en autosleutels in de deur zaten :$

Tafel dekken, maar dan alleen voor de kinderen, niet voor ons. Of geen bestek voor ons.

15. 2littlemonkeys

2littlemonkeys Fanatiek lid

27 feb 2015
    4.563
    2.765
    113
    Vrouw
    Noord Nederland
    Mijn pannenkoek staat nu het fornuis schoon te maken.
    Toch best lief :D

16. Magda

Magda Bekend lid

29 mei 2012
    524
    28
    28
    Hahhaa geweldig dit. Hier werk mijn man in de ploegen is dus vaker en eerder thuis dan ik. Hij help graag maar oh oh ik kan hem soms iets aan doen. Dochtertje oudste meest versleten kleren naar de kdv aan getrokken want ja wat maken die vlekken uit ze gaat daar toch alleen vies worden???!! Regelmatig mijn witte kleding met zijn vieze zwarte sokken gevassen. Vergeet altijd iets uit de winkel. Of zo veel wasverzachter gebruiken dat mensen mij van 3 km afstand kunnen ruiken. Laats heeft dochter de hele muur in de keuken plus alle keuken kastjes geschilderd en meneer had niks in de gaten... ah ja het blijft mijn schatje

17. marb

marb VIP lid

21 okt 2007
    11.070
    4.729
    113
    Haha, meestal valt het wel mee. Alleen de boodschappen 'kan' ie niet :D

Ik had een keer 'biologische halfvolle melk' op het lijstje staan. Komt ie thuis met gewone halfvolle melk. Dus ik volgende keer 'halfvolle melk (biologisch)', komt ie thuis met volle biologische melk. Ik heb het toen opgegeven :p

18. 2jees

2jees Niet meer actief

Haha leuk om te lezen. ik heb een hele stipte man en meestal gaat alles goed maar wel langzaam of hij vraagt veel. Dingen in huishouden doet hij ook niet veel behalve toen ik flink griep had wassen gedraaid, zelfs een vloerkleedje de jongste had de zalfpot te pakken :( maar die waren prima gedraaid én buiten gehangen haha.

19. MI87

MI87 VIP lid

21 dec 2012
    5.119
    1
    0
    Zo hier twee pannenkoeken acties gehad :D

De eerste was twee dagen geleden. Hij moet nodig nieuwe broeken maar hij vergeet steeds nieuwe te halen. Ik vraag regelmatig: moeten we nog naar de stad voor broeken?
    Ja dat komt wel. Is het antwoord. Tot op heden nog steeds niet geweest.
    Nu was ik bezig met de was en ik roep naar hem: Als je nog ergens iets hebt rondslingeren moet je het pakken want dan kan het mee in de was!
    Komt hij de badkamer binnen met zijn broek (de een na laatste) en zegt: 'kijk eens!'
    Zat er een enorm gat in het kruis. Echt versleten.
    Dus ik zeg: doe maar weg.
    Ik draai me om en hoor ik de klep van de wasmachine open gaan.
    Dus ik zeg: wat doe je nou???
    Hij: de broek in de was.
    Nou mooi niet! Breng maar naar de kliko. Ga hem toch niet eerst wassen en daarna weggooien?
    Uiteindelijk was het zijn lievelingsbroek en kon hij er geen afscheid van nemen....zucht.

En gisteravond na het eten. Ik ben best moe in de avond. Zwanger, zoontje die een beetje te zwaar word om te dragen, had het hele huis schoon gemaakt, krijg nu ook beetje last van mijn rug en bekken. Dus ik vraag: wil jij de prullenbak verschonen?
    Wij hebben een prullenbak met twee vakken. Beide propvol.

Tegen een uur of 22:00 nogmaals: heb je hem al verschoond?
    Nee zei die. Hij was aan het computeren.
    Tegen 23:00 ik ga naar bed. Prullenbak al verschoond?
    Hij: Ja ja ja

Vanochtend. Hij heeft haast. Kan nooit opschieten in de ochtend. Dis ik rommel in de keuken. En ja hoor. Prullenbak nog vol.
    Dus ik zeg: Nog bedankt he dat je de prullenbak geleegd hebt.
    Hij mopperend en zuchtend aan de slag. Ein-de-lijk
    En nu is hij naar zijn werk. Kom ik in de keuken, heeft hij alleen de zak van de grote bak weggegooid. Er geen nieuwe ingedaan en de gft zit nog vol.

Grrrrrr is het nou zoooooo moeilijk????

Deel Deze Pagina